Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Indd spijtig van de rot.

Ziet er anders veel belovend uit!

 

Grtz. G&G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja het is niet anders jongens.... En toch zal het eindgewicht mij gaan verbazen denk ik. De uitlopers zijn ook gewoon compact dus dat zit echt wel goed :tu

 

 

Het vorige toppie is nu droog en weegt 5,47gr en is keihard maar was niet echt rijp maar dat verdoezelen we wel in een pondszak ;)

 

Deze top is er net uitgeknipt en een mini stuk rot eruit weten te knippen de rest van de top staat er gewoon nog...

 

 

gallery_27271_10561_3391010.jpg

 

 

 

Bijna bijna bijna!!! :icecream:

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer van dat critical.....

hou ze maar goed in de gaten nu!

 

succes maat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topje ziet er goed uit.....veel stigma's zijn al bruin.

Hopelijk houden ze nog en geen rot meer.

Succes met de laatste loodjes CW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen :P

 

Ziet er wel erg smakelijk uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi, Tune en Casto bedankt heren :tu

 

 

Ik denk dat ze het net gaan redden hoor die 9,5 week.... Als ik woensdag ochtend uit mijn werk kom ken ik gelijk aan de slag.

We halen alles beetje bij beetje om denk ik. Om te beginnen met de grote toppen, ivm rot natuurlijk. En 1 ding ken ik je wel zeggen, dat ik liever rot heb als herma's :tu

Tot nu ben ik er elke keer net op tijd bij om het te constateren, en dus de schade beperkt blijft.

 

Er zitten toch een paar hele mooie toppen tussen hoor maar dat komt later ..... :rolleyes:

 

 

Ik wil voor de volgende ronde de aarde hergebruiken en denk dat als ik naar city kijk, ik dus alleen bio-char en perfect start nodig zal hebben of vergis ik me hierin?

Verder zal er een beetje wormenmest bij komen aan de toevoegingen en voor de rest niets.......

 

 

Later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste foto's ...... :wave:

 

 

gallery_27271_10561_86771.jpg

 

gallery_27271_10561_2311356.jpg

 

gallery_27271_10561_1782360.jpg

 

gallery_27271_10561_2254316.jpg

 

gallery_27271_10561_645956.jpg

 

gallery_27271_10561_107132.jpg

 

gallery_27271_10561_836308.jpg

 

gallery_27271_10561_2087449.jpg

 

 

 

Vandaag nog 800ml water gegeven en woensdag gaan ze dan toch echt om. De dames kunnen vandaag nog 1 keer genieten van het kunstmatige zonnetje, maar daarna krijgen ze 2 dagen complete duisternis :tu

 

De herfst zit er ook al een beetje in en ik denk dat het woensdag behoorlijk geel zal kleuren in mijn tentje :yummy:

Ik gok op 550/600 gr droge toppen. Met minder zal ik heel erg ontevreden zijn :cry Zullen jullie voor mij duimen? :rolleyes:

 

 

Iemand toch nog tips om mijn aarde te hergebruiken??? Ik wil alleen bio-char, perfect start en een beetje zwarte wormenmest er doorheen pleuren...

Maar hoe zit dat met de wortels die in de aarde blijven zitten?

 

 

See Ya! :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere ronde hoor Critical, er staan mooie buds te glinsteren. Met 600 heb je een prima ronde toch?

 

Die wortels in je hergebruikte aarde worden weer opgevreten en tot voedingstoffen omgezet, en dat met de door jouw gebruikte ingrediënten. de verhoudingen weet ik niet, hergebruik nooit geen aarde.

 

Maar dat is hier op het forum zeker te vinden.

 

Ik zal voor je duimen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alvast gecondoleerd laat het wat lekkers worden ;)

 

Uiteraard duim ik voor je want ik gun het je van harte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe er wat Maerl bij, na een rondje met herfst is grondje aardig verarmt op kalkgebied.

Maerl zorgt ervoor dat je kalkbuffer weer aangevuld wordt en de ph stabieler blijft, niet teveel want doet ph wel stijgen.

