Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Jo CW, Wat een rammers man!!!!!

Dit ziet er echt super lekker uit man!!

Vanaf week 5 word het pas echt leuk of niet dan!! hahaha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja leuk is het zeker pietje ;)

 

 

Budzz:

 

 

gallery_27271_12352_2033303.jpg

 

gallery_27271_12352_1212131.jpg

 

gallery_27271_12352_1484642.jpg

 

gallery_27271_12352_1021867.jpg

 

Deze dame is een beetje overvoed lijkt me :rolleyes:

Het is ook de enige dame die er zo uit ziet gelukkig maar ik kap nu effe met voeden!

 

gallery_27271_12352_1091844.jpg

 

 

Zoals gezegd en ook opgemerkt door preda..... ik ga weer ff stoppen met voeden en na een paar dagen weer rustig bijvoeden :tu

Ik wil 1 lamp uitdoen vanaf week 8, ik zie dat als een soort van "dimmen" is dat raadzaam? Of gewoon knallen tot het eind?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks mis mee om die lamp uit te zetten in mijn ogen. lekker herfst aankondigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Val reuze mee met die foxtails toch?

Die groeien wel weer dicht als ik het zo zie :D

 

Goed bezig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik ook last van.... van vocht op de bladeren.

Het lijkt net of ik met de gieter wat druppels ben verloren onderweg :thumbsdown:

Is het voor mij dan ook wel raadzaam om een aantal bladeren te verwijderen?? Alleen zit ik al in week 6 natuurlijk :whistling

Ook met het oog op de toppen die juist door deze bladeren een beetje bedekt worden.

Ik duw nu de bladeren wat weg maar dan ligt er weer een ander blad voor een andere top.... zo blijf ik natuurlijk aan de gang :rolleyes2:

 

Ik hoor het graag van je Preda :tu

 

 

Ja persoonlijk zou ik bij jou veldje wel wat blad verwijderen.

 

Niet zoveel als bij mij maar je hebt wel een paar dichte plekken.

 

Denk dat het zo een beetje tijd is om te stoppen met voeden?!

 

Kan je niet beide lampen dimmen naar 275 en een weekie later met 1 op 440 doordraaien?

Maar, zou eerst een dag of 10 nog zo doorgaan hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken ze niet dimmen goos..... Wel ken ik 1 lamp weghalen wat ik dus ook van plan bent in week 7,5/8

Vandaag staan ze pas 6 weken maar vanwege het wattage in deze ruimte denk ik dat ze met 9,5 week al klaar zullen zijn.

En idd.... over +/- 10 dagen zit ik op 7,5 week en dan wilde ik gaan spoelen.......

 

Dus de dag wanneer ik de lamp weg zal halen, gaat er ook vanaf die dag alleen nog maar water mee ;)

 

 

Ps bedankt voor de snelle reactie :tu morgen ga ik +/- een blad of 15 weghalen....

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding zou ik nu wel al mee stoppen hoor der zit zat in de grond.

 

Jup gewoon met 1 lamp afmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je de lampen niet hoger hangen??? want vind 50% van je licht weg dimmen wel erg ver gaan. (snap dat je niet dimt maar1 lamp weg = 50%)

ik zou er persoonlijk niet voor kiezen, indien mogelijk zou ik ze dan dus hoger hangen en je temp laten dalen voor max de laatste 10 dagen van je grow (2 weken lang is een beetje veel als je het mij vraagt)

 

ik zou gewoon minderen in voeding niet al stoppen met voeden, pas echt gaan spoelen op een dag of 10 max voor de oogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog 10cm speling en dan zit hij echt tot de max.

En ja meestal hou ik ook 10 dagen aan om te spoelen maar ik heb nu sterk het idee dat ze iets eerder klaar zullen zijn dan de vorige keer......

Vanaf volgende week maandag (7 weken) gaat de voeding idd omlaag met de helft van de waardes die ik nu hanteer.

 

Oke ik laat dit keer de lampen hangen en zal als ze nog voor het oog 10 dagen moeten ook zoiezo stoppen met voeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan gewoon die 10cm omhoog, scheelt meer dan je denkt met een 400 watter.

 

en je kan een groot blad weghalen als hij echt heel ongelukkig hangt, maar als ik naar de fotos kijk zie ik geen reden tot het weg halen van bladeren.

het is ook niet zo dat je een groot blad ratio hebt, dus de plant zal elk blad wat je hebt hangen ook echt effectief gebruiken

er bestaat zeker een te veel aan blad maar dat is niet aan de orde in jou geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 lamp eruit lijkt het net alsof ze instorten en omdat het nu ook weer wat vochtiger is (voorjaar) grotere kans op rot omdat ze om moeten schakelen qua verdamping als je 1 lamp weg gaat halen en zou zonde zijn als je dan ineens met te hoge lv komt te zitten tegen het einde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren bedankt voor het meedenken en voor de tips :tu

 

 

Ik hou het gewoon zo totdat ik nog een dag of 10 moet, en hang dan de lamp op de max hoogte en zal dan gaan beginnen met spoelen....

 

Morgen zal ik de bladeren onder weghalen die wat vergeeld zijn of met bruine plekjes zitten.... en dat zijn er niet zo veel, dus dat lijkt me een goed teken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer effe een tussenstand....

 

 

Min temp: 23.2 graden

Max temp: 29.1 graden

 

LV min: 32%

LV max: 42%

 

Gisteren op 9ltr alleen bacto meegegeven en nu weer effe alleen water tot vrijdag.

