Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Lilly.......African queen.

Recommended Posts

Predator, thanks, Lilly is een snelle dame, met 5 weken vanaf nu zou ze klaar moeten zijn, tis iets te laat voor een netje, ik zal wel met stokken aan de gang gaan tegen die tijd. :lol:

 

DonBone, haha zeker, ze hebben zich formidabel herpakt. ;)

 

ElCapitano, dit is het laatste verslag die ik neerzet..........de aankomende 6 weken. :likken:

 

Boosie, hang around dude. :tu

 

Starter, hope so ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
ElCapitano, dit is het laatste verslag die ik neerzet..........de aankomende 6 weken. :likken:
dude had bijna een hart verzakking :P geen krasi topics meer :D wie moet dan die 60 pagina topics maken ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone, hahaha fooled homey. :P

 

Update:

 

12/12 dag 17, zichtbare bloei dag 9.

Max temp 28,5C, min temp 19,5C.

Max lv 61%, min lv 43%.

 

De groei lijkt wat gestagneert, de spurt bis er iig uit, met wat knakken en pletten heb ik ervoor kunnen zorgen dat de internodes niet te ver uiteen gegroeid zijn.

Ik zag wat kartelblad wat wees op ir hitte, ik heb de lampen de laatste 10cm omhoog gedaan, hoger is niet meer mogelijk.

Verder is de kleur prima, de General organics lijn weet ze gezond te houden.

 

De bloei is aan het opbouwem, aankomende week zal het volop bloeien geblazen worden, de geur van mierzoete haze vult de tent.

Ik was een beetje verontrust geraakt door de eigenaardige bloei in de 2 indica pheno`s, deze hebben een wat vreemde topopbouw, vreemde harde structuur.

Ik dacht gelijk aan herma`s maar kan in die planten verder geen ballen of bananen vinden.

Ik heb het geprobeerd op de foto te krijgen, echt duidelijk is het niet et zien maar wellicht dat er bij een van jullie een lichtje gaat branden.

 

Verder hou ik ze natuurlijk goed in de gaten, mocht ik gaande weg toch onzeker worden haal ik de 2 planten weg.

De laatste foto is een van die topjes.

 

Picas.

 

post-30844-0-37675400-1390674305_thumb.jpg

 

post-30844-0-69395200-1390674362_thumb.jpg

 

post-30844-0-33952500-1390674600_thumb.jpg

 

post-30844-0-82612400-1390674438_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apart die laatste foto wel mooi begin gelijk hard denk dat ze je gaat verrassen.

Verder zoals gewoonlijk schitterend. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

heuj krasi, ik ga je topic volgen! interessant soort heb je.

 

Hoelang duurde het voordat ze bloei vertoonde vanaf dat je ze op 12/12 had gezet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unpredictable > Ik denk dat het 9 dagen duurde omdat hij toen met de bloeivoeding begonnen is. Is een te verwachte tijd na 4 weken voorgroei wat redelijk lang is.

 

Veel variatie joh tussen al die pheno's. Is dat niet lastig voeden? Hoe los je dat op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je heb 2 x 1000 W hangen als ik het goed heb? Gewoon via de meter? Ik houd altijd 2 x 600 W aan als het maximale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

MyOwnSmoker, thanks, hopelijk blij verrassen. :P

 

Unpredictable, wanneer je de laatste update bekijkt staat er bovenaan altijd de dagvermelding van 12/12 en de dagvermelding zichtbare bloei, tis idd een interessant soortje. :)

 

g-o, er zijn 2 wat meer indica pheno`s de de rest gaat de haze kant op, moeilijk voeden?....nee hoor, ze krijgen allen hetzelfde.

Idd 2x1000watt over de meter, heb er weleens 4 en 2x plasma boven gehad, incl. randapparatuur, ontvochtiger en airco.....nooit probz gehad. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Niet een beetje veel licht voor die sativa's ??? :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Afrika krijgen ze nog veel meer licht op hun koppie. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Klopt veel licht maar wel met een UV-index > 10 dus ben benieuwd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starter, precies :lol:

 

Elmanito, zal ik er een plasma tussen hangen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hopelijk zijn ze vroeg klaar binnen 8 weken.Hoe hoog is je tent trouwens??

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.15mtr, ik heb trouwens nog 5cm speling, nu hangen ze aan lighthangers, maar ik kan ze via een s-haak direct aan het plafond hangen zo nodig.

7 a 8 weken staat ervoor, the trichs will tell in time.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Laten we het hopen dat ze in hun groei getemperd blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes krasi. je hebt zelfs nog meer speling als je gewoon ti rips gebruikt voor je gavitas. zal wel meevallen toch met nog een paar dagen groei

 

meanwhile_in_africa_by_megawafflecake-d4ke0db.jpg

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito, de groei is zeker getemperd, ik heb er vrijwel niets meer bij zien komen. ;)

 

Noob, hahaha nice pic :lol: ik heb ze die 5cm reeds gegeven, ik kan idd nog wel een 3cm bij winnen dmv tierips, lijkt me niet meer nodig, afstand tussen lamp en gewas is gemiddeld 75cm op 1150watt. :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat weer lekker hiero zo te zien. Staan er weer mooi bij kerel!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic om te volgen Krasi ben benieuwd :)

 

Maar 4 x 1000 W over de meter? Jij woont niet in een kleine gezinswoning in de randstad maar op een boerderij in het oosten of noorden? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn ook mensen die 6x1000 betalen.

 

Kweken is niet enige hobby die veel stroom verbruikt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ok. Ligt natuurlijk ook aan de woning wat een ''nog enigszins verantwoord verbruik is''. 6 x 1000 W lijkt mij persoonlijk sowieso veel te hoog.

 

Krasi > Voeden lijkt me wel wat lastiger ja. Want een sativa dominante plant heeft weer net andere voedingsbehoeften dan de indica's. En er is verschil in groei, lengte en de tijdsduur van het bloeien. Die aspecten maken het wat lastiger bij zo'n instabiele lijn. Ik doe ook vaak vanuit zaad maar daar zit nog enigszins een lijn in.

 

Ik volg je kweekje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je nog een netje spannen Krasi?

 

En ben je nou uit zaad begonnen? :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...