Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

waar kom je vandaan  

62 members have voted

  1. 1. welke regio wil je graag vissen?

    • Noord West Nederland
    • Noord Oost Nederland
    • Midden Nederland
    • Zuid West Nederland
    • Zuid Oost Nederland
    • Oost België
    • West België


Recommended Posts

ik had ook altijd wel zo'n voorgevoel dat je niet achter de meute aan loopt

ben benieuwd mitsz,

kom wel even babbelen bij de meeting! karper aasjes vind ik altijd erg interresant,

vooral omdat de meningen erover nogal uiteen lopen, en voor mn gevoel de grote aanbieders er nogal ver naast zitten,

en ik leer graag wat bij :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus joh ga is over wiet praten dit is toch een wiet forum. Hier snap ik helemaal niks van :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha

 

De beste stek mag je hebben mitsz no problemo.

En wacht maar tot je mijn speciale hennep recept mag proberen dan wil je niks anders meer ;)

Die karpers mogen zich gaan bergen als ik dit zo hoor hopelijk komen de 20+ op de mat die dag.

 

Voor de snoekers:

 

Gesloten seizoen voor Snoek: van 1 maart tot aan de laatste zaterdag van mei (IJsselmeer: tot en met 31 mei)*.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit van de helicopter rig gehoord?

Niet doen!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De heli rig vind ik juist ideaal in sommige watertjes met een modderbodem, zolang je maar niet 100+ meter hoeft te werpen.

Maar een pva zakje en de heli rig zijn een gouden combi je aas ligt altijd goed en geen gehannes meer met ingedraaid aas.

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunkmonster,

 

Gezellig. Lijkt me leuk om ff kennis te maken.

 

Maar pas op! Als je met mij over aas gaat lullen kan dat nog wel eens ff duren.

 

Hahaha

 

Casto,

 

We gieren d'r gewoon een zooitje uit als we ook normaal vissen toch? Vang je d'r ook overdag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker zeker hoe meer op de mat hoe beter voor mij is het een relax dagje, winnen is niet aan de orde ;)

 

Zeker ik vang het meest overdag daar tot een uur of 4-5 azen ze vooral op de plek waar ik jullie wil laten vissen.

Vanaf 6 uur zitten ze meestal wat verderop dus mischien verkassen we dan als niet iedereen al afgehaakt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar pas op! Als je met mij over aas gaat lullen kan dat nog wel eens ff duren.

 

daar was ik al voor gewaarschuwd! schijn ooit een kennisje van jou te hebben gesproken langs de water kant.

 

leuk! heb er zin in....

 

Vang Drang! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van de week nog nieuwe piepers, en rodpod gekocht dus ik maak wel even een testsessie komende week :D

Eens kijken of het watertje een beetje lekker actief is al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou ons op de hoogte zou ik zeggen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad.

 

Hopelijk ligt t hele zooitje niet te paaien half mei.

Als we een warme periode krijgen, zou dat nog wel eens kunnen.

 

Ach ja... hebben we altijd nog een ander hobby om ons mee te vermaken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar heb je meer dan gelijk in Mitsz, geweldige hobby trouwens.

 

 

 

Hoe heten die karper goeroe van de jaren 90 ook al weer? Hij visten ook veel met deeg en dan hennep erin.

 

Grootste doorbraak en openbaring voor mij was het kopschudden van karpers. Hoe f#$cking veel vissen ik daar wel niet door heb gemist. Je krijgt een aanbeet maar vaak geen melding van je piepers.

Daarna kwamen de 40tigers de kant opgekropen hier of ik alsjeblieft weer met vast lood wilde gaan vissen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piet vogel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet hem alweer, Rini Groothuis. Gaat wel verder terug als jaren 90. Eerder jaren 70/80

 

Kan zijn recept niet vinden maar die had ook een killer van een deeg. Hij is/was deegvisser bij uitstek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waren goeie recepten. Met een pakkie saroma en aardappels erin.

 

Hij had ook een garnalendeeg met natrium caseinaat erin. Daar heb ik me helemaal de blubber gevangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hij had ook een garnalendeeg met natrium caseinaat erin. Daar heb ik me helemaal de blubber gevangen.

 

Das niet alleen een leuke woordspelling maar jij hebt duidelijk verstand van bollen draaien. :lol: :verrygood

 

Karpervissen, man man. Net zo verslavend als wiettelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou maar een serieuze karper visser zijn en ook nog is een serieuze teler....

 

tjah dan blijft er voor werk niet veel tijd meer over hahaha.

 

zijn er hier ook van die fanatiekelingen de wekelijks 10 tallen kilos voeren?

 

hoop dit jaar ook nog is aan de maas te zitten. gericht op barbeel of meerval lijkt me ook wel wat. of in zon vliegvis pakkie gehesen en zo'n hengel op forelletjes.

 

tjah daar in het zuiden hebben jullie het goed voor elkaar :yummy: was dat hier maar het geval :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hemprenaissance soms moet je voeren om de vis op de stek te krijgen/houden :D

10 kilo is niks joh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

true daarom staat er ook 10 tallen :P maar we berijpen elkaar.

 

me maat heeft een eigen boilie lijn en maakt ook voor andere. als ik bij hem ook zie hoeveel gasten er in 1 week gewoon 40 kilo voer door knallen pfffff....

 

eerlijk is eerlijk die jongens knallen bij ons op de rijn elk jaar meerder 40 + ponders eruit.

 

echter ik ben zelf niet zo fanatiek karpervisser meer van de feeder/ roofvis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al een tijd geen lange sessie gemaakt, en waar ik vis is voeren ook niet echt nodig.

Een pva zakje met wat lekkers is vaak genoeg,maar wil je idd die grote big vangen moet je wel flink je best doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al je instincten ff op scherp. Rondstruinend met een volk. Turend over het water. Bellen, bruisen, happende bekken. En dan explodeert de sloot ineens. Das een gevoel, kan je niet omschrijven eigenlijk.

De grote maakt dan niet veel uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel! Size does matter hahaha.

 

Je hebt gelijk Miramar. Ik vind drijvend vissen leuk.

 

Vooral op veertigers hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke de meeste voorkeuren gaan uit naar 17 of 18 mei dus gaan we op zaterdag of zondag?

 

Roept u maar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...