Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greenf1ngers

Aantal licht uren per dag

Recommended Posts

weet iemand mss een link waar de licht uren staan zodat ik weet wanneer ik ong kan stoppen met verduisteren en wanneer ik m plant na binne moet zetten ..

 

?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is niet echt nodig om dat te weten.

Aangezien zowat alle buitenplanten rond half augustus aan de natuurlijke bloei beginnen hoef je dus maar af te dekken tot half augustus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt daar veel eerder al mee stoppen . Zit je bloei er al echt duidelijk in ,dan kun je nu al stoppen met afdekken. Ik be ner zelf zelfs ruim een week geleden al mee begonnen.

Op 30 juli aanstaande is het 8.5 uren donker en 15.5 uren licht

 

Op 6 augustus 9 uren donker en 15 uren licht

 

Op 20 augustus 9 uren en 40 min. donker 14 uren en 20 min. licht

 

Op die 20 augustus zijn de meeste rassen al met de natuurlijke bloei begonnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik kon dat laatst ook niet vinden op internet!

 

Ik weet wel dat het op NOS teletext staat pagina 718.

 

of kijk hier op deze link;

Nos pagina 718

 

Veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

(¯`'·.¸(¯`'·.¸¸.·'´¯)¸.·'´¯)(¯`'·.¸(¯`'·.¸¸.·'´¯)¸.·'´¯)(¯`'·.¸(¯`'·.¸¸.·'´¯)¸.·'´¯)

 

Hallo allemaal beste zon aanbidders,

 

 

Ik ben het helemaal met Atmosphere eens. Vorig jaar is een vervroegde buitenbloei perfect gelukt. Voorwaarde is wel dat je in pot kweekt. Ik zette 1 plant 3 uur eerder als zonsondergang in mijn verduisterde schuur waar ze pas weer om 10.00 uit kwam. Na een paar dagen zie je al dat ze in de bloei gaat. Naar mijn mening het gesjouw waard want voordelen zijn groot. Als je meerdere planten hebt verdeel je zo het oogsten wat meer en midden in de zomer zijn de condities voor een vervroegde bloei perfect. En wat je binnen hebt heb je binnen, razers (=wietjatters in eind sept. en oct) :verrygood heb je ook altijd nog kans op...

Dit jaar combineer ik het 'groeifase-toppen' eens flink met vervroegde bloei zodat ik per plant een soort 'sea of green' krijg. Laag, te manouvreren plant met veel eind-toppen. Dief alles wat binnenin zit om haar lucht te geven. Al die dunne flosjes geeft je veel onnodig werk met knippen en de plant wil juist wat lucht.

Ik houd jullie wel wat op de hoogte.

 

:blink: en veel zon allemaal, ..heb ik en mijn dametjes het ook!! :smoke

Greetz

Respect

 

(¯`'·.¸(¯`'·.¸¸.·'´¯)¸.·'´¯)(¯`'·.¸(¯`'·.¸¸.·'´¯)¸.·'´¯)(¯`'·.¸(¯`'·.¸¸.·'´¯)¸.·'´¯)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...