Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GanjaRanja

Waarom roken Amerikanen pure joints?

Recommended Posts

Zoals titel. Waarom roken Amerikanen pure joints?

Is de wiet zo kut daar dan? Of zijn wij gewoon mietjes dat we er tabak bij moeten gooien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je stoned wil worden van slechte wiet, dan moet je het meer blowen.

Tevens moet je een beetje cool over komen, zodat je indruk kunt maken op lui die geen reet om je geven en niets waard zijn.

 

PS.

Niet alle amerikanen roken pure joints. Zoals je misschien al wist, niet iedereen hier kweekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Why did the chicken cross the road?

 

To get to the other side!

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat amerikanen nooit "zomaar"die troep er bij zijn gaan flikkeren?

Dat ze na blijven denken(mss voor het eerst) en dachten: hey dat smaakt helemaal niet tof bij die wiet?

 

tabak maakt je down, niet stoned.

dat was mijn conclusie na 30 jaar roken en 1 jaar stoppen.

 

ieder zijn ding, maar gezond is het niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb wel eens in Amerika geblowd. Dat waren heel dunne strak gerolde sigaretten met pure wiet, die je vasthield met een pincet, anders verbrandde je aan het eind je fikken. Reefers noemden ze die aldaar.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

amerikanen (ik meende vooral in de achterstands wijken) roken vaak ook aparte joints. Ik denk altijd dat ze zo "draaien": Vloeitje op je hand, wiet erop en je hand dichtknijpen. Dus zonder tipje en shag.

 

Maar het heeft wel een draai techniek dus, het bootje genaamd. Je neemt een zijkant van je vloeitje en draait deze in op de manier zoals je die ook bij voorgedraaide joints krijgt. Dan leg je de wiet erop zodat het lijkt alsof de ingedraaide zijkant een bootje voorstelt. Dan draai je de kant die je moet roken, gewoon op de manier die je gewend bent. (zonder tipje dus)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals titel. Waarom roken Amerikanen pure joints?

Is de wiet zo kut daar dan? Of zijn wij gewoon mietjes dat we er tabak bij moeten gooien?

 

Omdat we wiet willen roken en geen tabak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van tabak word je down,

 

De meeste mensen in Nederland denken dat de tabak hoort in een joint. Omdat ze niet beter weten helaas. Een joint zonder tabak valt veel beter, en je hebt er minder van nodig omdat je het down effect er niet meer tussen hebt zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De smaak & geur komt velen malen beter tot uiting & tabak geeft de high ook een negatieve wending doordat het lichaam tegengestelde signalen krijgt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil eigenlijk ook wel van de tabak af. Zit nu een shaggie te roken, maar smaakt me voor geen meter meer. <_<

Vanavond zal ik eens een pure Santa Maria draaien. :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik n jointje rook dan is t ook puur.

Met tabak brand mn keel bah bah.

 

Maar nu al n aantal maanden niet gerookt en bevalt me ook wel prima eigenlijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

puur roken is inderdaad heeeeel goed te doen maar dan wel je eigen kweekje puur roken met die troep uit de shop is gegarandeerd een hoestbui van heb k jou

Share this post


Link to post
Share on other sites

puur is lekkerder, proef je ook het smaakje enzo, en je word ook niet down :)

hoe wij hier op tabak in een joint gekomen zijn vind ik maar raar :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en vergis je niet, de prijzen van bongs en soortgelijke zijn daar veeeeeeeellleee malen beter dan hier,

maatje in Pa koopt voor minder dan 150 dollar een blaze met wisselbare oil dome,

 

tabac is downer en lange vloe is ook een downer, kwam ik achter toen ik aleda, en ragga vloei ging gebruiken welke vloe zijn van cellulose

 

en zoek eens naar een trinidad rollon :D

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is alles duurder eigenlijk :P

ik smook het vaak uit een pijpje, al gaat dat een beetje moeilijk zonder gasbrandertje :likken:

zat te kijken voor een vaporizer maar die zijn me veeels te duur

merk jij echt zo'n groot vershcuil tussen gewone vloeitjes en de speciale die jij opnoemde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik merk inderdaad een verschil in de uphigh,

hoegroot dat verschil dan is tja, zou zeggen probeer het een keer uit ze zijn bij apolyon voor 2 euro te halen al had ik het geluk dat de verkoper zij dat is dan 3 euro (2 pakjes) ownee die zijn 2 euro perstuk naja heb al 3 euro gezecht

 

vaporizer heb ik ook niet, zou ruim 2 jaar duren voor ik die investering dr weer uit heb, rekenend met 2,5 doos van 30 euro perjaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een jointje puur ben ik al blij genoeg, nog blijer is niet gezond hoor :jump:

zal het eens proberen, of er verschil in zit. ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...