Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DeadStar

Newbie: Hash

Recommended Posts

Dit zullen voor jullie wel lachwekkende vragen zijn, maargoed :smoke Ik rook tot nu toe echt alleen maar Wiet, maar ik ben nu dus van plan om eens Hash te gaan proberen. Alleen ik besef me dat ik daar echt geen zak van weet :blink:

 

Nu had ik een paar vragen: Zit er veel verschil in soorten en hoe zit het met de prijs?

 

En als ik bijv. 1 gram Hash zou kopen hoeveel moet je dan ongeveer in een joint stoppen?

 

En hoe zit het met het verkruimelen e.d.?

 

Khooop dat iemand zo vriendelijk zou willen zijn om ff wat uit te leggen enzow :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit zullen voor jullie wel lachwekkende vragen zijn, maargoed :whistling Ik rook tot nu toe echt alleen maar Wiet, maar ik ben nu dus van plan om eens Hash te gaan proberen. Alleen ik besef me dat ik daar echt geen zak van weet <_<

 

Nu had ik een paar vragen: Zit er veel verschil in soorten en hoe zit het met de prijs?

 

En als ik bijv. 1 gram Hash zou kopen hoeveel moet je dan ongeveer in een joint stoppen?

 

En hoe zit het met het verkruimelen e.d.?

 

Khooop dat iemand zo vriendelijk zou willen zijn om ff wat uit te leggen enzow :smoke

eerst en voral veel genot plezier let je hash :verrygood

 

dan je vragen :

 

er zijn natuurlijk verschillende soorten hasj dit kan je zien door de kleur, smaak en soms oook de geur(dit veel minder omdat hasj al niet erg hard ruikt).de prijs hangt er wel een beetje vanaf maar er zijn niet echt hele grote schommelingen.

 

hoeveel je in een jointje doet is natuurlijk weer afhankelijkhoe goed je er tegen kan (heeft ook te maken met wiet : als je al goed tegen wiet kan al je al een beetje beter tegen hasj maar ik zou er niet evenveel hasj als wiet in doen)

 

en het verkruimelen doe je door het hasjblokje vast te pakken en hier een kant een beetje van verhitten (niet verbranden) zodat ie wat "malser" is en zo verbrokkelbaar is

 

voila hoop dat ik je hiermee eb geholpen !! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hash is wel duur vind ik vooral die ie-o-later is peperduur vergeleken met huis tuin en keuken hash

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, en als je het dan van dat blokje af hebt, dan neem je je duim en wijsvinger en draai je er van die lange snottebellen van :verrygood (dus geen brokken in je joint gooien maar in de lengte van die sliertjes)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja das leuk krijg je zo'n sliertje in je as moet jeens een klein poppetje van maken dan lig je helemaal in een deuk als je stoned bent en dan dat poppetje ziet! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, en als je het dan van dat blokje af hebt, dan neem je je duim en wijsvinger en draai je er van die lange snottebellen van :verrygood (dus geen brokken in je joint gooien maar in de lengte van die sliertjes)

Waarom moet je er 'wormen' (weet ff geen ander woord, lol) ervan draaien?

 

Ik rook zelf zelden hash, en als ik 't rook verkruimel ik het altijd, brand 't beter als je de hash 'rolt' ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoners hier :verrygood

 

Ik vind het ook altijd erg moeilijk om bij hasj te beslissen hoeveel erin moet.. Want als ik evenveel hasj in een joint zou stoppen als ik wiet erin stop, is een 5je in 1 keer weg :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja joh... ik snap ut ook allemaal niet :verrygood

 

Maaruh zou ut ook te doen zijn om Hash + Sigarettengruis in een cone te gooien? Dit omdat ik nou niet echt bepaald goed kan draaien en ut zou zonde zijn als ut niet goed gaat :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan krijg j die sliert ook in je as en das grapppig

Oh.. alleen leuk om te doen dus..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, en als je het dan van dat blokje af hebt, dan neem je je duim en wijsvinger en draai je er van die lange  snottebellen van :smoke (dus geen brokken in je joint gooien maar in de lengte van die sliertjes)

Waarom moet je er 'wormen' (weet ff geen ander woord, lol) ervan draaien?

 

Ik rook zelf zelden hash, en als ik 't rook verkruimel ik het altijd, brand 't beter als je de hash 'rolt' ?

neej ik weet het zelf niet 100%

 

maar ik babbelde eens met een ervaren stoner, en ik zei dat ik wel eens hoofdpijn kon krijgen van hash...

toen zei hij me dit.

er zat een theorie achter van dat je ander te veel hash ineens binnen kan krijgen, en zo hoofdpijn krijgt ofzo :verrygood

 

maarja, :blink: volgens hem was dit the right way, ik denk wel dat er iets in zijn theorie zit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maaruh als je gewoon je Hash verkruimeld in redelijk kleine stukken dan zou ik ut toch ook gewoon kunnen mengen met gruis en dan een cone vullen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maaruh als je gewoon je Hash verkruimeld in redelijk kleine stukken dan zou ik ut toch ook gewoon kunnen mengen met gruis en dan een cone vullen?

natuurlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, het leek me ook al vrij logisch opzich :blink: maarja misschien dat ut niet goed zou zijn voor de verdeling van de Hash enzow. Maarja dat lukt me bij Wiet ook altijd perfect dus opzich is dat onzin :smoke

 

Trouwens, iedereen bedankt voor de snelle reacties :whistling Weer wat bijgeleerd, vanmiddag gelijk langs de shop :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen nogsteeds geen idee hoeveel gram ik d'r ongeveer in moet gooien :verrygood Stel ik heb 1.5 gram Hash, en dan gewoon goede Hash dus niet het minste van het minste, hoeveel joints zou ik daarmee kunnen draaien?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja das leuk krijg je zo'n sliertje in je as moet jeens een klein poppetje van maken dan lig je helemaal in een deuk als je stoned bent en dan dat poppetje ziet! :verrygood

Nou nou, ik zou ook echt helemaal in een scheur liggen als ik een poppetje terug zou zien ECHT GRAPPIG HOOR. :smoke :blink: :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...