Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik hoop dat het bij jou toch iets gelijker zal opkomen dj

 

Kan eerlijk zeggen ik had die kush niet zo hard groeiend verwacht 80 a 90 cm op 30 dagen

Komende weken zullen uitmaken of mijn gok goed uitpakt of niet ,

De bubblegum is aardig aan het inhalen nu de lamp erboven hangt ,binnen een paar dagen lamp terug omdraaien en het licht concentreren op de misty

Zal alvast gaan uitkijken naar 13 vingerige bladen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel dat heeft veel geholpen :whistle:

Top omgeknakt deze ochtend ..voor het licht aanging stond ze al weer klaar alsof er niets was gebeurd :icecool

Mss maar een zak erover trekken voor een paar dagen .verduisterd zal ze wel stoppen met groeien

Zullen die optie maar openhouden :whistle:

gallery_38549_16561_633525.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan altijd nog naar de viswinkel gaan en wat lood halen :)

Maar ik wil de hoofdtop van de kush zo min mogelijk tegenhouden ,net 2de knak gegeven onder die van deze ochtend

Zullen zien hoe snel ze terug recht zal staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x knakken is dus voldoende :whip:

Mss dat de aanrandings bedreiging ook wat heeft geholpen :)

 

Top is nog niet omhoog gekomen de bladeren zijn wel weer goed aangedikt maar die buigen we wel in een grid zodat de uitlopers ook een straaltje licht mee pikken

Bubblegum moet nog een paar cm groeien voor ze boven de witte kabel komt .mss tegen dat de lamp uit gaat :)

Kwa kleur lekker groen buiten de kush met haar eigen patroon .. bladeren aan de achterkant van de plant zijn wel diep groen

Mss toch wat warmte straling gehad :fish:

gallery_38549_16561_391227.jpg

 

 

12 uur later

Bubblegum is boven de draad gekomen :) is dus een echte bloei groeier zoals de misty

gallery_38549_16561_408842.jpg

 

Misty momenteel ..hopelijk voor volgende week is der kopje boven de blauwe lijn

gallery_38549_16561_433764.jpg

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen in de jungle

Alle dames tonen bloei buiten de misty en bubblegum

bubbels is boven de draadjes gekomen dus de lamp staat nu boven de misty en ak

Master kush is de laatste 2 dagen nog 2 a 3 cm gegroeid dus ze heeft het door denk ik :)

Papaya's zijn ook nog wat geklommen ,morgen ochtend nog wat zon pics proberen te maken

 

gallery_38549_16561_382979.jpg

gallery_38549_16561_559308.jpg

 

Het misty hoekje onder de bladeren schuilt ook nog ergenst een ak :)

Geen stress is maar hps misty is nog nooit zo groen geweest als nu

gallery_38549_16561_176449.jpg

 

ik geef nu ongeveer 2 liter water per dag ph6.0 - 6.2 elke week een dag niet en een paar x 2 liter warm water tussen de potten

De boven grond van de potten is elke dag droog met de hoekjes licht gekleurd van droog te zijn

 

Het is niet zo simpel nu de potten verankerd zitten aan de grond ,maar tot zo ver geen grote problemen

Buiten de de papaya pot nu scheef staat en geen manier om er iets aan te doen

 

Ale tot volgende week hopelijk met alles gegroeid tot de papaya hoogte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar speedy!

