Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

2 nieuwe medische soortjes van rqs voor 2014 (test) euphoria en royal madre

Recommended Posts

Tja netjes maar weer man al wist ik al dat ze om zijn.

Ben benieuwd naar de eindscore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zitten aardigen knuppels bij.

Stel je voor als je nog een halve meter meer hoogte had, wat er dan wel niet vanaf zou komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woot...oogsttijd bij Sensi. :verrygood

Eerst drogen en dan knippen of knip je nat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Tune...mooie tijd voor Sensi, straks weer keuze uit 2 weckpotten vol potpourrie!

 

Uit hoeveel personen bestaat het testpanel? :spliff: :icecream: :likken: :icecream: :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter op letten Oro, zijn 3 soortjes die geoogst zijn en met 2 weckpotten gaat Sensi echt niet toekomen.

 

Testpanel, euhm, Sensi, Baekie, Snaaip en nog wel enkelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb ik ergens overheen gelezen Sniper, Euphoria en Royal Madre toch?

 

Eh, ik bedoelde eigenlijk 2 van 10 liter! :rofl

 

Mooi ploegje bij elkaar zo voor het testpanel. Dat ze weer mogen genieten! :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen, blowers, volgers, vrienden,....

 

het eindresultaat is bekend!

 

ik heb zeker al betere score's behaald, maar we zijn niet ontevreden :)

het is heel duidelijk dat de royal madre overheersend was en de rest wat aan de kant heeft geduwd.

eigenlijk was dit al van het begin duidelijk

 

 

royal madre: 162g

euphoria: 56g

pakistan citral kush: 54g

+____

262g

 

ieder op zich heeft leuke eigenschappen, geuren en smaken die snel beoordeeld zullen worden :tu

dat zal niet meer lang gaan duren nu...

 

zowieso werk ik veel liever met wat minder planten per 1m³

het is de eerste x dat ik er eens wat meer had gezet omdat de potten leeg waren met het gedacht wel wat meer te oogsten, maar dat is niet het geval, tegendeel zelfs...

het was een gevecht van top om top...

 

ik had er nog wel wat meer kunnen uithalen maar er zat veel te veel fluffy onderin, en daar begin ik zelf nog niet aan te knippen.

hebben we wat meer materiaal om olie en/of shatter ta maken ;)

 

in dit verslag zijn het maar 2 soortjes snaaiper, maar alles tesamen zijn het er wel 3

 

testpanel lag al vast deze keer....

 

thx iedereen voor het volgen en de leuke reacties hier :whistle:

het was weer een leuk en leerrijk verslagje

de nieuwe easy voeding is iig zeker goed bevallen!

 

nu terug een ronde met vertrouwde voeding met de kandy kush, dan geraakt die ook op en bestellen we terug easy

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

in dit verslag zijn het maar 2 soortjes snaaiper, maar alles tesamen zijn het er wel 3

 

testpanel lag al vast deze keer....

 

U bedoelde Oro verde, Snaaip wist dat wel want die heb goed gevolgd.

 

En dit deel van het test panel heeft zijn test pakketje al ontvangen al laat ik het schrijven van het testverslag over aan waarde heer Ludovicus. Het was fijn Sensi IRL te zien en de vredespijp te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

262gr aan snoepgoed in de potten.....dat is altijd leuk. ;)

Had idd met minder planten wat meer kunnen opbrengen denk ik. Moeilijk in te schatten natuurlijk als je de eerste bent die deze soort growt.

In elk geval laat het smaken Sensi en we zien het verslag van Baeckie wel komen. Ik ben benieuwd naar de Royal Madre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we hopen el oro verde :)

 

was fijn idd snaaip!

zou wel leuk zijn als je een klein rookverslagje maakt met jou bevindingen, moet niet zo spectaculair als onze filosofische vriend baekie te zijn, maar jou bevinden is wel leuk.

anders heb ik maar weinig aan natuurlijk... :)

 

@tune

meer planten heeft me grammen gekost, doen we niet meer.

maar ik moest het toch eens proberen :)

ze komen eraan, nog ff geduld

al kan ik je al wel zeggen dat de madre super is! ;)

 

nu snel shatter of olie van de medische soortjes gaan maken :tu

en dabbbeeeennnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh maar Snaaip gaat er wel wat aan vasthangen hoor, maar idd niet zo poetisch als de waarde heer Forumpoeet.

