Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

waar kom je vandaan  

62 members have voted

  1. 1. welke regio wil je graag vissen?

    • Noord West Nederland
    • Noord Oost Nederland
    • Midden Nederland
    • Zuid West Nederland
    • Zuid Oost Nederland
    • Oost België
    • West België


Recommended Posts

zelf meer dan een uur rijden....

ik ga het bekijken, mss kan ik wel iets regelen dan ik wat vroeger weg kan.

 

hoe of waar, dat appeltje word wel geschilt ;)

 

zelf geen visje met mitsz zijn super ballen?

 

amuseer jullie!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het maar gezellig is toch daar gaat het om :) Lekker rokertje er bij zonnetje wat te drinken mooie omgeving gezellige mensen wat wil een mens nog meer toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel plezier jongens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen heel veel plezier vandaag, en hopelijk komt er wel wat vis op de kant maar fun staat natuurlijk voorop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plezier heb ik wel gehad ben nog steeds zow stoned als een balletje :)

Heerlijk weer top gezelschap jammer genoeg geen vis maar je kan dan ook niet alles hebben he.

Wisselbeker weer mee naar huis door organisatie voor de volgende ronde !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een dag mensen kort verslagje:

 

Om 4 uur ging in huize casto de wekker af om de stek te claimen waar we zouden gaan vissen.

Daar aangekomen zag ik 2 tentjes staan en er waren dus jammer genoeg al 2 gasten aan het vissen.

De hele week al voorgevoerd en mooie zandplaten gepeild en net de laatste voersessie dat ik weg reed van de stek kwamen hun daar net aan.

Helaas voor niks gevoerd dus maar een andere spot gezocht aan in hetzelfde gebied.

We konden jammer genoeg de harde platen op de bodem niet bevissen en moesten noodgedwongen naar een voor iedereen onbekend watertje.

Snel via een klote verbinding iedereen op de hoogte gebracht van de wijziging en gelukkig kwam dat goed door.

 

Jammerlijk kreeg ik ook de ene na het andere afbericht of helemaal geen bericht wat ik persoonlijk erg betreur omdat de datum al een ruime tijd geprikt was en er toch behoorlijk wat regelwerk in gezeten heeft.

Van de hoornse vis vereniging een vrijbrief gekregen om vergunning vrij te mogen vissen ipv een vispas hoorn te kopen wat me behoorlijk wat moeite heeft gekost.

Neem verder niemand wat kwalijk want iedereen moet het voor zichzelf weten uiteraard maar wilde wel even melden dat er wel wat meer bij komt kijken dan alleen een datum en een locatie uitzoeken.

Wilde het toch even kwijt....

 

Maar goed de mensen die wel kwamen : blower + meissie, nononsense + maatje, fabian ( niet lid), en de diehard miramar heb ik echt een toffe en gezellige middag gehad!

Bedankt mannen en dame voor deze toffe middag met een lekkere bbq was alles toch goed voor elkaar dacht ik zo.

Ben zo rood als een kreeft want zon was er in overvloed.

 

Weer een aantal lekkere wietjes om uit te proberen gekregen, maar vooral de gezellige mensen die er waren hebben het voor mij toch tot een mooie dag gemaakt.

 

 

 

Helaas geen vis gezien behalve visjes die kleiner waren als het aas waar we mee visten.

 

Herkansing binnenkort op de put, om toch de beker een plekje bij iemand op de kast te kunnen bezorgen!

Dan komt er zoiezo vis op de mat, heb daar nog nooit geblankt ;)

 

Mensen bedankt

 

EDIT:

 

Voor de mensen die wegens werk of medische redenen niet zijn gekomen: no problem in deze tijd gaat werk en gezondheid natuurlijk voor een dagje vissen.

Ook de mensen die al eerder afgemeld waren no problemo!, gaat me echt om de mensen van het laatste moment want er was toch wel gerekend op wat mensen voor eten/drinken enz enz.

 

Amen

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een topdag! Casto bedankt! Goed geregeld :punk: Satetjes waren erg smakelijk ook. Ik draai nu NLS nr1. en das een bijzonder ding. Ik kan zo je topic erbij pakken, kijken, lezen. Mooi man! Het was erg gezellig en prettig om met een koppeltje te kunnen vissen daar.