 

Mag ik een dagje komen slapen in jou tent? Denk alleen dat ik er dan niet meer uitkom :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag tusen de potten komen liggen ,als je ze dan warm houd

Krijg je ook af en toe wat water :)

 

Gister nacht nog even alle boven toppen geplet van de MK de AK en de papaya's ... laatste poging om alle onderste uitschieters nog te laten op komen

Planning is deze week de misty wat tlc te geven en dan gaan de scrog draden er terug uit of teministe herschikt worden

 

Alle dames zijn bijna halverwege de tent dus voorlopig ziet het er goed uit :wave:

 

Geknakte master kush 12 uur later kweet niet wat het betekend dat ze zo met haar stam open staat ,maar is wel een makkelijk anker punt voor de draad :)

gallery_38549_16561_486253.jpg

 

Lekker aan het opvullen

gallery_38549_16561_688792.jpg

 

Kush explosie met bubble gum bijna op de helft

gallery_38549_16561_468671.jpg

 

Misty nu

gallery_38549_16561_477571.jpg

 

volgende update eind volgende week

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er proper uit, hoop dat mijn tentje ook zo vol zal geraken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wacht tot volgende week dan zal ze pas vol staan :)

 

Misty is stevig aan het groeien en heb net alle bene kaal geschoren en de papaya´s wat uitgedund

Alle geknakte uitlopers die bedoeld waren voor de bodem groei afgesneden en op de berg gegooid als voedsel voor de wormpjes

 

Net wel opgemerkt 1 kush topje heeft zijn knak proces wat hard handig doorstaan ,is nog leven en groeiend maar de stam is afgenepen nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kush hoofdtop is nog aan het door groeien al is de snelheid er wel uit mss 1 cm gegroeid de laatste 2 dagen (godzijdank)

Bubblegum is ook nog rustig aan het klimmen ,staat nu een paar cm onder de papaya's

Misty en ak ..... misty heeft het begrepen de ak ze groeid maar word verdrukt langs alle kanten dus ik verwacht er een mooie hoofdtop van en daar zal het bij blijven

De ak aan de kush kant is zich aan het vermengen met de kush en de papaya's

 

Dit veldje gaat een ramp worden om te gaan knippen als ze klaar zijn ,om het soort bij soort te houden althans :D

Pic time

pics van 2 dagen terug in de zon

gallery_38549_16561_431609.jpg

gallery_38549_16561_93831.jpg

gallery_38549_16561_184645.jpg

 

Misty

gallery_38549_16561_307708.jpg

 

kush

gallery_38549_16561_443322.jpg

 

Nog wat hps pics van uurtje terug

gallery_38549_16561_46397.jpg

gallery_38549_16561_176050.jpg

gallery_38549_16561_598609.jpg

 

Lamp stelling ,een der dagen word dit ook weer herdaan ....helaas moet daarvoor alles van de tent af

Alle dak buizen worden omgedraaid zodat de lamp stang boven de rest komt te liggen ,zo winnen we weer een paar cm :)

gallery_38549_16561_291499.jpg

gallery_38549_16561_51159.jpg

 

Paar onduidelijke punten tho

Daar ik zonder tensio meters werk en met een opgevulde ruimte tussen de potten zit ,is het watergeven een uitdaging ...

 

De laatste dagen valt me op dat de bladeren allemaal wat slapjes naar beneden hangen wnr het licht uit is ,ze staan wel omhoog wnr de lamp aanstaat ..... slappe blaadjes = sleepmode of licht dit aan iets anders ...

 

Qwa watering zit ik op 2 liter per dag ,om de dag krijgt misty en bubblegum geen water daar die een stuk minder drinken dan de rest ,het voordeel van de berg medium tussen en onder de potten helpt hier wel gigantisch bij daar het een extra vocht buffer is

 

Vandaag tijdens het wateren het lekzijltje wat weg getrokken aan de zijkant eerst zaten daar 3 wortels :shifty: nu is dat een bulk geworden met wortels

Wnr deze ronde is afgelopen ga ik proberen de wortels te behouden en vrij te leggen om te zien hoe de worteling is verlopen door de berg heen ,lijkt me wel intressant ook om te zien hoe de worteling door de potten is verlopen nu

 

Het afgeknepen kush topje hangt nog aan 3 stam lijnen vast en is al weer aan het omhoog groeien geweest

Alle dames zijn balletjes haar aan het aanmaken buiten de misty en micro ak voorlopig

 

Was het weer even zal proberen een der dagen nog wat zon licht pics te maken van mijn jungle :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de lamp uitging nog even de zon binnen gelaten voor een kleur check :)

gallery_38549_16561_537214.jpg

gallery_38549_16561_291978.jpg

gallery_38549_16561_842498.jpg

gallery_38549_16561_355978.jpg

gallery_38549_16561_236790.jpg

gallery_38549_16561_4882.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er al groener uit nu, al maken ze me nog altijd niet bijster gelukkig.