Snaaiper was gisteren nogal haai. En daar heeft die Madre dan toch zeer veel aan meegeholpen. Van smaak ook lekker maar gezien Snaaip enkel shag in huis heb, prefereert ie te wachten tot ie met sigaretten tabak kan rollen. Shag overheerst nogal.

En het is nog vers he, heb het even in glazen potjes gedaan zodat het toch nog even kan rijpen.

Op geur kan ik nou al zeggen dat de PCK een stevig typish kush geurtje mee draagt, de Madre een lekkere je ne sais quoi frisse geur en de Euphoria een aards geurtje. de topjes zijn wel wat samen gedrukt dus als ik ze openbreek zal het aroma beter vrij komen

Zoals ik zeg, laat maar even rusten, het wordt alleen maar beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe veel planten zetten je dan voor heen om er meer grammen vanaf te halen?

Nu zit ik ook aan mijn aantal te twijfelen voor de volgende ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaiper heeft getest:

 

Euphoria:

- Stevige topjes, veel oranje bloeiharen. Overwegend milky Trichs, nog enkele heldere ook.

- Ik ruik iets wat ik het best omschrijf als dennenfris, een hint aarde en een vleugje sinaasappel.

- Bij het roken komt vooral dat, mja toch weer dennen geur.

- Geeft me een vrij heldere frisse high en licht ontspannend

 

Royal Madre:

- Compacte topjes met milky trichs

- De geur is me niet helemaal duidelijk

- De smaak nog minder (lees eindebesluit) smaakt zeker lekker maar het is nog heel erg vers

- Ontspannend met wat bodybuzz maar ook activerend, zit veel sativa en Snaaip heb het eerder op Indica's en Indi domi.

 

 

Eindbesluit:

Ik had ze zelf zeker nog een weekje laten staan, nu de volgende ronde drong zich al op dus het moest eruit, alle begrip voor. Maar wat langer had zeker geen kwaad gekunnen. Over geur, smaak en uitwerking. Twee weken geleden stonden de dames nog onder het zonnetje, zijn snel gedroogd dus nog heel erg vers. En dat ruik en proef je. Een maandje rust en curen en dan zullen ze veel meer van hun karakter tonen.

 

Welke ik zou groeien, hmmm moeilijk, de RM is zeker geen foute dame, echter niet mijn soort dame. Dus dan toch die Euphoria een tweede kans gunnen in een iets vrijere ruimte zodat ze meer kan ontwikkelen en net iets langer laten staan en dan ben ik benieuwd wat ze echt waard is.

Al bij al heeft RQS daar weer een paar puike soortjes gecreert.

 

 

Met dank aan Sensi voor de mogelijkheid eens een verslagje te maken en een medisch soortje te testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stoner

meestal gewoon 6, heb ik de beste ervaringen mee!

 

leuk snaaiper :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd sensi. Planten hebben het goed gedaan zo te zien.Ben het met je eens iets minder planten zetten werkt ook veel lekkerder! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx GF!

 

zeker niet slecht, maar kon beter....

maar dat is altijd zo denk ik :)

 

we hebben het is geprobeerd, nu terug met minder werken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel leuk en leerzaam verslag Sensi ! Leuk om je te zien vechten met verschillende verwarmingselementen :likken:

 

Ben je nog van plan om een topic te maken om energie zuinig je hok te warmen? Leek me wel een trendsetter setup :)

 

Grt Djo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k Ben beschaamd ! Sorry Sensi, al dat schoon werk stond alreeds op het forum :)

 

Thank you thank you !

Djo

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROOKVERSLAG: ROYAL MADRE

Grower: SensiLife

Breeder: Royal Queen Seeds

 

Baekelandt en fotografie gaan al jaren hand in hand...

:innocent:

 

gallery_33521_16462_1150318.jpg

 

gallery_33521_16462_1883456.jpg

 

gallery_33521_16462_835339.jpg

 

gallery_33521_16462_66100.jpg

 

Man ik zuig met foto's maken...

 

Uiterlijk is het een donkergroene soort (ligt het aan mij of gebeurt dat wel vaker met medicinale wietjes?), geen "witte" soort maar wel relatief veel trichomes op al het materiaal, dus in dat opzicht is het wel een witte soort. Trich bevatten niet zoveel amber, niet echt geteld hoeveel % het was.

 

Deze madre ook even laten rijpen hier. Per uitzondering doe ik het verslag achterstevoren, want ik heb eerst de uitwerking getest zonder echt met de smaak en geur bezig te zijn. Dit omdat de plant heel medicinaal aangeschreven staat.

