Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

Zaadkweek Indica dominant voor binnen en buiten, van begin tot einde.

Recommended Posts

Binnen 4 a 5 weken loopt mijn huidige kweek af en wil dan al begonnen zijn met die nieuwe lading.

 

Deze keer wil ik mij focussen op sterke indica's voor binnen en buiten.

 

Het hoe en wat weet ik nog niet precies, vandaar dat ik nu al dit topic open om tips en tricks te ontvangen en mij al vast voor te bereiden op een mooie zaadrun waar ik jaren geniet zal van hebben.

 

Kwaliteit en sterkte van de plant zijn voor mij de 2 belangrijkste parameters.

 

Ik dacht enkele genetica aan te schaffen waarvan ik 1 man alle vrouwen laat bevruchten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

anastesia van Whazzup is echt een mooie, afghaan x herijuana. Heb ze zelf een keer gehad en top wietje om te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je dan niet beter een selectie doen ipv een zaden run?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je alle vrouwen bestuift krijg je allemaal verschillend zaad, is dat juist wat je wil ??

 

mooiste is de mooiste vrouw uitzoeken en de mooiste man, die dan bestuiven daar dan de zaden van ontkiemen en weer de mooiste man en vrouw met elkaar laten paren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DonBone: anasthesia klinkt interessant...

 

@digi: ik dacht van enkele soorten te nemen die hun kwaliteit al hebben bewezen en daarmee verder te werken...

 

@3.0: ik wens inderdaad wat verschil in mijn zaad qua genetica, ik wil er later mee verder werken en misschien zelfs veredelen... als ik de mooiste man en vrouw wil zoeken moet ik er stekken van nemen en eerst afbloeien, dat is misschien wel een optie , dan moet ik een nieuw hokje hebben om mijn stekken levend te houden... misschien dat het wel te doen is met een 150W TL5 ?

 

Het afbloeien zal gebeuren onder 400W... en ben er nog niet uit of ik voor een aardebak ga of voor potten.

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tl icht is ideaal voor stekken. wel kleurcode 840 of hoger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kent iemand een sterke indica die het buiten ook goed doet in ons klimaat?

 

Tl icht is ideaal voor stekken. wel kleurcode 840 of hoger.

 

denk dat ik de tl5 (tneon) ga kiezen met blue sky lampen, die zouden voor stekken moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een NL buiten is me ook gelukt al zal je dan wel moeten verduisteren bij sommige want de bloei komt redelijk laat anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakistan Chitral Kush (Cannabiogen Seeds) staat bovenaan mijn verlanglijst.

 

Indica, landras, heel kleurrijk en zou (redelijk) rotbestendig zijn.... (zou hé B) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaat heel laat in de bloei vrees ik toch wel.

 

NDB, In de NDB zit behoorlijk cbd ook. Lekker wietje en potent zat. Ik weet niet precies waar je naar op zoekt bent? Waarom Indica?

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat die NL van jou al over 4 weken klaar is ;p

 

4 weken is 28 dagen + 22 dagen die ik al bezig ben is 50 dagen, sensi zegt tussen de 45 en 55 dagen... natuurlijk zal ik ze wat langer laten staan als ze daar zin in hebben, maar ze gaan aan een hard tempo nu, dus het is niet onmogelijk... maar waarschijnlijk zal het wel 5 a 6 weken zijn.

 

Een NL buiten is me ook gelukt al zal je dan wel moeten verduisteren bij sommige want de bloei komt redelijk laat anders.

 

ik zoek toch iets dat redelijk vroeg klaar is, max eind september... moest ik deze nu kruisen met een meer vroegbloeier is er wel wat mogelijk denk ik, was ook aan het kijken naar de ruderials skunk van sensi seeds...

 

Pakistan Chitral Kush (Cannabiogen Seeds) staat bovenaan mijn verlanglijst.