 

ga je knakken? je kan perfect een top of twee boven de plant linksvoor kwijt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kush is iets licht van kleur maar begint al groener te worden

Knakken hoeft niet ,net het draad ervantussen gehaald en de takken vielen al de tent uit :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maakt het jezelf niet gemakkelijk he Speedy :likken:

 

Op naar een mooie oogst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zeggen ze wel vaker indd :icecream:

 

Als ik voor makkelijk ging mikte ik er wel wat autoflowers in ,en geen 4 verschillende soorten :)

Al gaat dit wel een van de laatste keren zijn dat ik een kush zolang laat voorgroeien onder de hps XD

 

Kweet niet hoeveel de toppen nog gaan groeien in hoogte maar er is nog altijd een laatste middel om cm's te winnen

onderkant van de tent doorsnijden en de complete tent ophogen :whistle:

 

Heb nog 8cm tussen het dak van de tent en de dek plank van de kast :)

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon knakje geven he Spiedie, vorige week ook per ongeluk een zijscheut half af gebroken. Terug recht gezet en gespalkt en die ging gewoon door.

En raadt eens, omdat die scheut eigenlijk plat hoorde te liggen maar gespalkt verder mocht heb ik hem eergisteren weer geknakt vanwege dichtbij de lampen, stengeltje halfdoor maar groeit gewoon verder

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks knakje geven aan die kush ,lekker laten gaan :)

Ik begin te knakken zodra de tent niet meer opgehoogd kan worden en de toppen tegen het plafond zitten :D

 

Al vermoed ik wel dat ik echt op het randje optijd ben omgeschakeld ,een dagje extra had ze niet meer gehaald

Voordeel is wel met de kleine misty in de voor hoek dat er altijd ruimte is om de toppen naar de voorkant te buigen ,al moet ik dan wel eerst de lamp kap gaan aanpassen zodat de lamp in de andere richting kan hangen afstand lamp tot hoofdtop kush 20 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een zooitje is me dat allemaal :|,en dan nog die draden van die pcfans of wat voor mooie naam je er aan wilt geven :excl:

Het is zo'n beetje ik wil maar kan niet....zou er meteen de stekker uittrekken en iets veiligs neerzetten ...

Je kweekt in een tentje dat net groot genoeg is om wat zaden te kiemen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowke toon mij 1 onveilig aspect aan deze setup ,buiten de hoogte .... :whistle:

Aan mijn electrische installatie is maar weinig op aan te merken ,alles ligt veilig en geisoleerd

 

Ps draden van de fans ..... niet overdrijven je ziet 2 draadjes lopen naar de fan onder de lamp :rolleyes2:

En vanaf volgende week word dat allemaal herkabeld voor de aansturing via de fan controller

 

Op vlak van tent grote kan ik niet anders dan je gelijk geven helaas geen ruimte voor meer oppervlakte ,en ik heb momenteel de hoogste dr60 die beschikbaar is :innocent:

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Speedy is een Belg, dus niet zeuren, wij willen ook gewoon ons eigen wietje kweken.

Het is wat rommelig ja, maar die paar volt dat zon fannetje slikt, gelijkspanning dan nog,

zoals ik zei niet zeuren we hebben niet allemaal plek voor een kweek hok 3 op 4 bij 2.5 hoog met 2000W erin.

Dit is de microhoek weet je wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha,

 

Wat voor kush is dat ze zo hard groeien? Speedy weedy kush? Haha! Gast jij hebt een probleem als ze nog meer gaan groeien. Hoop dat ze stoppen voor je :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snipertje,niet zeuren he kerel,ik was niet tegen jou bezig,trouwens ben ook belg :likken:.

