Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ernesto

Waarom wordt de VOC nauwelijks financieel gesteund door coffeeshops?

Recommended Posts

Het is alsof ik een software bedrijf binnen kom lopen , net op het moment dat de p.r.afdeling een gesprek heeft met de programmeurs.

Daar is meestal een neutrale mediator voor nodig om tot een geslaagd eind te breien.

 

Ik wil iedereen verzoeken om zich te beheersen.

Verbaal geweld heeft nog nooit iets opgeleverd.

( Ik spreek uit eigen ervaring)

 

Morgen weer een dag , lekker fris weer op , en met een nuchtere kop verder.

Met alle respect voor je poging om compliance te bereiken Meneer Jansen: maar ik ga niet mee in je gedachtegang, terwijl ik broodje nuchter ben. Ik word niet snel nijdig. Maar als iemand willens en wetens integere mensen, die zich nauwelijks kunnen verweren, de stront probeert in te drukken dan gaan mijn stekels overeind staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Maar stekels moet je wel hebben, anders kom je niet ver.Het zijn sluwe vossen waar tegen je strijdt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt volkomen gelijk elmanito. Ik ga nu een uurtje squash spelen om wat lui zweet kwijt te raken. Wat ik nadien ga doen, mag je naar raden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al ben jij soms van het Pownews??, dat is ook een format voor journalisten om eens flink aan de boom te schudden!

Dat lijkt me wat voor jou, zo,n baantje!

Zo, n BUG!! Trojan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ik vind het welletjes. Ik zet het topic op slot.

@ Al Green, als je deze discussie voort wilt zetten zul je daar je eigen topic voor moeten openen. We zijn nu te ver van de basis af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...