Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
brechtius

Autoflowers Onder De Spaanse Zon

Recommended Posts

Ziet er allemaal goed uit hier.

 

Heb je topictitel aangepast, zoals je gevraagd hebt.

 

Fijne week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De jonge scheutjes zijn altijd wat lichter van kleur,

 

maar met je voeding zou ik rustig aandoen nu ze nog zo jong zijn. In je grondmix zit er voorlopig nog voldoende voedingstoffen, wortelstim kan je wel meegeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Brechtius,

 

Leuk topic en zo te zien al wat lekkers kunnen oogsten. Ik was laatst in Spanje en verbaasde me hoe open er met Canna om wordt gegaan. Zo is er in de supermarkt speciale canna voeding tekoop. En volgens veel mensen daar mag je gewoon 1 plant in de tuin hebben.

Was hier echt verbaast over maar heb het idee dat ze ons aan het inhalen zijn. Er roken ook veel mensen canna daar. Kwam op een feestje, iedereen. Liep buiten op straat, de geur komt je vrolijk tegemoed uit de huizen van de mensen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey miramar,

 

hoorde van de growshop dat de regel net is aangepast naar nultollerantie...

wat er van waar is weet ik niet...en veel hangt af van de mentaliteit van de mensen.

anyway veel mensen roken en groeien hier, heel veel maar als mensen je willen naaien met je plantjes dan is dat helaas steeds mogelijk

 

blowsterkte, bedankt voor de snelle respons!!

 

venasnar allereerst bedankt dat je dit een beetje opvolgt.

er zijn al drie plantjes met witte haartjes

 

kan ik die geen cannaflores geven?? Vind het jammer dat de eerste tekenen van bloei er al zijn, ze zijn pas ongeveer een 15cm hoog!!!

 

heb de indruk dat de plantjes de voeding wel lusten...

 

groentjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

miramar de critical jack is heerlijk de white widow beetje minder, wel merk ik heel duidelijk dat die autoflowers een pak minder sterk zijn..mss kwam dat deels omdat ik ze zo vroeg plantte..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te volgen aangezien ik zelf ook ergens onder de spaanse zon verblijf.

in het gebied waar ik zit wordt het niet tot nauwelijks geaccepteerd. Wel zie ik hier ook veel growshops en winkels die idd voeding en grond verkopen beetje scheef. Daarom heb ik er zelf voor gekozen om 1 plantje guerillia te zetten. blue mammoth van Barney's farm.

weet bijna wel zeker dat je rookwaar niet zo sterk was door het vroege planten, wacht maar af deze ronde wordt veel beter.

Ik blijf je volgen.

 

groetjes Oldfarmer. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey oldfarmer, veel succes met je plantje, hoop dat dat goed gaat. En leuk om Te horen dat de volgende lading wat potenter kan zijn

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

 

Ik ben moeten verhuizen half de kweek..

heb dus niets kunnen oogsten

bummer maar goed, het leven gaat door ;)

grtzzzz b

(heb wel een video gemaakt voor ik vertrok van de plantjes, als er intresse is probeer ik hem op youtube te zetten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...