Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Baekelandt

Baekelandt draait zich dubbel

Recommended Posts

ziet er goed uit, mooi gevuld kastje

 

ik voorspel cola blikken formaat toppen straks :dribble: :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de tochtband is dit mogelijk ..

je heb tochtbanden in meerdere pasvormen dus misvhien zit er wat tussen voor je !

Share this post


Link to post
Share on other sites

heyhey,

 

die tochtbanden ertussen heb ik al geprobeerd. om een ietwat deftige sluiting te hebben moet ik idd zo dik werken dat mijn deuren bijna niet schuiven

 

maar het probleem zit 'em vooral in de bovenkant en onderkant van de deuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baekelandt voelt zich als Braekliggend Landt

 

ik ga een cake bakken om beter te worden, of allesinds pijnloos te zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm braeke is je licht probleem niet op te lossen met 2 lange L strips ...

 

Als je een rand van een paar cm voor je schuifgroef zet zal er toch geen direct licht meer ontsnappen en ze hoeven niet tegen je deuren aan te slepen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die l strips gaan hetzelfde probleem veroorzaken. 1 van de deuren kan ik lichtdicht maken, maar de deur die daarover rolt niet, anders kan de kast slechts langs 1 deur open.

Zelfde probleem met tochtstrip

 

@djbroertje: de achterkantkleur maakt eigenlijk niets uit zolang de binnekant maar reflecteert en er GEEN licht door komt.

 

voor mij is lichtdichtheid DE prioriteit. Er wordt al al te vaak slechte herma genetica verweten aan onschuldige zaadbanken door de nalatigheid van kwekers. Een halve microlux aan licht is voor mij teveel.

 

mss scharnieren instaleren en er een gewone dubbele deur van maken? dan hoef ik mij geen zorgen te maken over de vrije rolbaan van de andere deur...? morgen eens bekijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat ze bij Leplantage een dunne antidetectiefolie hadden enige tijd geleden die erg spiegelde en geen licht doorliet, misschien even bellen met ze.

 

Hoe groot moet het stuk folie worden dan?

 

Maak eens een foto of tekening van je schuifdeurtjes met het probleemgebied, misschien dat het dan wat duidelijker wordt.

Anders inderdaad maar scharnierende deurtjes maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROBLEEMGEBIED 1:

Bovenkant van de deuren.

(om alles in perspectief te plaatsen: er brandt slechts 36 watt aan t8, dus de lichtlekken zijn 'erger' als dat ze er momenteel uitzien...)

 

Deze foto is de bovenkant van de deur die het meest naar binnen staat. Mooi afgedicht met tochtstrip.

gallery_33521_15625_145099.jpg

 

En dit is de deur die het meest naar buiten staat. Hier ook tochtstrip maar op dezelfde plaats als bij de binnendeur. Waarom? Omdat anders de binnendeur niet open kan rollen want er zit tochtstrip in de weg...

gallery_33521_15625_1716813.jpg

 

Daar lekt dus licht.

Ik heb geprobeerd tochtstrips aan de bovenkant van de deur vast te maken maar er is te weinig speling, de deur gaat enorm klemmen en is haast niet in beweging te brengen.

 

 

PROBLEEM 2: HET PROBLEEM VOOR VOLGENDE PROBLEMEN:

Mijn kast staat bol. Er is een verschil tussen boven en midden van 0.6 cm en een verschil tussen onder en midden van 0.4 cm (dus tussen boven en onder 0.2 cm).

Omdat mijn deuren RECHT zijn krijg je dus als het ware een boog van licht, hier heel goed te zien:

gallery_33521_15625_152343.jpg

 

een dubbele tochtstrip had nog steeds niet het volle effect, plus dat brengt ons bij het volgende probleem:

 

UITERLIJK:

gallery_33521_15625_1159176.jpg

 

Dit is onaanvaardbaar aangezien de kast VOLLEDIG stealth moet zijn. Ik heb veel werk verricht en veel boeken op het spel gezet om mijn uitlaat onzichtbaar te krijgen, dan wil ik niet genekt worden door tochtstrips. Gezien de locatie en positie van deze kast mogen er geen uiterlijke kenmerken van modificatie zijn. Dus hierin zou een lichtwerende, reflecterende en brandwerende of brandvertragende stof mij wel een hele stap vooruit helpen.