 

 

Het geurprobleempje voor de deur, je weet wel.... de warme afvoerlucht :rolleyes: dacht ik dus onder controle te hebben d.m.v. zo'n brise blok neer te zetten aan het eind van de slang van je uitblaas naar buiten toe wat je normaal op de plee zet voor als je lekker heb zitten schijten maar het daarna toch lekker naar bloemetjes ruikt :rofl

Toen ik net ging kijken was heel dat ding al opgedroogd dus dan ruik je ook geen bloemetjes meer hé :whistle:

Nu heb ik weer een ander briljant idee :wtf: :shutup: ik heb een panty gevuld met waspoeder en die nu aan het eind van de slang gelegd en wat denk je? Het lijkt nu net of je wasmiddel ruikt :shifty:

 

 

Nou genoeg briljante ideeën van mijn kant.... ken iemand mij ervaringen delen met zo'n ona block pro? Ben namelijk wel benieuwd naar wat dat ding nou doet voor die 11 euro en of dat een oplossing kan zijn.

 

 

Na het bestuderen van deze top heb ik besloten om volgende week de schaar erin te zetten :|

 

gallery_27271_12352_651175.jpg

 

 

Deze plant met toppen zien er allemaal al zo uit.... rare dames die amnezen die theoretisch gezien nog ruim 3 weken moeten.

Ik laat het gewoon allemaal staan en ik zie het allemaal wel ...

 

Nu we toch bezig zijn dan nog maar een plaatje van t plaatje:

 

gallery_27271_12352_458091.jpg

 

gallery_27271_12352_2446036.jpg

 

 

 

Volgende week maandag 49 dagen 12/12 (7 weken)

 

 

 

 

Ook zit ik te twijfelen aan de volgende ronde welke smartpot(s) ik zal nemen. Wat denken de kenners?

 

5 van deze?

 

http://www.puksupport.eu/Smart-Pots/smart-pot-60-liter

 

 

Of gewoon lekker alleen deze met 5 erin:

 

http://www.puksupport.eu/Smart-Pots/smart-pot-250-liter

 

 

Het zal voor mij wel wennen worden met zulke dingen te gaan werken.... ik ben niet zo van het overstappen naar wat anders <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

of de 370 liter met 5/6 planten er in en anders gewoon de losse 60 liters..

 

je knalt super man !! veldje ziet er heerlijk uit ! gaat een topper worden voor je !! :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een mooi tentje vol.

Je hebt een paar mooie dames in je tent staan. ;p

 

ze zitten lekker vol met toppen. Dat wordt vast en zeker geen tegenvaller.

 

Begrijp ik nou goed dat je ga knippen of alleen die top?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stikmans!! :jump: :jump: :jump: ik heb de 370ltr smart pot besteld :jump: :jump: :jump: Als het eenmaal zo ver is dan wil ik wel een aantal randzaken weten hoor :rolleyes:

 

Gelderse: Laten we het hopen dat het niet tegen zal gaan vallen idd :thumbsdown: Maar ik laat alles gewoon staan hoor.... Maar als ze rijp is, is ze rijp hé :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg het nog maar een keer! Heerlijk tentje vol zo Critical.... :dribble:

Ik heb ze ook een x gekweekt die Amnezen, heerlijke plant, smaak, high/stoned.

 

 

Deze dames dus, ergens 2010:

 

gallery_37549_16524_3855950.jpg

 

Prachtige bloeiwijze met die haren zo.

 

Van die smartpots ga je geen spijt krijgen denk ik zo, je zal er wel goed rekening mee moeten houden veel meer water te moeten geven, maar je krijgt er een hoop voor terug!

 

Succes weer! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yuuuup! Heerlijk soortje is het om te kweken.... Ik blijf ze net zo lang doorkweken totdat ik er genoeg van heb,en de plant van top tot wortel ken :tu

En tja ik heb kraan dus water zat hiero, dat moet goed komen dacht ik zo :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo we gaan weer een paar plaatjes erop knallen hiero ;)

 

 

gallery_27271_13641_2578160.jpg

 

gallery_27271_13641_2874061.jpg

 

gallery_27271_13641_1782616.jpg

 

gallery_27271_13641_432849.jpg

 

gallery_27271_13641_880161.jpg

 

gallery_27271_13641_1849076.jpg

 

gallery_27271_13641_1041825.jpg

 

gallery_27271_13641_49849.jpg

 

gallery_27271_13641_1330457.jpg

 

gallery_27271_13641_276366.jpg

 

:icecream: :wub:

 

gallery_27271_13641_317906.jpg

 

 

Nou morgen dus exact 7 weken 12/12. Ik geef nog 1 week voeding mee en dan gaan we over op alleen kraanwater :tu

De temperaturen zijn gemiddeld:

 

Min 20,1

Max 27,8

 

De LV is tussen de 30 en 48%

 

 

Ik zelf vind dat ze wat stilstaan maar dat zal de komende week(en) anders worden denk ik.....

Ook vind ik het jammer dat sommige toppen niet helemaal dicht zijn gegroeid <_<

 

Al met al ziet het er goed uit en ben zéér benieuwd hoeveel het uiteindelijk gaat worden. En dat allemaal zonder opti, gavita en co2 etc. :tu

Toch wel leuk kweken zo met die 2 x 400watt ....

 

Op of aanmerkingen??

 

 

See Ya!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel een aanmerking idd!

 

Niiiiiiccceeeeee!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergis je niet in het vocht verlies van een smartpot In de zomer en herfst (meer kans op rot en meeldouw) wil je dat niet in een hokje en zonder OC is dat lastig af te zuigen als de lamp uit is. Opbrengst verhogend heeft het mij niets extra gebracht Dus..zo binnenkweeksmart vind ik die potjes niet.....

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto: Thanks man :tu

 

 

P H: Dus jij raad het af? Maar krasi gebruikt ook geen OC en die draait toch ook gewoon goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic:

 

Wow gast moet ff wennen aan je nieuwe avatar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...