Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Varg

Nee, vertel mij dat het niet waar is...

Recommended Posts

Ik weet het eigenlijk wel, maar vurig hoop ik dat ik een noob fout maak...dit is een foto van begin week 5 bloei.

 

edTz7.th.jpg

 

Als ik de toppen openmaak en de losse hulsjes (calix?) open zie ik per huls .........(vul in wat jij denkt dat het is)

 

 

PS Ik zit nu op mijn kweeklocatie en kan even geen foto uploaden via het album, zal ik maandag alsnog in een edit doen als ik weer thuis ben. Sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht, gek he. Je weet het donders goed maar zoekt toch bevestiging. Als het op kweken aankomt ben ik echt een vrouw.

 

Extrema Fem... D:

 

Morgen maar snoeien en een paar keer naar de kliko op en neer. *($@^#*%^*)(@()&*#

 

Dit is echt zuur. Planten staan er prachtig bij, al de hele ronde. Aantal bananen gezien en verwijderd en een stel ballen, maar het is dus echt keihard raak. Echt alle toppen zijn zo.

 

Bananadrama.

 

Dit heeft geen enkele zin meer om af te ronden neem ik aan? Zelfs hash ervan draaien gaat niet opwegen tegen de kosten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doorgaan! Weliswaar ietsje aanpassen

kappen met voeden, alleen nog water, en op het eind 3 dagen int donker.

Kan je prima stuff van maken.

 

(gehele plant drogen, droogzeven, persen, even laten liggen tot het groenige goudkleurig geworden is, en voilá : een mislukte kweek levert een lekker rokertje!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk je? Ik heb pas twee keer een halve dosis gevoed en de planten staan er nog gezond en donkergroen bij, topzetting prima en de toppen beginnen redelijk op te zetten. Als ik nu stop met voeden dan voed ik eigenlijk de hele ronde nauwelijks/niet. Drie dagen donker snap ik niet zo goed, wat levert dat op?

 

Ik heb 18 planten onder 2x600W. De Extrema's (7 stuks) hebben de hele tent bevrucht. Ik vraag me af of doorgaan het waard is. Door de bevruchting zal de harsproductie toch beperkt zijn of heb ik het mis?

 

Het kost met al met al nog zeker 200 euro elektra om de ronde af te maken. Dan nog de verwarming (stadsverwarming) en ik moet nog zeven kopen. Ik ben zo 400 euro verder voor wat hash, als het mij al lukt om dat eruit te krijgen (geen ervaring mee en ook weinig vertrouwen in mijn vaardigheden daarin..). Een lekker rokertje is fijn, maar is het ook rendabel vraag ik mij af.

 

Damn, dit is echt kl*te, letterlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extrema heeft al veel slachtoffers gemaakt.

 

Je kan de wiet gewoon laten afbloeien... rijpe zaden pluk je er zo tussen uit en de wiet kan je gewoon oproken.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een zaden leed. nog geen 50 % van de topics blijft het bespaard.

 

dan liever 50 stekken bestellen, ook al heb je r maar 10 nodig., lol

 

balen man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem me niet kwalijk , ik dacht dat de bloei al beetje verder op gang was

in dat geval dus nog even vollekracht voeden , en 5 dagen eerder dan gepland voeding stoppen.-bevruchte planten zijn net iets eerder klaar..

 

het in het donker zetten laatste 3 dagen levert meer hars op

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gefeliciteerd ze is zwanger van een meerling, maar gewoon doorgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan de wiet gewoon roken hoor, gewoon zaadjes eruit plukken. Als je een onrijp zaadje mist tijdens het draaien kan je joint een knalpijp worden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks allemaal voor jullie input. Ik kijk het nog even aan om te zien hoe het verder ontwikkelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het hier ook gehad met Extrema, ik heb de ronde gewoon afgemaakt en ben naderhand alle topjes stuk voor stuk langs gegaan met een pincet.

Tijdens het grinden kom in nu nog een enkele keer wat zaadjes tegen maar die kan ik er zo tussenuit vissen.

Zou gewoon de ronde afmaken en banaantjes blijven zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel staan er? voor eigen gebruik kan het wel, al vind ik wiet met zaden helemaal niks als je het zou moeten verkopen nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, er staan in totaal 18 planten.onder 2 x 600W. Zelf roken is er niet echt bij, daarom twijfel ik of doorgaan zinvol is..

 

Nog 3-4 weken te gaan is niet lang, maar zonde van de kosten als het niets rookbaars oplevert.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Als er shops zijn die buitenlandse zaadwiet verkopen, dan levert dit ook wel doekoe op.Als er shops die het voor 10 euries per 3 gram verkopen, kan je wel uitrekenen wat je er voor kan krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verkoopt soms makkelijker zelfs, gooi het op import inderdaad. Stamp het een beetje plat en verkoop het als Thai of weet ik veel :P

 

Colombia, Jamaica, blabla? you name it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halverwege week 5 bloei en gemiddeld bevat een vierkante centimeter topvolume minimaal 5 piepjonge zaden.

 

nog 3-4 weken te gaan, prachtige planten, mooie plakkerige en dikke toppen, maar een vrachtlading jong zaad. Als ik zelf nog had gerookt was ik doorgegaan, maar dit kan ik hier niet kwijt. De bloemenveiling toont geen interesse en haakt nu al af.

 

Duurste bananen ooit. Fek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...