Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Feniks

Oogdruppels?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb op het forum verschillende stukjes gelezen over oogdruppen waardoor je ogen niet zo rood worden kan iemand misschien wat meer info over geven? zoals: nadelen, prijs, naam ect.

 

Bij mij ziet je het namelijk heel erg goed als ik geblowt heb

 

alvast bedankt,

Feniks

Share this post


Link to post
Share on other sites

melk?

 

lenzenvloestof zuivert je oog.

en rood worden komt van de aders in je oog dus helpt dat niet echt volgens mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het al eens geprobeerd die lenzenvloeistof maar ik weet niet meer of het wel hielp...

Ja melk drinken helpt normaal Zeggen Ze hier zo

het zou je rode ogen moeten weghalen + je highness < dit doe ik altijd maar vergeet altijd te checken of het nu helpt of niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

oogdruppels speciaal voor rode ogen: Minhavez ongeveer 4 euro, werkt uitstekend :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
inderdaad, good old minhavezzzzzzzzzzzzzz, werkt altijd en als er bijwerkingen waren had ik ze al lang allemaal...

niet echt zo'n gevaarlijk goedje, maar tis wel even wennen in't begin :verrygood

 

gewoon te koop bij de apotheker

er staat wel op de bijsluiter dat je dit niet lange tijd mag gebruiken,maar na een tijdje gebruik zijn de rode adertjes niet meer zichtbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vind ik eigelijk wel spijtig dat er mensen zijn die allerlei extra productenmoeten kopen om gwn is een jonko te kunne opsteken :whistling

 

ookal staat er op dat ze compleet veilig zijn en geen bijefecten hebben is het en blijft het toch chemische rotzooi (tenzij het een biologisch product maar dat betwijfel ik, verbeter me maar als ik verkeerd zit. :no )

 

et zou zo niet mogen zijn ikzelf had in het begin ook altijd last van rode ogen maar na een tijdje verdwijnen ze wel :no

 

Gwn meer blowen :verrygood :smoke :blink: :rofl :lol:

 

<_< :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

 

Ik heb op het forum verschillende stukjes gelezen over oogdruppen waardoor je ogen niet zo rood worden kan iemand misschien wat meer info over geven? zoals: nadelen, prijs, naam ect.

 

Bij mij ziet je het namelijk heel erg goed als ik geblowt heb

 

alvast bedankt,

Feniks

Ik weet wat je nodig hebt : Minhavez

Dit hebben ze zeker bij je apotheker, "verzacht en ontwelt vermoeide en geïrriteerde ogen"

 

Bij mij is de combinatie moe + wiet fataal, knalrode ogen krijg ik ervan, bovenstaand produkt geeft praktisch direct na oogdruppels resultaat (wel niet voor gebruik over langere periodes dacht ik).

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je dan geen last meer van je grote pupillen en dat je ogen groot open staan ? daar heb ik namelijk last van rode ogen heb ik nooit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ook hash roken(heb gehoord dat dat geen rode ogen geeft ect, weenie of 't waar is :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm ik denk dat dat niet helaam klopt want ik was eiglijk begonnen met hasj is nu wel al een tijdje geleie maar ik geloof dat ik er meer rode ogen van kreeg dan van wiet als ik et me goed herrinner :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou wel een beetje opasannen met Minhavez

ik las hier nog wat

Er bereiken ons steeds meer meldingen van een toegenomen vraag naar Minhavez oogdruppels bij jongeren.

Deze oogdruppels bevatten nafazoline, een decongestionnerend middel dat aangewezen is voor de symptomatische behandeling van irritaties van het oogbindvlies. Naar wij vernemen wordt de specialiteit omwille van die eigenschap aangewend om de oculaire tekenen die cannabisgebruik kunnen verraden te camoufleren, nl. oogirritatie en conjunctivale hyperemie ("bloeddoorlopen ogen").

Minhavez is vrij verkrijgbaar in de apotheek en daarom wijzen wij er de collega's op dat nafazoline de oogdruk kan doen toenemen en dus gecontra-indiceerd is bij gesloten-hoek glaucoom.

Tenslotte kan verlengd gebruik ook aanleiding geven tot rode ogen (reactieve hyperemie), wat het overmatig en langdurig gebruik nog kan doen toenemen.

 

 

http://users.telenet.be/apodejonghe/Inform...z/minhavez.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
inderdaad, good old minhavezzzzzzzzzzzzzz, werkt altijd en als er bijwerkingen waren had ik ze al lang allemaal...

niet echt zo'n gevaarlijk goedje, maar tis wel even wennen in't begin :huh:

 

gewoon te koop bij de apotheker

wel minhavez in je ogen doen voor je blowt,

want als ik het erna deed had ik altijd het gevoel dat ik nuchterder werd :tu

en twerkt zeker 12 uur dus je kan er wel wat opblowen :specool

wat ook leuk is, in1 oog wel en in het andere niet :)

 

Kan ook hash roken(heb gehoord dat dat geen rode ogen geeft ect, weenie of 't waar is ;) )

neehhoor je kan er evengoed rode ogen va krijgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij kan je beter niets in je ogen doen... dan maar een beetje rood wat maakt het uit! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overtuig jezelf dat je ogen niet rood zijn, en ze zullen niet rood zijn :verrygood

Bij mij werkt het altijd, heb tijden geblowt en nu sinds een paar maanden met dit weer eens een jointje.. wiet en dat sloeg altijd veel meer in omdat ik een hasjroker ben, maar geen rode ogen. Vroeger had ik die al na een half wietje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog lensdrager was deed ik m`n lenzen uit voor het blowen en zette m`n bril op m`n neus.

Scheelt een slok op de borrel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had druppeltjes uit iran en die werkte prima ! Een paar minuten na gebruik waren mijn ogen zo wit als (verse) melk. Bewaar ze wel in de koelkast en laat het tuutje niet in aanraking met je ogen komen i.v.m. higiëne. Groetjes Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

minhavez idd .... haal je zo bij de apotheker,

 

heb wel ergens gelezen dat je het niet teveel mag gebruiken, dus liefst nie na elke joint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minhavez werkt idd perfect, maar in Nederland is het verboden. In België kan je het in elke apotheek zonder recept krijgen. Mocht je toevallig in Amerika zijn: daar kan je overal het vergelijkbare Visine krijgen, zelfs in de supermarkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...