Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Gelukkig meten we de ph..... en ik gebruik geen mest. Wormen zijn dus oké

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meet geen ph hoor met bio kweken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker kaarsenveldje Critical. Zoals het zich nu laat aanzien, straks een mooi gewicht in de schaal!

 

Goed bezig kerel!

 

Wat betreft die pieren, Die zitten er zat bij mij in de tuin. Ik heb dat vroeger al wel eens gehoord dat pieren een meerwaarde is in je biologisch medium.

 

 

 

Allemaal aan de pieren! :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig CW!!

die beginnen al aardig te zwellen,week 5 is al aangebroken toch!?!

Dit gaat helemaal goed komen met deze mooie dames.

hou ze groen kerel. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Allemaal aan de pieren! :punk:

 

:lol:

 

gaan aardige knuppels worden idd!

 

ik ben benieuwd hoe het hier zit :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joehoeeeee!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

El oro: Het ziet er idd zo uit, zoals ik stiekem had gehoopt ;)

 

Pietje wiet: Thanks man en ik zit nu precies in de 5 en halve week :tu

 

Sensi: Hoe bedoel je, hoe het hier zit? :rolleyes:

 

Casto: Joehoeeee you to!! :likken:

 

 

Ik ben helaas weer aan het werk, dus ik ben niet meer zo actief op het forum als 2 weken geleden ...

Van het weekend weer plaatjes schieten en erop knallen.... ze zijn al lekker aan het aandikken hoor :tu

Wel wat rare symptomen maar daar later meer over als het zo blijft ....

 

 

See Ya!

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke oke, ik vergeef het je als je maar snel weer plaatjes laat zien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt goed Casto :tu

 

 

Nu het volgende.....

Ik zit bijna in de zesde week en ik merk dat er een aantal planten nog "nat" staan na 2 dagen.....

Best wel vreemd eigenlijk want de andere dames drinken stug door.

Het gaat hier om 3 planten die ik al 2 dagen niks gegeven heb en naar mijn idee toch te nat staan en de potten wegen ook nog zwaar.

Ik zat ook effe zonder bloei voeding dus ik wil nu ook weer de volle mep voeding meegeven.

 

Iemand een idee wat er aan de "natte" dames scheelt?? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ene is de andere niet he ;)

 

Niet te veel zorgen maken joh..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ze ook niet allemaal even veel Critical, De helft drinkt gewoon door, stuk of 4 minder en 3 sla ik wel eens over.

De pot met de tensio is mijn referentie, die til ik op en vergelijk de andere 11 een beetje met die van de tensio.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom geef ik van onder water ;) de planten pakken allemaal wat ze nodig hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar ik bedoel ik zit nu behoorlijk in de bloei weken en dan mag je toch verwachten dat ze nu toch wel meer als een litertje weg mogen zuigen toch?

En helemaal al na 2 dagen snap je? Ik had het wat beter moeten formuleren maar 1ltr in 2 dagen op 18ltr potten heb ik nog nooit meegemaakt.

Ze hadden nu denk ik toch al gauw 1,5ltr weg mogen drinken net als de ronde hiervoor.... die dronken ook al 1,5ltr per dag weg ;)

 

En tuurlijk geef ik de ene wat meer als de andere, ik geef naar behoefte. Til bijna elke dag alle 9 potten op om te voelen of ze nog op gewicht zijn...

Maar ik vind dit toch wel een beetje vreemd..... Maar als ik 6 a 7 ons in schaal heb leggen uiteindelijk, ben ik het waterprobleempje zo vergeten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we het hopen gelderse...... Die glazen bol heeft me wel vaker in de steek gelaten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop echt voor je dat een aantal van de toppen helemaal aaneengesloten worden. Ziet er goed uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn je iig gegund! ;)

 

ze zijn idd niet allemaal hetzelfde....

de ene soort zuipt gewoon meer dan de andere....

ik zit ook volle bloei hier en hier krijgen ze ook maar 1l per dag nu, tegen vorige ronde zat ik bijna aan de 2l per dag

 

komt goed :tu

 

wij wachten geduldig op de update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké oké hier zijn we dan joehoeeeee :wave:

 

 

gallery_27271_12352_21111.jpg

 

 

 

Dan nu de echte dames ;)

 

 

gallery_27271_12352_3672899.jpg

 

gallery_27271_12352_1022663.jpg

 

gallery_27271_12352_1667198.jpg

 

gallery_27271_12352_3286826.jpg

 

gallery_27271_12352_2399624.jpg

 

gallery_27271_12352_349145.jpg

 

gallery_27271_12352_2948668.jpg

 

gallery_27271_12352_2626724.jpg

 

gallery_27271_12352_2433847.jpg

 

gallery_27271_12352_1137417.jpg

 

 

 

Nou dat was m weer.....

