Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Lilly.......African queen.

Recommended Posts

ja, zou ik eigenlijk ook wel doen, zou het niet riskeren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito, toevallig, ik ben gelukkig meer een sativa man, qua growen dan, qua rokertje heb ik liever een idica, sativa`s gaan echt im m`n kop zitte. :lol:

 

Predator, ik heb reeds besloten, ik ga de laatste 2 weken niets verwijderen, anders zou het nu toch al te laat zijn geweest, de bananen zitten alleen in die 2 dames en alleen in de hoofdtoppen, goed te plukken dus. ;)

 

Imo, zie hierboven. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar idd Donner, alleen moet je daar wel tijd en ruimte voor hebben.

Hoezo? 3voor1 = plaats voor elke plant 3 zaailingen en selecteer er 1 uit. De andere 2 knip(!) je weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hitte van warmte in de tent nee, wel heb ik stralingswarmte probz gehad eerder, ook een hoge lichtintesiteit werd eerder geroepen.

Maar nu nog iets ergers.........bananen in de 2 eerder van hermatrekjes verdachte planten.

Nergens ballen oid maar dus wel bananen, ik heb ze verwijderd met een pincet

 

Oorzaak en gevolg (helaas maar goed ook dat je erachter komt, breeder doet dit niet snel zo kweken), valt jouw en hem niks te verwijten wat dat aangaat denk ik, heb ook zoiets gehad met een strain die bij velen stabiel was maar bij mij met 2x600W ging bananen, lijstje smane met breeder afgestreept en geen andere conclusie mogelijk toen.

 

Banaantjes en geen ballen op al ver rijpende toppen.. check wat Soma daarmee doet en de kans (als het niet doorzet) dat er veel zadproductie plaats kan vinden is niet zo groot want een banaantje kan niet snel vrij verspreiden behalve dan betreffende top.

 

Zag er mooi uit op de foto's, had ff tijdje niet gecheckt maar ziet er zoals gewoonlijk weer strak uit :icecream:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ben zelf meer een sativa dude qua growen & smoken (medisch).Vooral Durban, maar een goeie Mexicaan is ook niet verkeerd.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Green-Go, haha dazz een beetje overderen hè, ik heb mooie femzaad ronde`s gedraaid, deze waren echter wel stabiel en sterk. :)

heb er ook wel al mooie rondes mee gedraaid (alhoewel niet zoals die van jou :whistle: ), maar ik vind 1 keer van die ballen of bananen al te veel :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Nana's kan je ook met regulier zaad krijgen tijdens de kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donner, ja dat is idd een mogelijkheid, ik dacht dat je het over een moeder houden en stekken had.

Ik ben altijd alleen bang dat er strek plaats gaat vinden, ze moeten alle 3 ongeveer het midden van de pot ingezet worden, maar een beetje knakken en buigen moet dat idd oplossen, ik ga het gewoon een keer proberen. ;)

 

Lostchild, thanks, tis idd minder erg dan trosjes ballen, maar blijft altijd een domper.

Ik geef in deze idd ook niets af op de breeder, al vind ik wel dat de soort erg onstabiel is in z`n pheno`s.

er staat 7 tot 8 weken voor dit soortje, de indica pheno gaat dat redden, diegene waarvan ik dacht dat ze de haze pheno waren wellicht ook op het nippertje, alleen diegene waarvan ik dacht dat ze de hybride waren blijken nu het sloomste in bloeiontwikkelingen, magere en dunne toppen.

Ook vreemd is dat deze hybriden lichter groen zijn dan de rest met een wel juiste ph, 1 indica wordt gewoon gelig van de ingetreden herfst, en de mijn inziens haze pheno is nog het meest groen, de indica phenos hadden ook als enigen last van verbrande bladpunten, alhoewel dit ook door hoge ir hitte/verdampingsprobleem kunnen komen.

Ik ben benieuwd of deze in enen kan worden geoogst, ik moet wel, want de rest van m`n ruimten had ik de deur al uit. :lol:

 

Elmanito, dan heb ik een leuke strain voor je die ik ga zetten m`n ronde in de grote speeltuin.

Special Fizz, enkele strains die erin zitten zijn, Santa Maria, de purps, strawberry cream, old skool haze, victory en nog een paar mooie namen. :D

 

Green-go, ik moet zeggen de laatste paar keren had ik ook meer ellende, alsof de kwaliteit/stabiliteit van fem zaad achteruit is gegaan. :o

 

Elmanito, absoluut waar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nana's kan je ook met regulier zaad krijgen tijdens de kweek.

