Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BigBangTheory

Deutscher Hanf Verband wint miljoen € voor zijn lobby werk

Recommended Posts

Er was een TV show waar de toeschouwers de keuze maakten voor de beste kandidaat. De winner zou een miljoen € kregen. Sommige kandidaten maakten truken, sommige dansten, maar Georg Wurth van de duitse hennep lobby "DHV" (=Deutscher Hanf Verband) maakte een praat. Hij wilde de miljoen voor lobby werk en om een fonds te maken voor mensen met een ziekte die mediwiet gebruiken maar die dure gerechtelijke procedures nodig hebben om aan hun recht te komen.

 

Zaterdag was de laatste ronde en de miljoen gaat naar: DHV!!!

 

thumbsupsmileyanim.gif

 

http://hanfverband.de/

Edited by BigBangTheory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, dadelijk is het in heel Europa gelegaliseerd, behalve Nederland :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel Nederlanders growen al sinds 15 jaren of zo in Duitsland omdat ze de narco trafficing naar NL veiliger vinden dan het growen in eigen land waar bijzondere politie eenheden allen voor wiet bestaan... Zoits hebben ze in Duitsland niet, allen eenheden voor drugs (non specifiek).

 

En bij de politie in Duitsland hebben ze echte wiet planten http://www.spiegel.d...eo-1184677.html

 

Dat is volgens mij ook vrij uniek, ik weet van geen andere land dat er de politie wiet telt. Ze zeggen in dat filmpje dat het wiet word vernietigd naar de oogst. Haha, misschien hebben ze altijd een waterpijp ervoor klaar staan :vape: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, een kweekje in de kelder "der Hamburger polizei". Dat zal Ivo hier nooit toelaten. :lol:

Deze "hash expert" haalt zijn informatie van internet, maar hij zou ook eens wat meer op dit forum moeten lezen, want hij haalt ze al een week nadat de eerste pistels bruin kleuren om. Beetje jammer. :wacko:

Edited by Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms wil je toch echt met de ergste ziektes werpen maar omwille van het kleine fatsoen wat ik toch bezit, doe ik dit niet op het forum.

 

Dure gerechtelijke procedures....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...