Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

OGKUSH14

Skywalker Kush op cocos

Recommended Posts

Beste medehobbyisten,

 

Na de domper van het vroegtijdig moeten knippen de laatste draai gaan we weer verder :)

 

Setup

 

Dr240 2

4x 600watt elt waarvan 3 met adjust à wing kap medium

1000m3 inblaas (softbox)

2500m3 afzuiger en dito rhino filter (softbox)

2 hurricane zwenkventilators

2x airsonic lucht bevochtiger 6ltr. 380ml/h

80 11 liter potten

 

Medium = BioNova Coco bricks

Waarom? Transport en ervaring

 

Heeft iemand advies m.b.t. de voeding

waarbij de smaak het beste tot zijn recht komt?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worden het stekkwn of zaad?

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik werk uitsluitend met reg seeds.

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, toch de dna zaden genomen.

 

Ik ben benieuwd naar je varia aan skywalker kushes.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn dat die grote ventilators? ik had er ook 2 in een dr240 resulteerde in kllauwblad op alle planten, die ventilators zijn iets te heftig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ THE predator ja toch mijn keuze voor Dna, heb me door meer mensen laten vertellen dat DNA echte kush heeft en niet zo'n slap aftreksel van rqs. THE greenhouse verkoopt zijn kush ook.

 

@ supernoob

 

De staande versie met diameter van 40cm

 

Heeft iemand advies m.b.t. de voeding

waarbij de smaak het beste tot zijn recht komt?

 

Iig een a en b basisvoeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flesje bac bloei voeding en een flesje pk booster van bac.

 

Grote 18 liter potten met goldlabel custom lightmix

 

Lekker simpel houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flesje bac bloei voeding en een flesje pk booster van bac.

 

Grote 18 liter potten met goldlabel custom lightmix

 

Lekker simpel houden.

 

En die goldlabel custom lightmix is cocos? kijk heb namelijk niet zo zin om 35 zakken naar binnen te dragen dus de cocos is een uitkomst. verder 11 liter potten omdat ik meer planten wil ivm uitvallen etc. En dan erbij heb me laten vertellen dat cocos minder snel overwaterd/overvoed dus genoeg redenen om geen aarde te gebruiken dit keer.

 

je raade me verleden keer ook bio aan en vertelde dat je geen ph hoeft te meten. Dat voelt gelijk of je controle kwijt ben. Bij cocos moet je toch ook enzymen toevoegen voor het bodemleven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

soortje dat mij al langer intreseerd!

 

wij kijken lekker mee ;)

 

je kan altijd de ph/ec preventief meten, maar normaal gezien als je juist werkt zit je goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gold label coco

 

Dit zijn zakken ipv bricks. De enige bricks die ik tegenkom zijn van bionova. Heb jij ervaring met cocos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flesje bac bloei voeding en een flesje pk booster van bac.

 

Grote 18 liter potten met goldlabel custom lightmix

 

Lekker simpel houden.

 

En die goldlabel custom lightmix is cocos? kijk heb namelijk niet zo zin om 35 zakken naar binnen te dragen dus de cocos is een uitkomst. verder 11 liter potten omdat ik meer planten wil ivm uitvallen etc. En dan erbij heb me laten vertellen dat cocos minder snel overwaterd/overvoed dus genoeg redenen om geen aarde te gebruiken dit keer.

 

je raade me verleden keer ook bio aan en vertelde dat je geen ph hoeft te meten. Dat voelt gelijk of je controle kwijt ben. Bij cocos moet je toch ook enzymen toevoegen voor het bodemleven?

 

Waarom vraag je dan geen advies aan waar je je dat laat vertellen?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flesje bac bloei voeding en een flesje pk booster van bac.

 

Grote 18 liter potten met goldlabel custom lightmix

 

Lekker simpel houden.

 

En die goldlabel custom lightmix is cocos? kijk heb namelijk niet zo zin om 35 zakken naar binnen te dragen dus de cocos is een uitkomst. verder 11 liter potten omdat ik meer planten wil ivm uitvallen etc. En dan erbij heb me laten vertellen dat cocos minder snel overwaterd/overvoed dus genoeg redenen om geen aarde te gebruiken dit keer.

 

je raade me verleden keer ook bio aan en vertelde dat je geen ph hoeft te meten. Dat voelt gelijk of je controle kwijt ben. Bij cocos moet je toch ook enzymen toevoegen voor het bodemleven?

 

Waarom vraag je dan geen advies aan waar je je dat laat vertellen?!

 

 

Met alle respect the predator,

 

Maar als ik advies vraag met betrekking tot het kweken op cocos en vervolgens als reactie krijg 18 liter potten en zakken aarde kopen omdat dat makkelijk is ben ik daar niet mee geholpen. Als ik op aarde kon kweken had ik dat gedaan. Maar dat is niet het geval.

 

soortje dat mij al langer intreseerd!

 

wij kijken lekker mee ;)

 

je kan altijd de ph/ec preventief meten, maar normaal gezien als je juist werkt zit je goed.

 

Jullie zijn welkom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes, lekker en vooral potent Kush soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou de dames zijn allemaal ontkiemd. 1e dag in een glas water 2e dag in vochtige tissues welke ik bevochtig met spa blauw.

De worteltjes waren met 2 dagen al ruim 1,5 cm.

 

dag 2 in aarde

gallery_39985_16691_1275970.jpg

 

de groeikamer

gallery_39985_16691_1125828.jpg

 

Uiteindelijk gekozen om op aarde en cocos te kweken. Dus 1 tent cocos en 1 tent aarde.

 

Die airsonic bevochtiger werkt super in een kweektent. Voor een bedrag van 60 euro zeker een aanrader!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar staan ze dan... :tu

 

mooi om 1 tentje aarde en 1 tentje coco's te doen, kan je mooi het verschil zien!

kun je hierna voor jezelf uitmaken wat jou nu het beste ligt...

 

ik ben benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk soortje en oersterk had de mijne verbrand met het opkomen (file) alle helemaal geel en bruin.

De bak waar ze in stonden had ik in de kamer gezet en twee dagen later toonde 3 zaden weer wat groen heb die toen in een potje gedaan en bij de nieuwe zaden gezet.Deze na overpotten in een ander tentje gezet en DNA is verder getest te warm laten worden,te veel voeding,met het licht lopen kloten droogte te nat maar niet herma te krijgen en uiteindelijk heerlijk opgerookt.Topzaden die van DNA

Is wel een soortje wat je moet toppen anders ga je eindgewicht tegen vallen en dan netje er over.

Zijtakken kun je alle kanten op krijgen net elastiek en lang.

Top scrogsoortje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...