Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
urbangrower

wat te doen met een snitch

Recommended Posts

Guido Kosterman (25), die in 2012 dood werd gevonden in een loods in Maastricht, is uren lang voor zijn dood gemarteld. Dat meldt De Telegraaf. De 26-jarige verdachte zegt niets met de dood van het slachtoffer uit Wijk bij Duurstede te maken te hebben. De twee kenden elkaar goed.

Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt de 26-jarige Alberto T. C. van de moord op Guido Kosterman.

Vermissing

Tijdens de rechtszaak in Maastricht zei de verdachte donderdag dat hij het lichaam van Guido in de loods in Maastricht wel heeft aangetroffen. ‘In totale paniek’ zou hij de alarmdiensten niet hebben ingeschakeld. Ook de vader van het slachtoffer, die aangifte van vermissing had gedaan, heeft hij niet op de hoogte gebracht, zo meldt De Telegraaf.

Informant

Guido Kosterman zou een informant van de politie zijn geweest. Hij zou informatie over criminelen hebben doorgespeeld aan de Criminele Inlichtingen Eenheid (CIE). Hij stuurde onder meer een bericht naar zijn vriendin met de tekst: ‘Ik heb mensen verraden voor geld’. En ook schreef hij dat hij ’zich verstopte voor de grotere mensen’.

Marteling

Volgens deskundigen en onderzoekers is Guido Kosterman mogelijk dagen lang gemarteld. Het slachtoffer had talloze verwondingen aan ribben, tenen, pinken, neusbeen en schedeldak, een gescheurde linkernier, onderhuidse bloedingen en sporen van een heet voorwerp dat tegen zijn rug gedrukt werd, zo schrijft De Telegraaf.

De zaak is aangehouden voor aanvullend onderzoek.

BRON:

http://crimesite.nl/nieuws/moord/28016-guido-kosterman-doodgemarteld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al weet je dat je buurman vrienden of whatever telen dan naai je ze gewoon niet klaar! Heel simpel : jij valt hun niet lastig en hun jou niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat krijg je nou als je de moraalridder wilt spelen. Ik hoop dat hij het waard vond, sterven voor de staat die geen ene reet om je geeft. Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Een paar jaar geleden was er ook een man die verlinkt werd door zijn buurman vanwege zijn opvallende "levenstijl". In het zelfde maand nog hebben ze de buurman dood gevonden, deze werd in stukken gezaagd met behulp van een kettingzaag. Is wel hard maar dat krijg je nou als je mensen verlinkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt geen moraalridder Moskoufiets,

 

‘Ik heb mensen verraden voor geld’

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door dit soort mensen krijgt onze hobby een slechte naam. Wij hebben helemaal niks te maken met dit soort dingen.

 

Reacties als "eigen schuld of opgeruimd staat netjes" begrijp ik zelf niet.

 

Maar dat hij zijn mond had moeten houden, tsja waarschijnlijk waren die andere gasten ook niet zuiver zo te lezen. Dat lijkt me geen leuke wereld om in te leven. Telkens over je schouder kijken, vermoeiend en eenzaam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok zo dat dit zeer weinig met wiet te maken heeft.....;)

 

Maar gewoon doorgewinterde criminelen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

verraad heeft niks met criminelen te maken, verraad hoord te worden bestraft.

 

bemoei je gvd met je eigen zaken en leer afgunst eens af, is een emotie waar niemand wat aan heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan in de berichten helemaal geen link vinden met wiet, of wiet kweken, dus snap ik even niet wat dit topic hier doet. Mijn ervaring met wietkwekers is dat ze normaliter zich omdraaien en ergens anders verder gaan. En zeker niet dit soort confrontaties aangaan.

Call me oldfashioned

Share this post


Link to post
Share on other sites

bemoei je gvd met je eigen zaken en leer afgunst eens af, is een emotie waar niemand wat aan heeft.

Kijk dat dus. Daar kan ik dus ook zo slecht tegen mensen die andere vertellen wat ze moeten doen/hoe moeten leven. Zo van de staat is goed, jij moet doen wat de staat zegt anders ben jij slecht. Ga toch weg man. Als iemand miljarden aan drugsgeld verdiend wat kan het mij wat schelen elke mens kiest zijn/haar eigen pad. Wie ben ik dan om mensen te snitchen? De meeste snitchen alleen maar vanwege afgunst. Ik hoor ook vaak van mensen dat ze belasting betalen en dat het allemaal uitgegeven word aan de mensen die in een uitkering zitten. Zelf zijn ze te dom om te begrijpen dat zelfs mensen die van een uitkering leven ook belasting betalen. Maarjah afgunst he... Wat ik niet kan krijgen mag jij niet bezitten mentaliteit.

 

 

@Chassie: Er is wel een link Loods -> Plantage. Dat denk ik tenminste, of het kan ook zo een lul verhaal zijn wat ze op kwekers willen afschuiven. Vergelijkbaar met Nazi propaganda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Des te mooier is het om popie-jopie te doen bij dat soort vies volk, heerlijk om die afvragende bekken te zien als je weer eens langs komt gereden in je mooie maar vooral dure auto, als ze dan wat vragen zeg je gewoon hard werken dan heb jij er ook een en daar is geen woord maar dan ook geen enkel woord aan gelogen.

 

Als er iets hard werken is dan is het wel kweken, met alle risico van dien zonder garantie van succes.

 

Mensen worden zo gemaakt, kijk naar de politie die roept iedereen op om misdaad annoniem te bellen en mee te werken aan informatiewinning. Nu is er weer burgernet, dat is geen initiatief om mensen te helpen, dat is een initiatief van de wouten om zelf het werk niet meer te hoeven doen.

Mensen moeten elkaar helpen en het verzet zijn tegen de oppermacht, niet de handen in een slaan met de onderdrukker en zich tegen haar eigen soort keren. Families die uit elkaar vallen omdat ze elkaar het licht niet in de ogen gunnen.

Maar wie helder kan denken weet beter. Ik kan alleen maar zeggen hou ook je beste vrienden in de gaten want als het net iets te goed gaat en hun gaat het iets minder voor de wind komt de ware aard naar boven.

 

Zwijgen is goud.

 

Een oud vrouwtje raap ik van de straat op, maar een snitch of agent laat ik liggen.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verlinker is het laagste van het laagste,NOG minder zelfs!

Wat mij betreft mag degene die verlinkt is bepalen wat hij er mee wil doen.En als dat dit is,dan is dat niet anders.

 

Canna je legt het mooi uit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...