 

PROBLEEM: TUSSEN DE 2 DEUREN:

 

gallery_33521_15625_1520611.jpg

 

Hier wordt het tricky. Zoals je kan zien is er een groot lichtlek.

 

op deze fotos zie je hoe dat is aangepakt:

gallery_33521_15625_830109.jpg

Tochtstrip aan de buitenkant van de binnendeur

 

gallery_33521_15625_421627.jpg

 

sluit bijna naadloos aan. Kan er wel slechts 1 plaatsen omdat 2 niet over elkaar glijden en dan de deuren weer blokeren.

 

Hier ligt het probleem dan in de isolatiefolie:

gallery_33521_15625_443719.jpg

 

Het is de dunste folie maar nog steeds te dik en scheurt de tochtstrip aan gorden.

 

Nu hoor ik je al denken: "schilder dan die deur wit en haal die folie eraf, reflecteert minstens even goed als zelfs niet beter!"

 

Nu komen we op punt 4:

 

LOCATIE EN ZONNESCHIJN :

 

De kast staat zo gepositioneerd dat de deuren ongeveer 4-6 uur per dag directe zon krijgen. Een andere plaats is gezien mijn woonomstandigheden niet mogelijk (lees kruipkot)

Daarom is zowel de lichtdichtheid als de isolatie imperatief:

de isolatie op de deur wegdoen is GEEN optie. Het feit dat de kast zwart is helpt ook niet. 's zomers wordt het hier te warm, omgevingstemp kan op zonnige dagen heel snel heel hoog oplopen want mijn buitenmuur is 80 % raam (enkele beglazing!) en mijn overburen zijn een bedrijvenblok met spiegelramen om U tegen te zeggen. Zij staan in het westen, dus dat begint hier 's ochtends al, dat de Oostelijke Ochtendzon reflecteert in mijn westelijk spiegelcomplex en dat duurt tot de Westelijke Avondzon (Het ga je goed, oude vriend, en tot morgen!) gaat slapen achter diezelfde spiegelblok.

 

Met een doek van 1.3 M op 0.9 M heb ik genoeg om velcro aan te naaien.

 

Maar over dat laatste zat ik nog te denken ook;

 

Velcro wordt vuil en gaat niet eeuwig mee. Ik was onlangs op een locatie waar de podiumrokken geen velcro hadden, maar kleine magneten in de rand ingenaaid. Die kon je dan gewoon tegen het ijzeren frame van het podium aanklikken. Ik zou het ook zo kunnen doen in mijn kast. En planten houden van magnetische velden!

 

(apparatuur wat minder en daarom altijd je podium extra aarden btw!)

 

Ideeën? Lofredes? Haatbrieven? Verwijzingen naar mijn moeder?

We horen ze graag!

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou tegen de zijkanten binnen in de kast vooraan de deuren links en rechts al een balkje 50x50 vijzen. Dat gaat je zijkanten hopelijk al wat recht trekken en voor en serieuze overlap zorgen daar waar je lichtlekken aan de zijkant zitten.

En zou je dan tegen die balkjes niet je zeil/folie niet kunnen maken. Heb hier nog "ruimtefolie" (zo noem ik het toch) liggen. Is dunne folie met een pelleke isomo tegen, denk dat het 3mm dik is. Bruikbaar?

