Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ehv040

2013 NIEUWE REGELEMENT? HOEVEEL PLANTEN IN HUIS?

Recommended Posts

Beste forum leden,

 

ben hier nieuw en zou graag iets willen weten wat ik niet heb kunnen vinden op deze forum.

Bij hoeveel planten maken ze geen problemen , en nemen ze het alleen mee als er inval word gedaan.

wou namelijk een tentje op zetten alleen weet nog niet hoeveel planten.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag helemaal geen planten meer in huis hebben.

 

ook geen 3 stuks ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ts, ik had 5 plantjes vorig jaar. en inval gedaan tent opengesneden afzuiger mee planten mee lamp mee. En het wordt geseponeert. Maargoed iedere omgeving zal daar net iets anders in zijn maar je gaat geen celstraf krijgen iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag helemaal geen planten meer in huis hebben.

 

ook geen 3 stuks ?

 

wat snap je niet aan "helemaal" niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft nooit gemogen hoor. Snap niet waarom iedereen dit denkt.

Ik zal geen zorgen maken over 5 planten. Of 20. Als je maar netjes je stroom betaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een klein beetje zorgen acht ik toch wel op zijn plaats. Het blijft niet altijd bij een sepot met afstandsverklaring. Het beëindigen van je huur, met een geringe kans op vervangende woonruimte of het gedurende een bepaalde tijd dichttimmeren van je koopwoning zijn geen kinderachtige gevolgen. De kans dat je gepakt wordt met een enkele lamp is klein, maar word je gepakt dan kunnen de gevolgen groot zijn. Met een wettelijke regeling voor een toegestaan gering aantal planten zijn de problemen de wereld uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wou alleen voor me eigen gebruik gaan telen, dus dacht eigenlijk aan een kleine tentje met 1 x 1000wat lamp 1m2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft nooit gemogen hoor. Snap niet waarom iedereen dit denkt.

 

tsja door de 'gedoogregeling'. je werd niet vervolgd bij 5 planten of minder, omdat dan werd aangenomen dat het voor eigen gebruik was. mits je vrijwillig afstand deed van de plant(en). hier komt het vandaan en dus ook de fabel dat 5 planten toegestaan waren.

 

kort samengevat. je mag dus nul planten hebben. en al helemaal niet een mate van professionaliteit hebben. een lamp en een tentje telt al aan.

buiten in de tuin/balkon kan zijn dat er weinig meegedaan wordt, echter staan ze op de stoep, vrijwillig afstand doen en verder niets verklaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles wat leuk is mag niet.. :rtfm:

 

Ik zou er 100 zetten. :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je maar niet gepakt word mag alles.

It aint a crime if you dont get caught....(house of pain)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het voor eigen gebruik is: 1 tentje met 1000 watt, 1 keer oogsten, en het spul verkopen, heb je de komende 2 jaar elke dag wat te roken. vaak gaan beginners de fout in met praten. dat is geen probleem als je de spullen zsm weghaalt

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

eens ja. als het voor eigen gebruik is 1 goede draai. en afbreken. velen gaat dat niet lukken omdat kweken best leuk en verslavend is :)

 

maarja als je draait in huurhuis kun je het beter gelijk goed doen, want er uit geflikkerd wordt je toch wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar hij is niet voor jouw he.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...