 

Zie ook topics van PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles hangt te drogen mannen :likken:

Iets eerder dan gedacht maar ik had er geen goed gevoel meer bij om ze nog langer te laten staan.

 

Toch nog ff een plaatje om trots op te zijn :whistle:

 

gallery_27271_10561_1495707.jpg

 

 

Ze zien er over het algemeen allemaal zo uit op 1 na.... Die was ook foto onwaardig :thumbsdown:

 

De nieuwe stekken zijn onderweg, en ik wil een moedertje houden dit keer om zo van het gezeur af te zijn!

Nog 1 keer met 9 stuks en dan hou ik ff pauze tot na de zomer en dan haal ik de 370ltr smartpot tevoorschijn....

 

Nogmaals, het doel is 600gr en ik denk toch dat ik daar net aan zal komen.... ik heb rot gehad en dat zielige plantje zal uiteindelijk killing wezen voor de eindscore maar mag de pret niet drukken.

 

 

@ Lost: Mearl zal ik gelijk effe halen bij de shop hiero en zal een klein beetje eraan toevoegen. De potten aarde zullen morgen in een kuip gegooid worden en dan zal ik alles door elkaar husselen en daarna de potten weer vullen met de opgewaardeerde aarde. Daarna is het dus alleen nog maar wachten op de stekken.....

 

@ Casto: Bedankt maatje :tu

 

@ El Oro: We gaan het meemaken kerel ;)

 

 

 

See Ya!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Jammer van die rot, dat wel. Heb denk ik ook wel liever rot dan herma's. Alles is nog zo groen ook bij je. Bij mij is alles al helemaal geel. Of nou ja, alles? Niet alles, maar wel veel.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi materiaal hoor!

 

benieuwd naar de score! ze zijn je iig gegund maat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over dat opwaarderen, voor wat ik weet is het de bovenste 10/15 cm eraf halen, de rest hergebruiken.

 

Tenminste, dat was mijn idee na deze ronde. 10/15 cm afgraven en wegdonderen. De rest opwaarderen met de spullen die je noemt, en dan paar nieuwe zakken light mix erbij.

 

Maar correct me if I'm wrong!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie wiet CW, groene vingers komen met de jaren :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ NNS: Veel groen idd maar ze zijn echt wel rijp hoor ;)

 

@ Sensi: Ook ik ben benieuwd naar de score.... trommelgeroffel hier in huis hahahaha

 

@ Preda: Tja maar ik heb me vaker bekeken goos.... Ik zie het vanzelf wel. De laatste ronde was met 5 planten 330gr gedroogd dus ik denk dat het wel goed moet komen... :tu

 

@ Krasi: Zou je jezelf eerst willen voorstellen in de sectie wie is wie en wie is hoe??? :rofl

 

Ik ben blij dat je weer actief ben op het forum goos :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die is goed he Casto? Ik zat er al een hele tijd aan te denken hoe ik de meester zou ontvangen :shifty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er toch lekker uit hoor!

Die rot komt door de temp verschillen,voordat de lamp aangaat langzaam de temp opvoeren en als de lamp uitgaat de temp langzaam laten zakken helpt.

Nu ontstaat er condens,wat ook meespeelt is de hoge lv buiten nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je mooi gedaan kerel,

zo'n strak veldje met zulke mooi toppen dat verdiend een stem,

zal ik ook meteen even inorde brengen in het desbetreffende topic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Krasi: :likken:

 

@ Art: Ik snap hetgeen wat je zegt maar ik heb geen EVSA dus hoe zou ik dat moeten doen dan? Spelen met de CV? BTW.... Leuk om wat van jou te horen in mijn topic goos.... Ik ken me nog wel een kweekje van jou herinneren met maar 5 plantjes in 25ltr potten, met buig en knakwerk en de gewichtjes..... (zonder die 1000 watter dan he) :dribble:

 

@ Blowke: Kijk dat vind ik nou leuk... ik wist niet dat er alweer een nieuwe topic gestart was voor nominaties :innocent: Ik ga gauw kijken of ik al eens eerder genomineerd was ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een cv hebt laat je de verwarming een half uur voordat de lamp aangaat aanspringen voor een kwartiertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...