 

Het begrip incognito is uiteraard belangrijk dus ook al zegt een foto meer ls woorden, tis moeilijk te beoordelen als je het niet as een geheel kunt zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sniper was me voor

Balkje langs binnen ertegen schroeven Damp er 3 of 5 schroeven in en dat boogje trekt meteen recht + geen licht meer door de zijkant door de balk

Je binnenste schuifdeur verliest dan een paar cm aan schuif ruimte en je deuren kunnen maar op 1 manier dicht

 

Ideetje voor je onderkant maak een kabel of sterke draad vast tussen de binnen deur en de zijkant (tussen het gebied waar deze schuift met openen )

Stukje licht dichte stof erover en elke keer wnr je je deur sluit spant de kabel en trekt de stof tegen je kiertje

Binnen deur kan je boven en onder met een latje of dun stukje rubber / kunstof strip afdichten ,Kunstof strip net lang genoeg houden dat de deur er nooit vanachter kan schieten en zolang deze een lichte druk tegen de deur uitoefend zal daar geen lucht langs komen

 

Voor het stealth af te werken ;)

http://www.apaspa.co...gola.cfm?id=113

http://www.wrapfolie...out-folie-bruin

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betse snaajpe en spiedie wiedie

 

ik ging schrijven over topic gerelaterde dingen AMPAK MAAR

ick bendege zat!

 

ick geef toe

 

ik bendege zat

 

en ick zoude kunne zwijghen en niks zeggen op ht forum over mijnen zattigjeid,

maer dan zoude ick Baekelandt niet zijn!

 

Dus:

 

ik bendege zat,

kust allemaal de mijn,

blaast em oep

Mijn echte naam bevat een W, een N en een D. Ik ben muziekant.

Ick ben 27 jaren oud

ick verdien mijn geld door te muziek te maken ent e werken in een school met probleemkinderen (lol wietkweker en minderjarigen lol)

toen ik 6 was heb ik alladin stickers gepikt en mijn pa heeft daar 2000 frang voor betaald toen hij mij betrapte

ik ga pissen

ik had moeten beginnen met alowa want op zoveel trekket

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistle: :whistle: :whistle:

 

 

Bende gij zat, of zeddegij zat, of zedde et forum zat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Choeke, Ludo, vriend, kruipt in uwen beddenbak, NU!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeganer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baekie was dronken,

nu is Baekie niet dronken

Dikke spacecake met een oude bekende :tu

 

Goed,

update tijd

 

UPDATE: 4 weken 12/12

 

gallery_33521_16706_457595.jpg

 

 

ER IS ER EENTJE ZWANGER!

:jump: :jump: :jump: :jump:

 

gallery_33521_16706_1084744.jpg

 

(HerijuanaXHerijuana)

 

Dat seks gedoe is mijn eerste keer dus verwacht geen tonnen, het is heel beperkt gebleven.

 

Dan: De DANCEWORLD die het dak uitgroeit...

 

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

gallery_33521_16706_348805.jpg

 

Knakkieboombastic! Teveel liggen headbangen die DW...

:punk:

gallery_33521_16706_726757.jpg

voornamelijk DW

 

gallery_33521_16706_1424782.jpg

Voornammelijk FS/Herrie en ene dikke vette geknakte DW rechts in beeld...

 

 

Ahja...

 

ICK HEBDEGE GENEN PLAFONDHOOGTEN MEER!!!!

:wtf:

 

gallery_33521_16706_791140.jpg

 

Lampen steken boven de spiegels uit

:rolleyes2:

 

gallery_33521_16706_477656.jpg

 

gallery_33521_16706_133836.jpg

 

Nu wil ik nog 1 ding kwijt over onze twee FRUIT SPIRITS:

 

Het zijn knotsen van 15 cm aan het worden!

:fish:

 

gallery_33521_16706_1454773.jpg

 

gallery_33521_16706_577813.jpg

 

Planten staan op lauw water met terra flores 4 ml/l en bcuzz bloom 1ml/l en ze hebben ook wat zeikwater gekregen

:whistling

 

Ick ga verder spacen,

Als iemand mij zoekt ik ben in een veld vol Fruitspiritknuppels, waar LAT-Herries zwanger worden en waar muziek door de speakers galmt.

 

En denck eraan Kinderhen,

Als ghy wildege Groeyen zoals den Baekelandt,

Zeikt dan in uw water,

wat extra stickstof voor den Plant!

