Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RollingStoned

12-1 systeem: meer wiet, minder energiekosten!

Recommended Posts

alowa

 

ik vermoet dat het de gaslantaarnmethode heet omdat ze vroeger de lantaarns 1 voor 1 aan moesten steken met carbid zo vaak moet je naar je timer ook lopen te verstellen .

en ik moet dan al die nokjes omdrukken met een balpoint .

en dan denk je heb ik dat wel goed gedaan .

stoned vertrouw me zelf niet nokjes natellen .

ben je er bijna denk je Waar was ik ook alweer begonnen ?

is me een ietsje te vieze circel

bovedien is dit systeem hetzelfde verhaal als met god

ik geloof er niet in

 

 

ggm :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan wel handig zijn als je ergens in een serre een plant in de groei wil houden in het voorjaar

maar heb het idee dat de planteen stuk langzamer gaat

dit kan je compenseren met meer stekken zetten

 

dus in een situatie waar je ruim genoeg planten kan zetten , en een stekken overschot hebt ...ja dan kan dit in je voordeel werken

 

maar dit is niet de realiteit waar Opstelten besloot om proftennisser te worden in Teletubbieland, dit is 3 dimensies verderop , weliswaar parallel

in deze realiteit is Marty McFly met zijn stonede harses al skateboardend in 1984 smorgens in een bouwput gepleurd terwijl hij naar dat meisje zwaaide in de fitness

Marty zit in sindsdien een rolstoel, Emmet Brown blijft dood en onze politie maakt jacht op kruidenkwekers ipv Libische terroristen die achter het gestolen plutonium aanzitten

Onze rechtsstaat is een lachertje en Obama "Biff" zit in het Witte huis

 

12/1 systeem is niet voor hier

punt

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bovedien is dit systeem hetzelfde verhaal als met god

ik geloof er niet in

 

 

ggm :likken:

Ik citeer Belinfante:

'Dat is een kwestie van geloof geloof ik, dat mag je dus zelf weten,' en live voegde hij daar aan toe: 'voorlopig nog wel!'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit lichtregime klinkt zo onnatuurlijk als de pest,daar waag ik me niet aan...

Ik hoef geen gekke aan/uit dingkies,gewoon de midzomernacht uit het hoge noorden nabootsen met mijn AF'jes is goed genoeg(20/4)

Alleen de laatste 2 weken v/d bloei zet ik de timer naar 18/6 om een betere (laatste)bloemaanwas te bevorderen.

 

Het is lood om oud ijzer,die gaslantaarn-methode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer mensen zeggen niet doen werkt niet, hoe meer zin ik krijg om het wel te doen en zelf te ondervinden :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begin er ook niet aan, want in de winter heb ik liever een lampje branden dan een dure kachel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begin er ook niet aan, want in de winter heb ik liever een lampje branden dan een dure kachel. ;)

 

Daar heb je een sterk punt, maar ik knal snachts altijd de cv op 22 graden om bij te warmen in de winter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die heb ik helaas niet op mijn spot. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die heb ik helaas niet op mijn spot. :(

 

Eventueel een tweede tent, zodat ze elkaar verwarmen? :P

Ik verwarm het bloeihok al wat met het groeihok en dat scheelt zeker. Toch moet de elektrische kachel af en toe even aan, zeker met de kou van de laatste dagen. Helaas maar het is niet anders. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...