 

kan inderdaad, maar het risico erop is op zijn minst al vertienvoudigt met fem-zaad volgens mij

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zoals je bij Krasi ziet zijn het vnl de indica's die de nana's laten zien, terwijl de sativa's in dus zoverre niet.Kan zijn dat de indica's iets gevoeliger ervoor zijn dan sativa's.Skunk laat dit probleem ook al zien, zelfs bij een kruising met een sativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greengo, zoals ik eerder zei, er is echt wel stabiel fem zaad te verkrijgen, deze breeders testen uitbundig en ik zou een moord doen om een white en een blacklist van betrouwbare breeders in handen te krijgen.

 

Elmanito, klopt, het zijn de indica pheno`s, of een indica vatbaarder is om herma te worden durf ik niet te zeggen maar zou natuurlijk kunnen.

 

Update 12/12 dag 43, zichtbare bloei dag 35.

Max temp 28,5C, min temp 19C.

Max lv 65%, min lv 38%.

 

Ook weer een update van de Afrikaanse bodem.

De banana`s zijn te controleren voor zover ik weet, het zijn nog steeds maar 2 planten die er last van hebben, de anderen (nog) niet.

 

De indica pheno`s dus, iig 2 van hen, een 3e indica pheno heeft er geen last van.

Deze indica pheno`s hebben wel de dikkere en hardere toppen tot dusver.

 

Maar de sativa pheno`s beginnen nu met bouwen, 2 ervan werdeneerder in de grow lichter groen van kleur, deze hebben ook de slankste toppen.

 

Al met al vind ik de genetica wat onstabiel en te divers, wel moet ik bekennen dat ik nog nooit zulke lekkere wiet heb geroken, tropical fruit of zoals de breeder zegt ananas.

 

Ze zouden max nog 13 dagen nodig hebben, de indica`s gaan dat halen, de sativa`s????????......maar je weet nooit wat er gaat gebeuren.

 

to be continued..............

 

Pics.

 

post-30844-0-13113600-1392922057_thumb.jpg

 

post-30844-0-28288000-1392922077_thumb.jpg

 

Ze worden ook wel wit nu.

 

post-30844-0-49352700-1392922096_thumb.jpg

 

post-30844-0-64626500-1392922137_thumb.jpg

 

Bnanana indica`s.

 

post-30844-0-27690600-1392922167_thumb.jpg

 

De lichtere dames met slankere top groei.

 

post-30844-0-26378700-1392922237_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt het dat de "banana's een lichtere bladkleur hebben dan de anderen?

Daar zou dan toch het probleem moeten liggen denk ik of ben ik nou :wacko:

 

Voor de rest is het weer een copy/paste plaatje homey ;)

 

Laat maar ik denk dat ik het al gelezen hebt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige planten wederom krasi, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van je :P

 

De breeder van de Lilly werkt samen van cannabiogen zei je, dat herken ik wel ja. Ik heb nu namelijk 2x Destroyer van Cannabiogen en heb nu al 2 verschillende pheno's en een herma ertussen. Het zal wel een heksenketel van genen zijn, met aangenaam verrassende maar soms ook onaangename uittingen.

 

Ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het trouwens jammer dat je met deze set-up gekozen heb voor de hierboven ook al genoemde cannabiogen breeder.

Wat ik lees over cannabiogen is dat er best wel veel herma klachten zijn over bepaalde strains...

Waarom heb je/jullie niet gekozen voor een wat stabielere strain of stekken?

 

Ookal ben je de banana's de baas ... de kans dat je er 1 over het oog ziet is natuurlijk zo gebeurd met alle gevolgen van dien.

Het zou zonde zijn als het overslaat naar de andere dames, hoewel ik zeker weet dat jij dat wel kan maar waar ik simpelweg het risico te groot vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu weet ik het zeker....ik moet van de gallery_27271_10561_489.png afblijven....

 

Ik haal jou 2 topics door elkaar.... Dit is jouw eigen ronde....

Toch blijf ik het wel zonde vinden van de 2 plantjes.

 

Maar ja jij experimenteer veel dus :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lichtere dames laten hun blad flink hangen vergeleken met de rest.

Maar dat zal we goed gaan komen op naar het einde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil die annanas wel is ruiken daar :whistle:

 

blijft kut die bananen!

al een geluk zijn er maar 2, dan komt het vast wel goed aan de leeftijd v/d dames te zien...

stel je maar eens voor dat ze het alleml hebben... is de pret er snel af!

