Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lostchild

Warface voor de xbox

Recommended Posts

Hey FPS mannen (en vrouwen maar de kans dat je een vrouw die FPS't hier op WF aantreft is niet zo groot) tijd voor wat nieuws op game gebied (noujah nieuw..)

 

http://www.crytek.com/games/warface/overview

 

Is al gratis (wat? ja inderdaad gratis) te spelen FPS alla call of duty zonder de onzin op de PC en heeft best wel goede recensies.

 

Vd xboxers onder ons is de beta afgelopen week uitgekomen, inschrijven kan op http://www.warface.com/xbox/

of je een beta key (game komt ergens in maart uit dadht ik) krijgt is een 2e, ik zit al sinds woensdag te wachten maar proberen waard).

 

Mooie tijdverdrijf bij wachten op Titanfall aangezien de laatste serie grote games allemaal al ligt te verstoffen hier omdat ze zo waardeloos spelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen xbox hier maar ik hoor er wel goeie verhalen over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen PC hier (heb een mac op mijn schoot).

Beta key is nog steeds niet binnen, denk dat deze beta aan mijn neus voorbij gaat en dubbel registreren met je gamertag wil ook niet.

 

Had links en rechts ook zoiets opgepikt en in de reviews zag het er behoorlijk uit zoals mw2/cod4 gameplay ipv al dat 'extra ook al voegt het alleen maar onzin toe en verder niks' wat in de gemiddelde game zit van tegenwoordig.. wie heeft er ooit lean shots bedacht en daar een cammo aan koppelen in ghost, heeft die gast die dat bedacht heeft zelf wel eens uren zitten leanen (en dus zwaar campen, geestdodend) vraag ik me af?

 

naja, warface zal denk ik zo ongeveer maand na titanfall pas op live komen, darvoor of zo rond 11 maart uitbrengen op de xbox is toch wel kansloos dan vrees ik, sneeuwt helemaal onder dan.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...