Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grump

Word dit een Herma of niet ?

Recommended Posts

Hallo mensen

 

Doordat ik mijn vorige ronde moest afbreken omdat de hele tent bestuift was, ben ik nu met mijn killing fields ronde

nogal para.

 

Sinds enkele dagen zie ik bij (alleen) de groene pheno een paar bolletjes/knobbels/puisten of hoe je het wilt noemen ontstaan.

Ze zijn iets lichter van kleur.

Dit heb ik echter niet bij de paarse pheno waar ik ook 4 van ertussen heb staan.

 

Dus zijn het nu gewoon nieuwe groei 'knoppen' in de top, aangezien het een sativa kruising is of is dit een beginnende herma ?

 

Ik controleer iedere dag bij het water geven tussen de oksels ook op bananen en zit nu op dag 26 12/12 maar heb nog nix gevonden.

 

hier de foto's ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.

Ik zie net dat het niet echt duidelijk is

gallery_38511_16141_1230264.jpg

gallery_38511_16141_384901.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker niet duidelik genoeg.

 

Je zit wel op randje met je voeding aan de bladpunjes te zien, zou best wel eens voor wat stress kunnen zorgen en stress leidt weer tot maar volgens mij heb je 'last' van aanzet en volgende internode bloei :doctor:

 

Vorige ronde vol herma's.. alles helemaal gecheckt op lichtlek of lampen aan tijdens donker?

 

Ronde na herma's is altijd ff billen knijpen :jump:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijkkijkkijk....dat heb ik nu dus ook in m`n indica pheno`s van m`n Lilly`s.

Ik kijk het zelf nog even aan, ik zie iig nog geen dreigend gevaar, heb je verder de oksels en dergelijke gecontroleerd op evt ballen of banana`s?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey lostchild, ja vorige 'eerste ronde' denk ik dat ik een beginnersfout gemaakt heb: onder in de tent waar ik 2 stukken slang links en rechts had gelegd voor luchtinlaat, die waren waarschijnlijk te kort (geen bochten erin) dus als de deur van de kamer open stond 's morgens en ik maakte het licht in de gang aan scheen het natuurlijk via de slangen naar binnen.

 

Dit heb ik nu bij mijn 2de ronde anders gedaan natuurlijk, langere slang met S bocht en voordat ik starte in de tent gaan zitten.

 

Ja denk altans hoop ik dat het loos alarm is, maar ook idd omdat het alleen bij de groene is want de paarse hebben dit niet.

 

En kwa voeding geef ik eigenlijk nog magertjes want de bladpunten had ik al geel voordat ik begon met voeding.

Denk dat dit door de buffertabs komt want ik geef nu in week 4 bloei nog steeds maar 0,75ml per liter water mee en iedere 2de dag alleen maar schoon water zonder voeding.

 

In de vorige ronde kwamen de banaantjes alleen tussen de oksels voor zeg maar.

Maar kan het dus ook dat ze eerst in de toppen ontstaan ?

 

Hey krasi dus ik ben niet de enigste die het heeft, hoop ook dat het gewoon zoals lostchild al zei de nieuwe bloei aanzet is.

Maar ze zijn ook wat lichter als de rest van de top.

Tot nu is het nog moeilijk te zeggen/of te beschrijven.

Verder check ik iedere dag tussen de oksels of ik wat zie van banana's en tot nu toe is nog alles bananen vrij :D na mijn vorige 'Extrema' herma ronde wil ik dit natuurlijk vermeiden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit vlak onder me lamp -.- zit geen haar op, maar het is ook geen bal/banaan.

Meestal op de hoogste tope.

Het lijkt op een cluster ofzo, 4 open gebarste dele, heel mini.

Me trainwreck zit er vol mee -.-

Iemand al meer info?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak er ff een foto'tje van panc dan zal iemand je vast wel kunnen helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das het probleem, om dit gebeure duidelijk op de foto te krijge moet je een pittige camera hebbe :(

En die heb ik nog niet in de verzameling.

Na het intype van herma bij de zoekfunctie, vond ik weinig maar.

Nu las ik ergens in een topic van buzz, die had last van witte harde dinge in ze top.

Dat dat mischien te make had met lichtintensiteit in combo met teweing ppm co2.

Dit lijkt er op alleen groen en kleiner.

 

Als ik er over logisch nadenk zou dit het wel eens kunne zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...