Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ernesto

High there!

Recommended Posts

Ik ben Ernesto, zelfstandig scenarist/regisseur, en ik kweek al ruim 30 jaar probleemloos mijn eigen wietplantjes. Zonder lampen, in mijn eigen tuin. Meestal een paar plantjes. Maar omdat ze nogal eens gepikt worden, mag ik ook bij familie en vrienden een plantje in de tuin zetten.

 

Ik kweek vooral voor mijn vrouw die cannabis -vanwege een rheuma-gerelateerde ziekte- elke dag medicinaal gebruikt, maar ik geniet zelf ook van een jointje hoor, de laatste jaren wat minder maar ik ben zeker een liefhebber. Zou graag wilen dat cannabis gelegaliseerd wordt vanweg alle bekende redenen. Ik wil daar dan ook graag een bijdrage aan leveren door af en toe eens mee te praten op dit forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Ernesto !

 

Bedoel je regiseur in de zin van film, theater, iets anders?

 

Spijtig dat je planten gepikt worden, misschien kan je het de dieven wat moeilijker maken om hun buit te slaan...

 

Fijn te horen dat je je wil inzetten voor het legaliseren van cannabis, misschien zijn er wel leuke dingen mogelijk samen die wat verandering in de zaak kunnen brengen...

 

Veel plezier en een fijne dag verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...