 

ik las hier dat ze samen werken met canabiogen? klopt dit?

 

ze staan er allemaal nog zeer vrolijk bij!

 

:tu

 

de laatste loodjes daar boer krasi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CW, hahaha maakt niet uit dude, ik ben ook een speedreader en lees ook soms zoveel adt ik detopics niet meer uitelkaar hou :lol:

 

Unpredictable, klopt werkt met Cannabiogen, ze hebben allen prachtige soortjes, ik heb in het verleden mooie kweekjes gezien met de Cannabiogen soortjes, deze keer geef ik mede mezelf een beetje de schuld, alhoewel het geen echte herma`s waren, enkel wat banaantjes gezien.

Thanks. :)

 

CW again, deze strain is van Original Delicatessen Seedbank, een cobreeder van Cannabiogen, die overigens altijd een goede naam had, tis dan toch zo dat de laatste tijd breeders een beetje careless worden.

En ja, ik hou van proberen, some u win some u loose, als ik maar lol heb in het proces. ;)

 

Boosie, tis niet een soortje die ik weer zou kiezen, voor de geur zou ik dat zeker wel doen maar de strain is te onstabiel als in ook de pheno`s. -_-

 

MyOwnSmoker, op de foto lijkt dat idd wel zo ja, deze 2 zijn vreemd genoeg de enigen die en lichter worden, en het mist ver in de bloei zijn, zelfde voedigs en water regime, bodem ph ook in orde.

Ik laat ze iig zo lang mogelijk staan. B)

 

Sensi, thanks, het ruikt echt geweldig, en hey ananas banaan smoothies zijn ook lekker :P

Gelukkig niet allemaal en ook niet direct in de vroege bloei ja.

Ze werken idd samen met Cannabiogen, jij bent met die breeder z`n zaden bezig, volgens mij hadden ze altijd een goede naam, dus ik verwacht dat jij die hoog gaat houden. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor kras ! :jump:

zou je er een klein rookverslagje van willen maken ? zou top zijn deze genetica trekt me namelijk heel erg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog hooguit een week denk ik.

Krijgen we nog een update voor de executie plaatsvind :execute

PS Ze staan er op zonder dat vieze gele licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij hadden ze altijd een goede naam, dus ik verwacht dat jij die hoog gaat houden. :D

 

een beetje druk op mijn schouders leggen.... zo doen we dat ;)

daar gaan we iig voor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:popcorn:great m8

 

Grtn Erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0, thanks maestro, komt in orde. ;)

 

MyOwnSmoker, ze staan er nu 2 weken verder nog steeds, en wellicht nog een weekje. :P

 

Sensi, knallen mien jong. :lol:

 

Erazer, thanks makker. :D

 

Update:

 

12/12 dag 57 zichtbare bloei dag 49.

Max temp 28C, min temp 19C.

Max lv 63%, min lv 47%.

 

De max bloeitijd van 8weken zijn we inmiddels met 1 dag gepasseerd.

Ik ben al enkele dagen geleden begonnen met alleen water en citroenzuur.

vanavond krijgen ze een molasse verwenmoment.

 

De achterblijvers in bloei zin inmiddels ook mooie bloemen aan het produceren, echter nog niet rijp.

De rest heeft ook nog even nodig.

 

Sommigen zijn aan het verkleuren, de bladeren worden paarsig, en sommige toppen hebben een roze/rossige kleurinslag.

De potentie is extreem, ze glimmen de pan uit, bij sommige toppen lijkt er schimmelpluis op te zitten maar dit zijn opeengestapelde trichs.

 

Ze zijn al 10 dagen gestopt met het aanmaken van banaantjes.

De geur blijft iig het meest indrukwekkende aan deze strain, zo intens, zo zoet.

 

Pics.

post-30844-0-12598600-1394131331_thumb.jpg

post-30844-0-74382100-1394131342_thumb.jpg

post-30844-0-27870200-1394131358_thumb.jpg

post-30844-0-74675600-1394131374_thumb.jpg

post-30844-0-25069700-1394131389_thumb.jpg

post-30844-0-11233100-1394131406_thumb.jpg

post-30844-0-91773200-1394131421_thumb.jpg

post-30844-0-05233000-1394131438_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw :D en die paarse tinten ook, geweldig :verrygood:

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...