Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

gefeliciteerd met een mooie ronde maatje !! :verrygood

 

gaat je vast smaken ziet er mooi uit ! denk dat je ook niet teleur gesteld hoeft te zijn over het eindgewicht !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen :tu

 

Ik heb er helaas niet meer dan 544gr er vanaf kunnen halen... Ik haal dus gewoon weer mijn 600watt lamp tevoorschijn en ga weer even met zaad verder.

De stekken die ik nu voorgeschoteld kreeg waren niet om aan te zien .... :thumbsdown:

Nu moet ik hals over kop zaden ontkiemen of kijken of ik ergens nog kortbloeiende stekken op de kop weet te tikken :dribble:

Iedereen bedankt weer voor de leuke berichtjes en feedback :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow dat valt tegen zeg. Jammer man.

maar het belangrijkste hij smaakt goed en rookt lekker weg toch :)

Succes met de volgende ronde. Ik kijk zeker weer met je mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

544g Amnesia, niet slecht toch :D

 

Ach...zaden hebben ook hun charmes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees doet echt de laatste 2 weken veel gewicht pakken, eerder stoppen kost grammen, rot ook trouwens, soms moet je een keuze maken.

Goede kwaliteit is ook wat waard.

Op naar de volgende ouwe. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het ook aan de genetica kunnen liggen van de stekken? Ik had namelijk 2 meesterlijke planten ertussen zitten terwijl de rest echt niet om aan te zien was. Er zat een plant bij die misschien 15 gram droge toppen had geleverd en de grote plant 75gr .... dat zegt natuurlijk ook wel iets lijkt me. Ik ga nu weer lekker een ronde draaien met stekken, aangezien je daar toch al gauw meer grammen mee pakt ipv stekkies ;)

 

Het zijn trouwens de classic Northern Light zaden geworden van Kera seeds die in 7 a 8 weken moeten gaan afbloeien.... 6 van de 10 zijn al ontkiemd dus dat ziet er goed uit! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond het allemaal meesterlijke planten, maar zouden ze niet van verschillende moeders kunnen komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat moest haast wel miami..... ze komen dan ook uit de GS dus..... Maar ik ga nu proberen mijn eigen moeder te houden en dan voortaan mijn eigen stekken snijden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond ook dat het er heel goed uit zag,

had gedacht dat het meer ging zijn,mss te vroeg omgehaald?

Hoelang hadden ze nou precies gestaan?

bij mij gaf een 3de lamp ook niet echt een meerwaarde...

Ga je een moeder houden uit fem zaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...