 

Andere mensen ook bedankt het was me een genoegelijk genoegen. :dope:

Tot een volgende meeting,

 

 

Leuk dat DJshadow dr ook ff was,

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ik dit zo laat lees, had me gezellig geleken om een beetje te smoken en vissen met forum leden.

 

Ben zelf een echte all round visser, de ene keer met pen op karper, andere keer met vaste stok op brasem. Af en toe een trippje zeevissen erg leuk.

 

De komende week veel vis uurtjes ingepland, genieten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezellig was het zeker. Alleen jammer dat er mensen toezeggen en dan wat minder op komt dagen. Maar gelukkig waren de mensen die er wel waren in een topbui. Dat maakte die meet tot een zeer geslaagde en nadere naar verloop van tijd perfectie.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enige grappige is eigenlijk dat met al dat gerook ik nog steeds niet weet wie wie is :) Weet wie Casto is dat was duidelijk :) maar de rest is redelijk langs me heen gegaan hahaha Maar ogh dat mag de pret niet drukken nogmaals heb een topdag gehad doen we snel nog eens over ! En dan op karperput met toch wel redelijke vangstgarantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat kon niet missen blower die rode nek van me zag je op een kilometer afstand nog ;)

 

Gelukkig geen pijn dus was net op tijd uit de zon haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spijtig dat zo veel mensen het laten afweten!

er kruipt idd veel meer tijd en energie in dan sommige denken...

ik was er dan zelf ook wel niet bij,

maar ik heb goed aangegeven dat het bij mij een twijfel was deze vismeeting

 

maar het voornaamste is:

jullie hebben een fijn dagje beleefd :tu

en casto moet nu ff niet meer naar de zonnebank ;)

@blower

als je niet meer weet wie wie is dan was het zeker dik in orde :)

Edited by sensi life

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt sensi jij zou het de dag zelf bekijken dat was al maanden bekend en dat je toch om 5 uur nog in de auto wilde stappen getuigd van groot respect!!

 

Wilde het je alleen niet aandoen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja.. ik wist ook niet hoe laat jullie gingen blijven

 

als jullie tot 's nachts gebleven waren had ik nog afgekomen!

maar het was nu idd de moeite niet

 

komen er nog casto ;)

je hebt dat iig allemaal heel mooi geregeld !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou werd toch steeds later haha was toch al redelijk laat aan het worden. Time fly`s when your having fun :)

 

@casto Heb zelf ook lekker kleurtje gekregen niet kreeft rood zoals jij maar toch :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt gezellig allemaal. Hopelijk heb ik een volgende keer genoeg posts :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt blower jij en je meissie waren ook lekker aan het kleuren ;)

 

@ wietefras

 

Nog 17 te gaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Casto and Co... Vergeet niet om het eens opnieuw te regelen wanneer de roofvisseizoen open is... Een mini wedstrijd tussen de karper en roofvis... Nadien samen vergelijken en bijpraten. Jullie hadden alleszins het weer mee!

COOL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hebben in ieder geval heel mooi weer gehad.... Helaas niks gevangen lees ik? Volgende keer beter mannen.... Maar hebben er dan zoveel afgezegd Casto?? Met hoeveel waren jullie dan eigenlijk??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de dag ervoor moeten "afhaken" :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zaten met ze 7e critical, helaas ben jij ook niet op komen dagen zonder bericht :( had ik van jou ook niet verwacht kakkerlakje :whistle: ;)

We hebben een toffe dag gehad dus no hard feelings en er is niks verplicht en afmelden mag altijd.

Gaat mij meer om de mensen die gewoon niet kwamen ( dus niet de afberichten ) wel als je al aan de waterkant zit en zelfs dan afmeldingen krijgt.

 

Nogmaals no hard feelings en ik wil er ook niet over door gaan het is klaar, was gezellig en we gaan lekker naar belgie 7 juni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was inderdaad gezellig en het weer zat mee. Lijkt me leuk om volgende keer ook een hengeltje uit te gooien en natuurlijk een vis te vangen. jammer dat je de beker niet door hebt kunnen geven Casto.

 

Op de naar de volgende!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben me oude hengeltjes al aan het opknappen voor je dus vis komt er dan zeker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier ook nog wel oud hengeltje of 2 staan die gebruikt kunnen worden hoor no problem. Dus dat dagje gaan we er zeker voor zorgen dat er visjes op de kant komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...