Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Matiesko

Deens soortje in pot?

Recommended Posts

Hallo stoners,

 

 

Dit jaar natuurlijk een guerilla grow! Maar ik zou graag jullie mening willen weten over mijn spot. Mijn spot is alleen berijkbaar met een boot, helaas geen foto's. Ben al eens eerder op de spot geweest maar met dit weer kan ik er niet even snel heen met mijn bootje. :thumbsdown:

 

Ook wil ik een Deen in pot in de tuin zetten, maar ik lees vaak dat een deens soortje het best in volle grond kan staan. Dus mijn vraag aan jullie is:

 

Weten jullie een deens soortje die niet al te laat klaar is, niet te groot word en een oogst naar wens heeft?

 

Hoor graag van jullie :book:

 

 

 

MATIESKO :smoke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het gewaardeerd word als je deze vragen in je eigen guerilla topic stelt, je hoeft voor een vraag echt geen nieuw topic aan te maken hoor ;)

Grtz. S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.growersch...-royaldane.html

 

 

het niet te groot worden heb je zelf in de hand ;)

 

(denk aan: later in het seizoen beginnen met ontkiemen... of kleinere pot, beetje snoeien om ze klein te houden kan altijd in de groei)

 

als je ze de volle wortelruimte geeft dan worden het idd struiken

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet de denen gewoon in volle grond en gebruik fem of auto's voor in de pot te doen als je ze niet te groot wil hebben, eventueel verduisteren als je voor een fem soort kiest

 

en hoe groot is je pot die je wil gaan gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke wietplant zit het liefst in de volle grond. Dan kunnen de wortels zover rijken als ze willen en is alle voeding opneembaar.

 

Het licht eraan hoe groot je ze wil hebben ja, kies dan voor een pot. Dan moet je op een gegeven moment wel bijvoeden.

 

Áls je in de volle grond kan, dan raad ik dit wel aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thankss allemaal!

 

@skunkmonster Bedankt voor de info. Aangezien ik niet de ruimte heb om te verduisteren. Zonder te verduisteren heb je natuurlijk de autoflowers ( die had ik vorig jaar, maar de oogst vindt ik te klein) duuuussss dacht ik dat het handig was om een deens soortje te nemen omdat je die niet hoeft je verduisteren en toch een grote oogst krijgt.

 

@bubblekush De pot is 80l heb jij een voorkeur als het gaat om outdoor groeien in pot? (zonder te verduisteren)?

 

@Unpredictable thanks man, met wat moet ik het bijvoeden??

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding zul je zelf even moeten uitzoeken. Het licht er maar net aan welke voeding jij nodig hebt en welke je aanspreekt. Voor de groei uiteraard groeivoeding en de bloei bloeivoeding. Dan heb je verder nog wat ander spul om je plant te versterken bijv.

 

De grootte van je pot speelt ook een rol. Als je een hele kleine pot neemt dan is de voeding die in de aarde zat dus snel op.

Het beste is een grote pot nemen dus, dan hoef je pas een paar weken later bij te voeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks @Unpredictable

 

Zal ik zeker doen. Ben denk ik van plan een rd x th zaad te kopen. Maar weet een van jullie een goeie site?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter koop je een ander soortje, is niet de compacste. Kijk hier maar eens.

 

www.hybridsfromhell.net

www.cannaseeds.dk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...