Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

PP in kast ,laatste week

Recommended Posts

98550.jpg Die blauwe achterwand had ik ff opgehangen om geen overbelichte foto te krijgen .

 

De grotere bladeren zijn hier al van de planten af , dit heb ik vooral gedaan omdat het anders veel te vol werd in de kast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze planten stonden in zo veel mogelijk grond (6planten) ,een liter of 18 per plant . De kast is 80 diep bij 60 breed ongeveer(een halve vierkante meter bijna ), en de grond was zo'n 22 cm diep. Acryl glas platen vormden in de grond de scheidings wandjes om zo elke plant z'n eigen 'bak' te geven .

 

Omdat ze niet in ronde potten staan is het dus mogelijk om veel grond te gebruiken . Alleen ze zijn niet verplaatsbaar ,dat is misschien een nadeel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er hangt een 400 watt lamp boven trouwens . Mijn streven is om uit deze kast 300 gr schoon en droog te halen . Deze kast kwam 220 gr uit .

 

Waarschijnlijk is dit mogelijk wanneer ik meer tijd neem voor de groei,14 dagen bijvoorbeeld . Halferwege de groei periode dan behoorlijk toppen. dit met als doel stevige lage planten te krijgen met een dikker stammetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Atmos,

 

da ziet er gewoonweg heerlijk uit ...... :verrygood

tjonge daar kom je wel ff mee vooruit! Nog veel oogstplezier en laat zeker weten hoe het smaakt :smoke

 

greetz

w33dy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering he!!! Wat een toppen!

 

Dat heb je maar mooi voor elkaar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

versierde achtergrond , zo had ik het nog nooit bekeken eigenlijk :verrygood

 

Zo'n kastje bespaart je toch al snel 1000 euro aan shop wiet ( 5 euro maal 200 gr.) wanneer je het allemaal zelf oprookt natuurlijk.

 

Het consept was eenvoudig : handmatige bewatering , op grond , afzuiger uit oude afzuigkap .

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed gedaan. lekker goedkoop opgezet en een lekker opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...