Nee,mijn reactie kwam er omdat ik vond dat speedy zijn antwoorden in bepaalde topics zijn van kijk ik weet het wel en zo is het en niet anders,dat had mijn aandacht getrokken en ben ik eens gaan kijken naar zijn verslagen omdat ik zo'n hok van iemand die precies alles weet en kent wel eens wil zien,mss dat ik er iets uit leer.

Bij de indoor kweekverslagen vond ik hem niet,

toen maar eens bij de microsectie gaan kijken en ja hoor,

daar vond ik hem,vandaar mijn beetje gefrustreerde opmerking,omdat het niet zoveel voorstelt.

Mijn exuses he speedy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee wat voor kush dit is hulk ,kweet wel dat ze graag wat ruimte heeft :)

Is huismerk zaad van dutch headshop

 

Sniper ik woon in belgie .... mijn roots liggen in het land waar ze er iets minder problemen van maken ;)

Rommelig tja wat wil ja als je elke week je tent moet ombouwen om wat extra hoogte te krijgen :D

 

De groffe groei is eruit nu ,ze klimt nog wel maar dat is een paar cm om de zoveel dagen

Zolang ze geen colafles gaat maken op de hoofdtop zullen we geen drastische maatregelen moeten gaan nemen :)

 

Het grootste probleem momenteel is dat de kush alle andere dames als een paraplu uit het licht haalt

Ik ben al aan het denken om wat extra lampen te gaan introduceren om boven de misty en bubblegum te hangen

bubbels staat nu wel op gelijke hoogte als de papaya's maar is nu overwoekerd door de kush en een paar ak uitlopers

Nog aan het twijfelen om er wat spaarlampen of tl boven te hangen met een dakje erboven zodat het extra licht de boven bouw niet gaan verkloten

 

Peins als ik er niks extra bij hang dat deze ronde beter hernoemd kan worden naar master kush invasie met een paar papaya's :)

Ben nog even bezig om het steun net te verzinnen ,al gaat het een moeilijke worden .... de vorige duurde 2 uur voordat alles wat geordend zat ... sta dus niet echt te springen om eraan te beginnen ;)

Zal het wss uitstellen tot volgende week ,kan ik beter doen met de installatie van de fancontroller en draadloze vocht sensors

 

Paar pics van vanochtend uit het oerwoud

gallery_38549_16561_426804.jpg

gallery_38549_16561_276043.jpg

gallery_38549_16561_28556.jpg

 

De grond sensors http://www.conrad.be...HOP_AREA_17192?

De fancontroller voor de tent en voorgroei hok http://www.conrad.be...HOP_AREA_17693?

 

Ben benieuwd hoe goed en lang de sensors zullen werken ,zal me teminste wel een inzicht geven over mijn huidige bewaterings schema .... heb het gevoel dat ze toch net iets te nat staan volgende week sensor in elke pot en dan weten we daar meer over :)

Tot dan doen we het op gevoel ,de kush en papaya's krijgen elke dag water de misty en bubblegum 2 dagen wel 1 dag niks

De kush ,en papaya's zitten al op extra voeding daar de batmix wel zo goed als uitgeput moet wezen nu

De andere 2 dames krijgen af en toe een beetje extra voeding

 

@blowke ik ben gewoon direct in mijn antwoorden ;)

En alles weet ik zeker niet hoor ik bekijk het probleem en zoek er logica achter wat me op een antwoord brengt ;)

Ik ben ook eerlijk genoeg in mijn antwoorden als ik iets denk of weet

Ps mijn eerste verslag staat trouwens wel in de indoor sectie hoor ,als je die bekijkt kan je leren hoe het zeker niet moet ;)

 

Ben wel nog steeds aan het wachten op je veiligheids problemen die je denkt te zien ;)

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...