Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
spacecakes

Betrouwbare stekkenboer lastig te vinden toch maar zaad?

Recommended Posts

Na problemen met de geleverde hoeveelheid... kwaliteit... en prijs... heb ik besloten na mijn huidige kweek afscheid te nemen van mijn stekkenboer... aangezien het bijna onmogelijk is om een nieuwe betrouwbare leverancier te vinden... zal ik helaas na deze kweek verder moeten op zaad... of... zelf de stekken gaan maken pfff...

 

Daarom mijn vraag... wat is volgens jullie de verstandigste manier... een aantal m2 kweekruimte opofferen voor moederplanten... of elke kweek 2 weken verlengen voor het opkweken vanaf zaad??

 

Alvast bedankt!

 

Weet echt nog ff niet wat ik ga kiezen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel planten zet je normaal ? van een moeder op 1 m2 kan je makelijk 50 tot 100 stekken per week snijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ik zit ook met de zelfde probleem zat ook al aan te denken om moeders neer te zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook fem zaad in bulk kopen net zo duur als een stekkie .

of nog goedkoper :)

google maar (wietzaden in bulk kopen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee hoeveel je zet. toch lijkt mij zelf stekken maken de beste manier. welliswaar ben je wat tijd kwijt aan het zoeken voor een fijne moeder toch ga je hier plezier aan hebben.

zaadplanten zijn prachtig, toch kleven er ook nadelen aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zelf moeders houdt en je draait een aantal keer naait de popo je hard. Ze tellen je planten en die delen ze door littekens en bam!

Stekkenboeren zijn meestal ellende maarja so be it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja, we blijven een apart volk hé l3dnov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starter is dit echt zo ?

Heb je dat gehoord of ken je iemand die dat had.

Lijkt me namelijk moeilijk om te bewijzen voor ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal wel van horen zeggen komen. mogelijk is er naar de moeders gekeken om te bepalen of er meerdere kweken gedaan zijn. heus niet dat ze per sneetje een plantje rekenen, dit houdt namelijk nooit stand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starter is dit echt zo ?

Heb je dat gehoord of ken je iemand die dat had.

Lijkt me namelijk moeilijk om te bewijzen voor ze.

zeker als je ieder half jaar een nieuwe moeder stek snijd, die dus nog helemaal fris is kwa litekens

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij als onwetende beginnende wiet kweker bloeien die toch gewoon af ? ze staan alleen nog in de groei tijd ben nogal een stuntelaar dus breekt regelmatig wel een takje af :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic gaat op slot.Het is niet toegestaan om naar stekken te vragen.

Lees de forumregels!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...