- Johannes Uresis

 

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit dat gaan lekkere knuppeltjes woren

 

Geen plafond hoogte meer ...... <_< je ben al topjes aan het maken dus enkel oppassen met je lamp warmte en niet klagen ;D

of wil je ruilen met mijn jungle .... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey speedy,

die topjes van de DW groeien nog door hoor ;)

plant groeit makkelijk tot 4 weken 12/12, hoe meer sativa, hoe langer

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met de bijna zwangerschap. :jump: hoop dat het gaat lukken.

Maak alles wel goed nat met de plantenspuit voor het zakje er af gaat. Beter wat bruine haren dan overal wat zaadjes. ;)

 

En de lamp boven de spiegels geeft niet zolang het niet te veel is. Door de afgeschuinde kappen (zo te zien) mag hij nog wel wat hoger voordat de lichtbundel boven de spiegels uitkomen.

 

Veel succes ermee, en hopelijk is de hoogte toch nog voldoende.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit man !!! veel succes met de baby's

Share this post


Link to post
Share on other sites

RAMPSPOEDT ENDE MISERIE!!!!!!!!!!!!!!

 

Ik heb maandag de kast niet opengedaan want ik was niet thuis.

Toen ik gisteren de kast opendeed heb ik iets bijgeleerd over de duwkracht van planten:

 

de bevruchte tak duwt tegen de deur, dat wisten we al. Maar die duwt hard, wat we niet wisten. Hard genoeg om een los eindje van de duckt tape tegen de kastdeur te plakken. Nu, tape werkt goed op isolatiefolie maar minder op een plant.

 

Toen ik de deur opentrok wou de tape dus bij de deur blijven en niet langer bij de plant. De deur is heel licht en Baekelandt is niet zo zachtaardig met het meubilair en was in het ongewisse van wat die tape de laatste 48 uur had gedaan.

 

RESULTAAT:

heel de bevruchte tak is in 1 ruk door een duckttape wurgknoop van 0.5 cm diameter gesleurd

de intactheid van mijn bevruchtingszakje is gebroken voor de andere toppen voorbereid waren.

 

De bedoelde tak is dus kaputski en we hebben wrschlk een paar bevruchte toppen in de kast MAER

 

Ik heb meteen de afzuiger uitgezet en er zat een hele hoop condens in het bevruchtingszakje, dus veel bevruchting kan het niet zijn.

 

Heb de toppen ZEER LICHT beneveld met gedistileerd water, niet te veel want de DW is nog steeds aan het strekken en die uitlopers zijn te dun om het gewicht van 1 waterdruppel te dragen, haar verse gedeelten zijn super buigzaam en worden pas na een week zo hard als een gemiddelde plant.

 

Ik plaats straks even een foto van de verneukte top

Share this post


Link to post
Share on other sites

We mogen ondertussen gerust stellen : Baekie zen hormonen gieren de pan uit, het wordt tijd dat em zen vogelke nog eens uitlaat.

 

En ik vloeken omdat ik gisteren en zijscheut finaal afknak wat me een topje gaat kosten

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dikke spacecake met een oude bekende :tu

 

 

wat was me dat :)

sensi heeft nog een tijdje aan het spacen geweest :whistle:

nette boel daar, maareuuh.... wel lief blijven voor ze he!

geen zaad in het rond gaan sproeien, word je niet voor beloond hoor!

 

is ie er helemaal afgerukt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

benieuwd hoe het er nu bij je staat :) ik blijf volgen ..

 

succes bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak hangt er nog aan, top af gerukt is kwestie van perceptie denk ik...

 

Beelden spreken hier boekdelen:

 

gallery_33521_16706_298573.jpg

 

gallery_33521_16706_1791461.jpg

 

gallery_33521_16706_63592.jpg

 

laat ons hopen dat de onbevlekte ontvangenis orgie beperkt is gebleven.

 

Baekelandt en zaadcellen rondstrooien, dat loopt nooit goed af... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...