 

Het probleem = Hoofdpijn en misselijkheid

Het doel = Beëindigen van de algehele ongemakken

 

HET EFFECT is belangrijker als ooit tevoor, denk niet dat ik ooit met zo'n scrutiniteit de uitwerking van cannabis heb geëvalueerd...

 

Bijna Direct: De misselijkheid slaat om naar honger. De ariser is nog niet eens warmgetrokken dus we gaan nu niet eten, het gaat wel voorbij. Ik voel me ontspannen en mijn focus verbetert, ik kan mij geleidelijk aan op iets anders concentreren als mijn hoofdpijn.

 

Na een tijdje ben ik zo ontspannen dat ik zelfs moe word. De high is nu verwarrender als eerst, maar evengoed energiek. Het is een bevallige combinatie van uplifting high en body stoned. Toch voel ik mij nog niet zo stoned (al verraadt de druk op mijn oogkassen mijn toekomst...), op dit moment is het een eerder meditatief wietje. Mijn hoofdpijn ebt weg maar is er nog, mijn gemoedstoestand is wél drastisch verbetert.

 

Dampje gedaan en ik ben stoned. Kalm. Stoned. Blij. Stoned. Geen hoofdpijn meer, geen ongemak meer, wel goed stoned. De medicinale eigenschappen zijn mij duidelijk maar het recreatieve aspect van deze Royal Madre is ook eentje om over te schrijven, wat ik bijgevolg ook aan het doen ben.

 

Mijn honger is uiteindelijk niet weggegaan, en ook toen ik de tweede keer teste, deze keer voor smaak, kreeg ik een vreetkick. Goed voor mensen die niet snel honger krijgen of moeilijk honger voelen in ieder geval!

 

 

DE GEUR: Deze Royal Madre heeft opnieuw een zeer eigen geur, iets wat mij opvalt bij RQS. Iemand daar heeft een voorliefde voor zoetere soortjes volgens mij. Madre geeft je een krachtige geur met een pallet waar zowel zoet in zit als kush, het geheel is hazey en een beetje een tegenstelling: Van die lekker zoete snoepjestonen die letterlijk worden doorstreept door donkere strepen muffe aarde. Ik ruik fruit, zowel bessen als citrus, doch de bessen zijn in de meerderheid. Ik bemerk soms vleugjes van aardbei...

Bij tijd en stond denk ik dat een zeep die naar madre zou ruiken mij wel kan bekoren, of mss een tinctuur, zolang die smaakt zoals het ruikt...

 

DE SMAAK is in tegenstelling tot de geur niet zo eigen. Noem het oldskool, noem het nederwiet og... Noem het wat je wil, het feit blijft dat er van het fruitige niet veel over schiet. Herinner je je die donkere muffe aarde die eerder het fruit doorstreepte? Nu doorstreept een fruitig detail de anders overheersende sterke kush smaak. Het zorgt voor momenten die mij aan Big Budda Cheese doen denken. Toch smaakt het niet zo naar cheese.

De verdampingsgeur die blijft hangen is "een kruidige ruft".

 

De Nasmaak komt mij heel bekend voor. En hoe kan het ook anders, ik ben zelfs op dit moment de wiet aan het roken met eenzelfde nasmaakje: de Dance World. Beide planten delen wat genetica denk ik die je kan proeven in de nasmaak. of het is toeval

 

OVERALL is het een fijn gebalanceerd wietje met een heel recreatieve werking en een niet-verzonnen medische uitwerking. Tenzij mijn hoofdpijn psychosomatisch was uiteraard. In dat geval ben ik van mijn psychosomatische hoofdpijn af. Dus zelfs die vlieger gaat niet op!

 

 

 

Royale Moeder is Royaal Medisch! Zegge het voort!

 

-Baekelandt

Edited by Baekelandt
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, die Royal Madre is La Reina Madre x Jack the Ripper.

La Reina Madre is een sativa landras uit Zuid Afrika, van Original Delicatessen Seedbank.

Deze zat ook gecrossed door Lilly aka African pineapple Queen die ik persoonlijk de allerlekkerste geur aller tijden vond hebben.

Ik heb nog pure La Reina Madre zaden liggen.

Ook heb ik weer Lilly`s aangeschaft en Upstream van dezelfde breeder, een cross tussen Lilly en Hymalayan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...