 

Indica, landras, heel kleurrijk en zou (redelijk) rotbestendig zijn.... (zou hé B) )

 

Interessant, meteen even opzoeken :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaat heel laat in de bloei vrees ik toch wel.

 

NDB, In de NDB zit behoorlijk cbd ook. Lekker wietje en potent zat. Ik weet niet precies waar je naar op zoekt bent? Waarom Indica?

 

Als ik ergens goed NDB zaad kan vinden wil ik deze wel meenemen in de mix.

Ben op zoek naar heel stonede vooral op het lichaam werkende, van veel sativa krijg ik niet de knock die ik zoek, toen ik begon met kweken heb ik vooral hazen gezet, maar was telkens een beetje ontgoocheld door de zachte werking. Nu deze zomer biddy early van serious seeds gezet, en zonder te weten was het ook een sativa dominante soort, in de uitleg van de zaadbank stond geschreven dat die redelijk zwaar was en geen overdag roker, dat vond ik niet, de high zat ook bijna alleen in het hoofd en da vond ik ni zo wijs, ten op zichte van de blueberry die duidelijk meer indica in zich geeft, dat had een 10 keer betere uitwerking, dus nu ben ik de indica tour op gegaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 'kortbloeiende Sativa' buiten doet het in principe beter dan een indica ivm rot en, heb zelf meestal sativa-hybridenn buiten,

,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, keeej, ga je buiten aan de verduistering of gewoon normaal?

 

 

 

Edit: Freeze Cheese 89? Zelf nooit gegrowd maar kwam hem tegen op de daily smoker.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 'kortbloeiende Sativa' buiten doet het in principe beter dan een indica ivm rot en, heb zelf meestal sativa-hybridenn buiten,

,

 

heb nog maar enkele buitenkweekjes gedaan, maar telkens wat anders gezet en voor mij was er weinig tot geen verschil rond toprot, ze hadden er allemaal een beetje last van, maar een opmerkzaam oog kan rampen verhinderen....

 

de biddy early van serious seeds zou heel rotbestendig zijn, toch ben ik 1 plant verloren op 1 week en er stond nog een blueberry * grapefruit die helemaal niets had toen...

 

ik kijk vooral naar de bloeitijd...

 

Hmm, keeej, ga je buiten aan de verduistering of gewoon normaal?

 

 

 

Edit: Freeze Cheese 89? Zelf nooit gegrowd maar kwam hem tegen op de daily smoker.

 

waarschijnlijk doe ik wel een verduister experiment deze zomer, maar het zaad dat ik nu wil kweken moet zo multifunctioneel mogelijk zijn, daarom liever een heel korte bloeier met pit in zich... die freeze cheese 89 ga ik is opzoeken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Denen zijn int algemeen toch kortbloeiende sativa's ? Of ben ik mis :huh:

 

Ik bedoel dominante indica's zijn toch bossiger, waardoor rot gemakkelijker zijn kans krijgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf wel te spreken over LR2 trouwens. Maar dat is misschien niet wat je zoekt. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel voor de reacties alllemaal!

 

Heb jij nog reguliere lr2 zaden miramar?

 

@Vena: het zaad dat voor binnen is bedoeld kan ik buiten nog altijd verduisteren...

-----------------------------------------

 

Dit is wat ik momenteel op het oog heb:

 

http://sensiseeds.com/nl/cannabis-zaden/sensi-seeds/guerrilla-s-gusto

 

http://sensiseeds.com/nl/cannabis-zaden/whitelabel/hollands-hope

 

http://sensiseeds.com/nl/cannabis-zaden/sensi-seeds/ruderalis-skunk

 

En als klapper op de vuurpijl wil ik deze als man gebruiken:

 

http://sensiseeds.com/nl/cannabis-zaden/sensi-seeds/northern-lights

 

---------------------------------------

 

Ik zou dan een nortehrnlight man selecteren die ik alle vrouwen van de andere soorten (en zichzelf)laat bestuiven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...