 

Ik rook ondanks een grote afzuigert en filter toch nog een geurtje voor de deur die ik liever niet wilde hebben.

Wat heb ik daar aan gedaan? Nou, ik heb gewoon een brise blok gekocht die je normaal in de plee zet en die aan het einde van de uitblaas neergezet!

Nou.... je ruikt nu dus geen rare lucht meer, maar een lekkere lucht die niet opvalt als je langsloopt :tu

 

De dames staan maandag 6 weken 12/12 en de watergiften zijn idd gewoon weer oké ;)

De temperaturen:

 

Min: 21 graden

max: 26 graden

 

LV: gemiddeld 45%

 

 

 

 

 

 

Omdat er meer wattage hangt denk ik dat deze dames eerder klaar zijn als 10 weken... ik gok op 9,5 week en dat zou mooi uitkomen ;)

We gaan het meemaken .... het ziet er vooralsnog goed uit dacht ik zo, alleen zie je al veel foxtails op de toppen verschijnen met ook een beetje blad erin...

Nog 4 weken te gaan!!!!! :punk:

 

 

See Ya !!

 

EDIT: voeding is omhoog gegaan naar 18ml op 9ltr water! Dit geef ik 2 dagen mee en daarna 1 dag alleen water :tu

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dat toch met al die foxtails de laatste tijd jonguh!

Ik heb er ook last van bij een aantal planten niet extreem ofzo maar ze zitten er wel.

Zou het met de warmere temperaturen buiten te maken hebben?, ik heb ze nooit gehad en nu zie ik ze in bij a elk kweekverslag.

Niet dat het bij voorbaat slecht is maar het valt me op.

 

Jou planten staan er super bij hoor! Wouw!

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto: No problemo met die foxtails... ik denk ook dat dat een haze trekje is ;)

 

Preda: Ze hadden al 5 dagen geen voeding meer gekregen, het was op .... ze krijgen nu "tijdelijk" de volle mep mee! Morgen weer alleen water :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij ook....foxtails, echt torentjes van 2 a 3 cm. Nu al 2 weken de lamp gedimd op 400 watt en temp van 28 graden max, maar ik denk dat het toen al wat te laat was.

Volgens mij ook wel stress, ze gaan energie gebruiken om te koelen, de energie die ze beter kunnen gebruiken om aan te dikken...of zit ik er naast?

 

Wat zijn eigenlijk de voor/nadelen van foxtails?

 

Het staat er verder lekker bij Critical, lekker tentje met buds zo!

 

Goed bezig!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foxtails zijn over het algemeen nog niet rijp als de rest van de plant wel oogstklaar is.

Ze zullen ook niet echt compact worden en in de fluffy categorie passen.

De echte reden weet ik niet precies maar voor koeling is wat het meest gedacht wordt, maar ik heb de lamp nu met genoeg ruimte tussen de hoofdtoppen en lamp en de temperatuur komt niet hoger dan 27 graden.

Ook de stralingswarmte val reuze mee bladtemperatuur is ongeveer 28 graden geloof ik.

 

Foxtails kunnen volgens mij ook ontstaan door 2e bloei maar dat heb ik nog niet gezien in mijn tentje.

 

Dat het bij haze soortjes vaker voorkomt klopt overigens wel want de planten waar het meeste haze in zit hebben er hier nu dus ook last van :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga morgen alweer de 6e week in met mijn amneesjes ....

Tevens hoop ik dat de dames die nog niet "dicht " gegroeid zijn dat alsnog zullen gaan doen en dat ik uiteindelijk allemaal dikke toppen over gaat houden!

Er zitten bij sommige internodes nog teveel ruimte tussen toppen die van mij nog wel even mogen dichtgroeien.

 

Ik heb de lamp nu op 50cm gehangen ivm kano bladeren en kleine blaadjes in de puistende toppen.

Over een uurtje zal ik een paar budshots maken dan praat het ook wat makkelijker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...