Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Matiesko

Guerilla 2000 en 14

Recommended Posts

Yo collega´s!

 

 

Ik heb de laatste tijd veel gelezen over guerilla grow. Na al die mooie foto´s te zien van die kerstbomen lijkt het mij wel de moeite waard om het dit jaar ook te proberen.

 

Vorig jaar ben ik pas begonnen met groeien dus aan mijn ervaring heb ik nog niet zoveel. Ik heb al een paar mooie spots ( helaas geen foto ). Ook heb ik begrepen dat ik een soort moet hebben die vroeg afbloeit. Aangezien vele van jullie meer ervaring hebben dan ik heb ik een paar vragen.

 

- Hebben jullie een voorkeur als het om guerilla gaat?

- Apparte gaten of een akker?

- En hoe zit het met de bewatering?

 

Een hele hoop vragen! :D

 

( Hier komt ook het verslag)

 

 

MVG MATIESKO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorkeurssoort is de soort waar je het liefste mee werkt, dat zijn voor mij de Wild Super07 x Danish Gold en gerelateerde soorten. Deense vroegbloeiers zijn dat bij mij voor buiten, Heribei is ook wel bevallen en is weer van de partij dit jaar.

 

Het liefst heb ik een heel akker, waarom? Omdat je dan gebruik kunt maken van de volle grond, maar je moet altijd individuele plantgaten maken voor goede doorworteling, een handje goede grond mee in het plantgat is vaak ook geen overbodige luxe, of je moet ze al goed hebben voor gegeroeid en een goede kluit hebben dan kun je ze meestal wel zo in de grond zetten mits je de grond goed hebt omgespit en losgemaakt. Let wel op dat niet elke grond geschikt is.

 

Bewatering is meestal geen probleem, het grondwater is goed berijkbaar voor cannabisplanten, alleen in het begin geef je eenmalig water mee en misschien een tweede keer als er droogte heerst maar voor de rest geen water geven, ze moeten er wel naar zoeken, en dat zullen ze zeker doen.

 

Goede spots zijn hele open plekken met goede beschutting aan de zijkanten voor nul inkijk. Ze hebben veel zon nodig dus niet ergens onder de bomen want dan ben je niet goed bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deense soortjes, moet je even canna seeds googlen ;) (weet niet of het plaatsten van een link gewaardeerd word :P )

en enkele nederlandse soortjes, zoals hier boven al vernoemd werd de heribei, durban poison, frisian dew en nog een paar.

 

Google als je een soortje denkt gevonden te hebben wat voor ervaring mensen er mee hebben, want er zijn wel eens sites die overwegend binnen soortjes adverteren als buitensoort. (ivm rot en bloeitijd die soms niet klopt/langer uitvalt)

 

Als jij een hele goede spot hebt vlakbij je huis waar je steeds een ander pad naar kan inslaan, en je hebt elke avond en ochtend tijd om een zeil over je planten te doen kan je ook binnenwiet zetten en dat verduisteren. (gaan de planten eerder bloeien)

Grtz.

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartstikken bedankt canna en S37,

 

De deense soorten zien er goed uit. Later een update met de spot en de grond waarmee ik wil gaan werken.

 

 

greetzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan, maar is niet zo vroeg klaar als vaak beschreven word, ook niet erg rot bestendig omdat het een erg compacte indica plant is.

misschien dat iemand die dit soortje vaker heeft gekweekt er meer over weet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke handig om te weten. Na wat googlen is mijn oog ook gevallen op de Frisian Dew & de Tine Green , White Super 07 / Danish Gold X Hash Plant 2. Laat het maar weten wat jullie mening erover is.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn de soortjes die je in je tuin zou zetten waarbij je elk moment van de dag even kan checken hoe het er mee gaat. Guerilla zou het kunnen maar ze moeten wat langer staan, hoe langer ze staan hoe groter het risico op ontdekking en rot natuurlijk. Niks is onmogelijk, je moet gewoon je mogelijkheden op je spot afwegen, als het een erg goede spot is kun je het doen, heb je je bedenkingen bij je spot zou ik gewoon Deentjes nemen die je lekker vroeg weg kan trekken, of autoflowers maar die worden niet rijp door potentie en compactheid dus die moet je vanwege rot vervroegd oogsten, net wat je wilt.

 

hybidsfromhell.net

 

Kijk daar maar eens, leuke deense soortjes. Snel bestellen, beperkte voorraad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook een goeie site: cannaseeds.dk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van alles een beetje zetten, vroegbloeiers, laatbloeiers, auto's.. Binnensoortjes. Van alles zet je wat en dan heb je altijd wel iets te oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar natuurlijk een guerilla grow! Maar ik zou graag jullie mening willen weten over mijn spot. Mijn spot is alleen berijkbaar met een boot, helaas geen foto's. Ben al eens eerder op de spot geweest maar met dit weer kan ik er niet even snel heen met mijn bootje. :thumbsdown:

 

Ook wil ik een Deen in pot in de tuin zetten, maar ik lees vaak dat een deens soortje het best in volle grond kan staan. Dus mijn vraagarrow-10x10.png aan jullie is:

 

Weten jullie een deens soortje die niet al te laat klaar is, niet te groot word en een oogst naararrow-10x10.png wens heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je oogst naar wens omschrijven? :D

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar natuurlijk een guerilla grow! Maar ik zou graag jullie mening willen weten over mijn spot. Mijn spot is alleen berijkbaar met een boot, helaas geen foto's. Ben al eens eerder op de spot geweest maar met dit weer kan ik er niet even snel heen met mijn bootje. :thumbsdown:

 

 

 

Bootjes spots zijn leuke spots...maar daar is vaak riet.....dus als je een mogelijkheid hebt om zonder sporen aan land te komen....dan heb je goud in handen....

 

maar ..zoals geld voor zoveel spots....hoe goed is je ingang maar de plek.....?

 

heb je een maat...dan gaat het al stukken beter...met een waadpak...en je maat als bliksem afleider in de buurt als visser...bijvoorbeeld...

 

Succes !

 

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks carpe.

 

Nouja oogst naar wens :whistle:

Wat is normaal met een guerilla grow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had het over de oogst in een pot he ;) toch?

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Altijd doen op die spot mooier kan het niet ,met het bootje er naar toe ,je moet dan ook in de schemer gaan ,als iemand je bootje ziet liggen zonder iemand erin dan komen ze ook kijken .

Of kan je daar het riet in met je bootje dan ziet niemand niks .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 Er is een aanlegplek, tussen het riet, je kan ons dus niet zien.

 

@S37 jaah in een 80l pot. Het liefst eentje met geen fluffy toppen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

enkele suggesties:

Erdpurt

M.A.F (mighty amstel freezeland)

Guerilla Gold

leb 27 (deze word wel groot)

Powerplantjes en dan verduisteren, wel optijd want die groeien sneeeel :o

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eilandjes zijn ook gewilde spots voor vissers, ik zou maar wat graag een eilandje bezoeken en ik heb gehoord dat meerdere mensen die op het oog hebben om er wiet neer te zetten, ik heb dit jaar gewoon schijt en koop gewoon een opblaasbootje en peddel er gewoon heen. Wie niet waagt wie niet wint.

 

Ik heb de royal dane x typhoon gehad in de pot, gaf veel zaden. Zeker goed te doen, wel specikuip dus geen lullig emmertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anderhalve meter ofzo, in een 65L maar er stonden er nog 2 bij, 2 mannen waar ik de mooiste van heb laten staan met de vouw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...