Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hemprenaissance

dry ice vragen

Recommended Posts

hallo luitjes, ik zag dat ik voor ongeveer 40 eurootjes 12 kilo droogijs heb dit in een formaat van een wijnfleskurk...

 

nu zie ik op de meeste filmpjes enkel alleen gewerkt word met grove blok dry ice. waarom? kleine blokken vermengen zich toch beter met je afval of zit ik hiernaast.

 

ook dacht ik te hebben gelezen dat je voor dry ice sterkere zakken nodig heb dan enkel de ice o lator zakken. klopt dit en welke kan ik dan het beste nemen?

 

 

12 kilo dry ice hoeveel afval kan ik daar ongeveer mee kwijt... een indicatie zou fijn zijn.

 

stay high

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf aan de slag geweest met dry ice pellets, dat is nog weer fijner avn structuur, werkte prima.

Een tip, gebruik alleen de extra fijne ice-o-lator zak, zo hou je de kwaliteit hoog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is extra fijn krasie ?

 

De pellets werken prima ik werk zelf gewoon met de 220, en goed opletten eerste zeef is goud kleur circa 1 a 2 min .

 

Daarna verplaats je je zak en maak je 2de zeef is meer groen in kleur .

 

Met 12 kg kan je rond de 3 a 4 kg droog verwerken , ik vis ze na de zeef eruit en gebruik ze weer gooi ze niet weg .

 

Veel suc6 en laat wat fotos zien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had 3 zakken, 90 tot 200 micron, na de fijnste te hebben gebruikt werd de kleur idd steeds groener, dat merk je aan de smaak en de uitwerking ook in vergelijkenis met alleen het fijne spul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan hoelang je doorschud.

 

Als je niet oppast heb je op een gegeven moment heb je alleen nog maar takjes liggen in je zak en heb je alles vermalen met je droogijs.

 

Een groot voordeel is natuurlijk wel dat droogijs droog werkt. Maar om eerlijk te zijn, doe mij maar gewoon Ice.

Is wel nat werken, en je bent een beetje druk. Maar als je je methode perfectioneerd, is je resultaat beter dan het beste uit welke shop dan ook. En heb je ook minder opruim werkzaamheden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee denk het niet kort met dry ice 10x beter !

 

Maar kort , zacht op de keel beter dan de water manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee denk het niet kort met dry ice 10x beter !

 

Denk persoonlijk dat dat dan meer aan de voor behandeling(en) van het product ligt. Want ik heb altijd nog gehoord hoe geweldig het was, en hoe licht het wel niet was in de keel. En altijd nog een mooie caramel kleur.

Maar goed test het zelf uit, maar lees je wel ff in, op de materie.

 

Ik raad aan het te drogen (evt curen), vervolgens vacuum te zuigen in een zak met een BEETJE water en in te vriezen.

Dan krijg je dat het water de resten coat, en deze vriezen de trichomen eraf. (met water is er een beter contact werking is mijn bevinding) Na een dagje beginnen met draaien. Geen bladgroen in je Ice en het resultaat een prachtige caramel kleurige ICE waar velen jaloers op kunnen zijn.

Probeer het product wel in een volle vriezer te doen waar alles al is ingevroren. Op deze manier heb je de resten sneller in gevroren. En ben je niet ice-tea aan het zetten in je vacuumzak.

Edited by Pirus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een groot verschil in droog en nat. Met nat ijs was je de terpen weg en dat ruik en proef je. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...