Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Vind het een lekkere score :D

Ik heb dit verslag met veel plezier gelezen! Door de discussies die hier wel actief zijn gevoerd ook nog wat geleerd. Komt er ook nog een smile op anderen hun gezicht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige eindscore City. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt jongens, heb weer veel geleerd, hoop jullie ook! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja indd dit was een leerzaam topic.

Dit nog eens rustig met een J'ke overlezen van de week.

 

Ook de score mag er zijn, zoals je zelf zegt minder planten en rapper klaar en toch mooi in de beurt van de vorige ronden.

Komt dik inorde mat jouw! ;)

 

Grtz. G&G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score City.

Laat het smaken kerel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een heftig rokertje geworden, sterker en witter dan ik haar hier voor heb gerookt.. :jump:

wel is de smaak geur en het uiterlijk weer net onder wat ik gewend ben van haar..

 

maar al met al is het echt een top rokertje geworden en een resultaat om trots op te zijn als je het mij vraagt !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze is vrij heftig, denk dat het aan het feit ligt dat hij de plant gerekt heeft voor ik geloof 2 weken, heb het idee dat hij veel meer trichomen heeft dan de zelfde jb maar die in 7 weken klaar is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes city :tu

 

ze zijn verdient ;)

 

:bier :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ 3.0; Ah, ik wist niet dat je er iets over zou schrijven in het topic. Wist niet eens dat je hem al ontvangen had :)

 

Ik gaf inderdaad al aan dat de kwaliteit nog niet perfect was maar belangrijker voor mij; Kwaliteit was beter dan de vorige keer dus?

 

Misschien dat er nog iets van de smaak en geur weggetrokken is omdat ik jouw topje in het bloeihok had laten liggen (vanwege stank) een paar dagen met die lage luchvochtigheid en al dat licht?

 

ThnX G&G, Tune en Sensi!

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee. Maar, het topje van 3.0 lag nog een poosje in de bloeiruimte met de lichten aan. Weet niet hoe veel invloed dit heeft.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just FYI.

 

Iemand vroeg me iets over dit verslag dus ik dacht ik kijk het eens na en toen kwam ik dit tegen. Wat bedoelde je daar mee eigenlijk :o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacht eerst iets vervelends met Fuck You maar dat past totaal niet bij beaker en kon die I niet plaatsen

 

gokje..

 

Just For Youre Information ?

 

ik zou het moeten weten #msngeneratie

Edited by skunkmonster
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afkortingen als FYI en DIY zijn toch al vrij oud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb me laten vertellen dat de rook van een sigaret /joint waar tmv in zit ook tot verspreiding van het virus kan leiden

kan iemand me vertellen of dit juist is?

ja heb verschillende keren tmv vrije stekken besmet zien raken door rokers mr jansen..

 

Ehhh... Ik rook vrijwel altijd een joint (ja zo'n 'kanon') als ik in mijn hok ben.

Is het nu zo dat ik, na niet meer in de kroeg te kunnen roken, nu ook niet meer in mijn hokje kan roken?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...