Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Matiesko

Autoflowers verduisteren?

Recommended Posts

Hallo medegrowers :excl:

 

 

Afgelopen jaar 5 autoflowers gehad en van plan er dit jaar ook een paar outdoor te groeien. Wat mij opviel afgelopen jaar is dat er maar weinig zei takken waren en eigenlijk maar 1 grote moeder top. Om meer zei takken te krijgen moet je je planten toppen. Nu wil ik weten of dat kan / verstandig is bij autoflowers? Nu heb ik nog 1 vraag.

 

Na wat zoekwerk over de best yielding autoflower ben ik er nogsteeds niet achter.

 

Dusss wat is volgens jullie de best yielding outdoor autoflower? :smoke

 

Breek los!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste weet ik niet, maar auto bigbang was wel een zware opbrenger een jaar of 2 terug.

Maar wat was dat nou over verduisteren met AF ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een autoflower kan je het beste lekker laten groeien en niks aan doen. Niet verplanten, niet toppen, fimmen, niet verduisteren, enz.

 

Wat je zeker wel moet doen is haar zoveel mogelijk LICHT geven. Dus zet haar op een zonnige plek en zorg dat de bloei in een zonnige maand valt voor een grote opbrengst. Omdat ze alles in een korte cyclus moet doen met weinig tijd moeten de condities goed zijn.

 

De groeiwijze heeft vaak met het beschikbare voedsel te maken en de soort. De ene groeit de breedte in de andere de lucht in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet verduisteren.

niet toppen.

niet scroggen.

gewoon met rust laten, en alleen leeggetrokken blad weghalen.

je kan wel een afdakje bouwen met lichtdoorlatendmateriaal.

dit vanwege de rot gevoeligheid buiten van sommige autoflowerstrains.

HF GROWING THIS YEAR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste weet ik niet, maar auto bigbang was wel een zware opbrenger een jaar of 2 terug.

 

Gaf die ook mooie toppen chassie? En wat kwam er van een plantje af?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die ook wel een gehad CB, gaf wel mooie toppen voor buiten, ik had p.p. in 11l rond de 30 gr droog, 1,5 meter hoog. De wiet vond ik niet echt lekker smaken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dutch blue automatic geeft mooie toppen, komt wel heel erg in de buurt van binnenwiet, ook niet zuinig in de grammen voor een auto gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze zomer lowrider 2 proberen niet duur van wietzaadjes.nl huismerk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mazar auto en de lowrider #2 zijn twee kleine plantjes met een aardige opbrengst nu zeker dat ik deze twee ga proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet heb de mazar zaden wel liggen nog, nog niet aan toe gekomen helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...