Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Farmer

40x Amnees in DR240 (4x600w)

Recommended Posts

Ik zeg dat t bij haze moeilijker is.. ik knak zelf ook maar zeker niet in bloei ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even ontopic vraagje :likken:

 

12/12 of nog even wachten? Ik zal morgen nog even wat fotos schieten en de maten opnemen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas op 12/12 zetten wanneer ze ook daadwerkelijk zijn aangeslagen.

Iets betere pics zou iig helpen beoordelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja 12-12 je kweekt met 14 per m2 en je zit al op dag 8 groei.....

 

je klimaat is goed

 

omgooien

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

09-02-2014 - Dag 6 Bloei

 

Zo weer eens tijd voor een update!

 

Intussen zitten we op dag 6 bloei (4 februari naar 12-12 gegaan).. Alles gaat voorspoedig, maar fotos zeggen natuurlijk meer ;)

 

gallery_40192_16665_2663488.jpg

 

gallery_40192_16665_458754.jpg

 

gallery_40192_16665_2018347.jpg

 

gallery_40192_16665_793000.jpg

 

gallery_40192_16665_1333323.jpg

 

 

Grt, Farmer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie haze stekken man! Zouden wel iets verder mogen zijn ni maar gaat wel volkomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd mooie stekken, zijn ze schoon, en behandel je preventief, zou zonde zijn later last van ongewilde bewoners te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker zo.

 

Viel me wel iets op.. aarde ziet er erg droog uit (toplaag) en ook her en der bij potten een inklinking (randje tussen aarde en pot), meestal geeft dit aan dat er wat aan de droge kant gekweekt wordt.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie haze stekken man! Zouden wel iets verder mogen zijn ni maar gaat wel volkomen

Heb het inderdaad sneller zien gaan, maar nu beginnen ze echt als een raket te gaan.. +- 10 cm per dag, dus komt helemaal goed.. Verder is de opbouw van de plant echt prachtig, veel vertakkingen, internoids dicht op elkaar, en een mooi egaal veldje met weinig uitschieters!

 

Idd mooie stekken, zijn ze schoon, en behandel je preventief, zou zonde zijn later last van ongewilde bewoners te krijgen.

Ik heb met deze stekken nog nooit last gehad van ongewenst bezoek en nog nooit preventief gespoten, heb wel bio verdelger bij de hand staan voor het geval dat ;)

 

Gaat lekker zo.

Viel me wel iets op.. aarde ziet er erg droog uit (toplaag) en ook her en der bij potten een inklinking (randje tussen aarde en pot), meestal geeft dit aan dat er wat aan de droge kant gekweekt wordt.

Klopt, deze fotos zijn genomen voor het laatste keer van boven af wateren (geef al vanaf het begin af aan van onder af water, en van boven af en toe tot ik er niet meer bij kan en het bladerdek de aarde afschermt. Planten drinken al wel als een gek ondanks de groote! Liter per dag gaat er nu al in en is binnen 1 á 2 uur weg!

 

ziet er goed uit, ik hou je in de gaten :)

Thnx man :)

 

Iemand nog een mening over toppen/fimmen? Of gewoon lekker zo laten en voor de coca colas gaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een sativa stengels!

mooi! :)

 

komt lekker vol daar...

 

succes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx mannen!

 

Vandaag de voeding omgegooit, startbooster eruit, topbooster erin, A+B voeding erin en lage dosis super PK erbij.

 

Ook meteen even een netje gespannen. Planten groeien als kool (zie vergelijking met 2 dagen terug ;))

 

gallery_40192_16665_2670959.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begin nu op de laagste dosis. Aptus adviseert zelf vanaf week 2 bloei super met PK te beginnen op een vaste dosering tot het eind van de bloei ;)

 

Ik start op 2,5 ml per 10 liter

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk vind ik je veldje veel te vol die dingen groeien nog 5 weken door en harder dan je kan dromen ......

 

ik ben ook over op de am maar na een knakbeurt stonden ze na 2 uur al weer rechtop pfff succes.

 

grtzz ernie

 

voeding zo laarg mogelijk houden ec max 1.4 kijk naar ph donners of arts veerslagen

 

of dat je kan bijhouden met knakken hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk vind ik je veldje veel te vol die dingen groeien nog 5 weken door en harder dan je kan dromen ......

 

ik ben ook over op de am maar na een knakbeurt stonden ze na 2 uur al weer rechtop pfff succes.

 

grtzz ernie

 

voeding zo laarg mogelijk houden ec max 1.4 kijk naar ph donners of arts veerslagen

 

of dat je kan bijhouden met knakken hahahaha

 

Lees post #13 ;)

 

In het verleden zette ik nog veel meer per m2, nog nooit hoeven knakken, altijd goed gegaan.. Dit is niet mijn eerste kweekje en altijd de zelfde stekken dus ik weet wat ik doe en wat voor hoeveelheden ik eraf haal. Ik weet niet wat voor super stekken jij hebt maar na een week of 3 bloei is de rek er wel uit hoor ;)

 

Maar goed we gaan het zien, thnx voor de replies mannen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

17-02-2014 - Dag 14 Bloei

 

Zo, we zijn weer even verder, dus weer tijd voor een update :yummy:

 

De dames maken het goed, mooie dikke stammen, 7 vingers per blad, ruimte goed gevuld, mooi gelijk veldje met weinig uitschieters en de eerste tekenen van bloei laten zich zien. Vandaag nog eens goed gecontroleerd op ongenodigde gasten en die waren gelukkig niet te vinden ;)

 

Foto's zeggen natuurlijk meer als woorden, tips/kritiek welkom!

 

 

Grt, Farmer

 

gallery_40192_16665_1425255.jpg

 

gallery_40192_16665_1326880.jpg

 

gallery_40192_16665_1819166.jpg

 

gallery_40192_16665_76614.jpg

 

gallery_40192_16665_332547.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx :)

 

Altijd fijn als alles voorspoedig verloopt de eerste draai op een nieuwe plek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit man! Ook altijd leuk dat verschil tussen indica en sativa, kijk dat dunne kartelige blad nou toch! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen op of aanmerkingen.

Ik ken je gedachtegang mbt een eerste run op een nieuwe locatie, altijd spannend, maar het begint iig goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...