Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik zou overschakelen op water en dan geen oogsttijd in je hoofd nemen maar ga eens goed kijken naar de wateropname.... zodra ze stoppen met drinken nog een dagje of 2 en dan is het tijd om te gaan knippen.

 

:icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_36760_16654_1196693.jpg

 

foto bedrog of zaadjes in die toppen?

succes met oogsten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@criticalwidow/Murdoch/the-predator, De algemene consensus in dit topic is dat de kleine toppen met de stek te maken heeft merk ik. Ik ga in iedergeval het anders doen een volgende ronde. Hoe en wat weet ik nog niet. Wellicht dat mijn gehele concept op de schop gaat qua opzet.

 

@cityboxer, 0.8 zou ik niet ontevreden mee zijn. Ik heb 6 planten de m2(maar 5.7 pot per m2 :whistle: ).

 

@The-predator, Je hebt gelijk. In mijn hoofd werk ik altijd met schema's om dingen begrijpelijk en overzichtelijk te houden. Dit is natuurlijk handig als beginner maar zou ik nu wel los kunnen laten. Kijken naar de plant. En de water opname in de gaten houden. Thnx voor die opmerking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Dag 47 12/12

 

De planten zijn zo goed als klaar om geoogst te worden. Ik denk dat ik ze nog een dag of drie/vier laat staan.

Lampen zijn naar 750w gegaan. Ik geef alleen nog afgezuurd water met wat zym. Ze drinken nog wel. Maar vandaag heb ik gemerkt dat de hoeveelheid een grote stap achteruit is gegaan. Ik had de bladen graag wat geler gezien op dit punt. Maar ik heb dan ook veel voeding meegegeven de hele kweek. Dat is nu te merken.

 

Pics

gallery_36760_16654_3491356.jpg

gallery_36760_16654_442107.jpg

gallery_36760_16654_2618523.jpg

gallery_36760_16654_2740373.jpg

gallery_36760_16654_4603690.jpg

gallery_36760_16654_910489.jpg

 

Dan nog een vraag aan alle kweekgoeroe's hier.

 

Stel dat ik constateer ik ze zijn nu 100% klaar naar mijn smaak. En ik heb geen tijd om ze om te hakken. Zijn er nog gevolgen aan het laten staan van de planten in de pot in het donker voor 48 of 72 uur? Of is het dan raadzamer om de lampen naar 600w te zetten en ze gewoon nog drie dagen extra te geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lampen dimmen en daarmee dus ook je temperatuur naar +- 27/28

en gewoon 3 dagen laten door gaan, normaal staat ze tot dag 52 dus dat moet geen probleem zijn..

 

(edit: al zal het niet veel toevoegen meer)

Edited by 3.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...