Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

Panama Deep Chunk X Chitral (Canabiogen Test)

Recommended Posts

Ben benieuwd naar zowat alles, gewicht smaak effect

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit een "gold" schijntje aan sommige planten. Heerlijk!

Geproficiateerd met den ooghst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een ronde erop, lekker hoor.

 

Dat gaan mooie popcorn nuggets worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net op tijd om je te condoleren :D maar je krijgt er iets moois voor terug ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen, blowers, volgers, vrienden,....

 

het eindresultaat is bekend!

 

ik heb zeker al betere score's behaald, maar we zijn niet ontevreden :)

uiteindelijk heeft de pdc/c me toch beloond met een paarse pheno, en man... wat is dat...

ik had het al gezegd, maar die is echt super uitzonderlijk fruitig!

helemaal anders dan de 2 andere pheno's

 

 

royal madre: 162g

euphoria: 56g

panama deep chunk x chitral: 54g

+____

262g

 

ieder op zich heeft leuke eigenschappen, geuren en smaken die snel beoordeeld zullen worden :tu

dat zal niet meer lang gaan duren nu...

 

zowieso werk ik veel liever met wat minder planten per 1m³

het is de eerste x dat ik er eens wat meer had gezet omdat de potten leeg waren met het gedacht wel wat meer te oogsten, maar dat is niet het geval, tegendeel zelfs...

het was een gevecht van top om top...

 

ik had er nog wel wat meer kunnen uithalen maar er zat veel te veel fluffy onderin, en daar begin ik zelf nog niet aan te knippen.

hebben we wat meer materiaal om olie en/of shatter ta maken ;)

 

 

 

thx iedereen voor het volgen en de leuke reacties hier :whistle:

het was weer een leuk en leerrijk verslagje

de nieuwe easy voeding is iig zeker goed bevallen!

 

nu terug een ronde met vertrouwde voeding met de kandy kush, dan geraakt die ook op en bestellen we terug easy

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaiper heeft getest

 

PDC/C by Sensi

 

Van Sensi enkele topjes van de PDC/C gekregen, 2 groene en een paarse

- Alle 3 redelijk compact maar wat gekneusd, ook hier weer net milky trichs, maar ik neem daar ook in mee dat het om MOEST dus geen klachten hier, we verwachten ons na het testen van de EU en RM toch al aan een eerder high effect.

- Wederom, het is vroeg omgegaan, snel gedroogd en nog erg vers en dat ruik je, wat groen en nog een hintje aarde op een zoete ondertoon. De paarse ruikt wel iets frisser

- Ook het proeven brengt dit boven, en ook dat de paarse iets lekkerder is maar moeilijk om juist te onderscheiden door dat het nogal vers is.

- Zei ik dat ik toch een high effect verwacht, fout, in eerste instantie ja, terwijl ik de smaak probeer te ontleden.

Maar een kwartier later voel ik me plots zwaar worden, lekker ontspannend, elke spier in men lichaam is ontspannen en gelijk ook weer gespannen, een lekkere bodybuzz trekt door mijn lichaam die redelijk lang aan houdt. De jay beland zelfs even in de assebak om de eerste ervaring te ondergaan, na 20 minuten rook ik verder maar het ergste is wel voorbij. Dat ontspannend gevoel blijft en das fijn.

Het is dan ook een 100% Indica en dat merk je zonder dat het te wordt.

 

Eindbesluit: Deze heeft zeker recht op een tweede ronde, al is het maar om die mega paarse te vinden. En net als de EU en RM is deze dame het waard om wat langer te laten staan, toch zeker tot er enkele amber trichs bijkomen, of zelfs meer maar daar richt Sensi zich niet op, zijn hok, zijn keuze. Ik zou voor meer amber gaan.

Ik ben nogal een voorstander van Indica of Indica dominant en zoek zelf een kalmerend over de hele lijn soort wietje, dus het is nogal wiedes dat de PCK van de 3 mijn voorkeur wegdraagt. Ook het soortje dat ik van de 3 zeker nog eens wil roken als het een tijd heeft kunnen rusten en curen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ unpredictable

thx kerel :tu

 

@sniper

bedankt, mooi omschreven!

 

ok mensen, er is dus van in het begin al iets geweldig mis gelopen, ik denk dat sensi is naar de dokter moet gaan :doctor:

er is een misverstand gebeurt over welk soortje ik nu ging testen.

 

ik had begrepen dat over pakistan chitral kush ging, fout dus -_- het was panama deep chunk x chitral

 

beetje laat natuurlijk om dit in het einde van het verslag mee te delen, maarja, het is nu zo... niets aan te doen

 

geen wonder dus dat er zo weinig paarse pheno's tussen zaten :head_hurts_kr:

 

hopelijk gaan we dan snel wel een pck verslagje knallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah dat verklaard een hoop ja, heb je nog geluk met je lichtroze pheno ;)

 

Ik ben zeer benieuwd naar de echte pck's! Wel ff dubbelchecken hea :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja... pak dat dit wel ff dom is :whistle:

nu gaan we voor de echte pck haha of een clone only

we gaan het wel zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...