Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vruchtvlees

Legaal / Illegaal

Recommended Posts

Ik vroeg me af of je mannelijke planten wel oneindig mag kweken.. of geldt hier ook max. 5?

En welke onderdelen zijn illegaal/legaal aan de plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal er dan ook weer van afhangen in wat voor omstandigheden.....

denk ook dat de 5 plantregel hier telt.

 

staan ze onder een lamp met alles erop en eraan denk ik dat ze er geen rekening mee houden.

je kan er ook ni veel van vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger werd er in de wet onderscheid gemaakt tussen mannelijke en vrouwelijke planten en/of plantendelendelen. Maar dit onderscheid is al meer dan 40 jaar geleden vervallen. Lees de wet er maar op na. De oude wettekst zul je via google nog wel ergens te voorschijn kunnen toveren. In een ver verleden is de zoon van de Canadese ambassadeur vrijgesproken, omdat het OM niet kon aantonen, dat de plantendelen afkomstig waren van een vrouwelijke plant. Daar kom je dus niet meer mee weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je strafbaar als je aarbeien binnen onder een lamp kweekt (in een woonhuis)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee volgens mij mag dat zelfs in een huurhuis met dezelfde apparatuur als nu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk ook dat de 5 plantregel hier telt.

 

Welke 5 plant regeling?

 

Één plant is al verboten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ananassen kweken en een beperkte hoeveelheid wiet voor de deur hangen, tot de buren gaan bellen met de wet.

 

Komen ze binnen, heb je ananassen....

 

Daarna kun je doen wat je wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 grote planten puur natuur, zonder lampen of verduisteren, in de achtertuin van een huurhuis van de woningbouw....

 

Gedoogd door politie? Gedoogd door woningbouw? Verplicht afstand van doen bij ontdekking politie door bijv. klachten van de buren? eventuele huisuitzetting mogelijk door woningbouw?

 

Dat zijn vragen waar ik mee worstel. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 grote planten puur natuur, zonder lampen of verduisteren, in de achtertuin van een huurhuis van de woningbouw....

 

Gedoogd door politie? Gedoogd door woningbouw? Verplicht afstand van doen bij ontdekking politie door bijv. klachten van de buren? eventuele huisuitzetting mogelijk door woningbouw?

 

Dat zijn vragen waar ik mee worstel. :whistle:

Je hoeft nergens mee te worstelen: 4 grote planten in 4 afzonderlijke speciekuipen in een tent binnenshuis onder een lamp van 400 of 600 watt. Dat extra verbruik aan stroom valt niet op. En als je je bek dicht houdt, komt er geen hond achter en heb je nagenoeg risicoloos tegen zeer geringe kosten voldoende te roken. ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...