Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Feniks

Andere manier om stoned te worden?

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

ik heb elke avond zin in een wietje maar me ouders houden me nu in de gaten dat ik niet te veel blow daarom als ik savonds weg ga gaan ze meteen zeuren...

 

is er misschien een andere manier om stoned te worden zonder gelijk space cake te gaan bakken ofzow?

 

alvast bedankt,

Feniks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou misschien ook doordeweeks niet kunnen blowen en gewoon doen wat er van je verlangt word... niet blowen.. maar dat is uiteraard jou eigen keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietboter, space-ei, hashsnoepjes, you name it :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nuchter blijven is het leukste wat er is na een lange tijd elke dag blowen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep totaal mee eens, ik vind het altijd leuker als ik dan 2 weken of 1 maand erna weer blow en hij slaat vet hard in :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat misschien ook een oplossing is, maar waar je wel even wat zoekwerk voor moet verrichten: Ga eens naar een lokaal handelaartje in de wat minder legale bende, en vraag eens of hij aan die oogdruppels kan komen waardoor je niet ziet dat je geblowd heb. Als je mazzel hebt kan hij eraan komen, anders moet je het via t internet o.i.d. even bestellen. Een druppeltje van dat spul in je ogen en het is net alsof je niet geblowd hebt. (alleen jij weet in je hoofd wel bter :verrygood)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja illegale bendes verkopen oogdruppels! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan toch :no :lol:

 

neenee maar effe serieus ik denk niet dat het probleem bij de ogen lag bij hem, als ik het goed begrijp toch, ik denk eerder dat het de geur van wiet is waardoor hij niet in zijn kamer aan het raam kan roken en dat hij niet gwn even naar buiten kan want zijn ouders verdenken hem.

 

wat je hiertegen kan doen is simpel : ;)

 

voor mij is het allesinds geen probleem omdat ik 2 vrienden heb die in wandel afstand(al ga ik ook wel vaak met de fiets hoor :lol: :P ) zijn en anders als je niemand in de buurt heb verzin je iemand die je zogezegd hebt lere kenne als deze 2 al zeg ik het zelf goeie oplossingen niet goed gng zijn heb ik zelfs een 3de ja mense een derde ;) :no zeg gwn dat je werk hebt gevonden en dat je daarelke avond een paar uurtjes moet werken (al kan je hiermee wel probleemen krijgen :blink: als je nog steeds altijd vraagt aan geld aan mamie :lol: :rofl :verrygood

 

:whistling - ;) - :j - <_< - ;) - :j - :no - :smoke

 

oww en geloof het of niet maar er is dus een limiet op smillies zetten ik bedoel maar OHH MY F***ing GOD !!

 

anders had ik er echt veel veeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel MEER !!

 

ik had er een stuk of 40 moete delete

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oja illegale bendes verkopen oogdruppels! :verrygood

Nee.. Er zijn (in nederland) illegale oogdruppels in de omloop, als je zwaar verknetterde rode ogen hebt, en je doet een druppel ervan in je ogen dan worden je ogen weer normaal.. in Haarlem wordt t redelijk verhandeld.. ook in sommige shops onder de kassa door. Tis héndig spul hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die illegaal? :verrygood Er zijn er ook die gewoon legaal zijn, kan je beter die kopen... wat zou het verschil dan moeten zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

éhéhéhé, illegale oogdruppels, man man :verrygood

De 'legale' oogruppels voldoen meer dan behoorlijk en zo ben je nog zeker dat je geen troep in je ogen giet ook, zoals reeds gezegd in een andere thread, Minhavez is the thing you want :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wie the fuck gaat er nou op straat oogdruppels verkopen :S kan je net zogoed bakstenen verkopen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

haahhah wat een sjonnies.. die oogdruppels kan je zowat bij elke smartshop in amsterdam halen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

en tis wel triest dat je oogdruppels gaat gebruiken om te verbergen dat je geblowd hebt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nickk ben je gstopt met blowen ofzo want je ziet er in mijn ogen altijd maar aggresiever uit je posts zijn eigenlijk altijd over commentaar en hoe dit stom is en hoe dat stom is

 

pffffff . . . . . . . :verrygood :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon oogdruppels halen bij de apotheek,

minhavez dus geen voorschrift voor nodig

gemiddelde prijs 3a 4€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik niet wil dat mijn ogen al te rood worden ga ik gewoon hasj roken, daar worden mijn ogen bijna nooit rood van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het wel totaal met nickk eens... oogdruppels damn man

 

ga smoken en doe niet moeilijk

als je ouders wat van je ogen zeggen heb je last van je lenzen of sigarettenrook in je ogen gehad of je bent moe of je hebt in een donkere ruimte gezeten film kijken of.... etc.

 

de geur, AFWASMIDDEL/ZEEP/DEO

 

maar alles wat ik typ kan je ook zelf bedenken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...