Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

knutsel

Meerdere foto's plaatsen in je forum album

Recommended Posts

Behalve een groot leeg vlak zie ik geen filmpje! Sinds de update zie ik de meeste filmpjes niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe selecteer jij meerdere afbeeldingen, bij mij lukt dat dus niet, ik zie ook dat jij mac gebruikt, ik niet....

 

Bij windows doe je dat normaal met crtl..... maar dat lukt dus niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

dat lukt mijn ook niet om er meerdere in 1 keer te laden .

en de new content doet het na de facelift nog steeds niet .

ik log gewoon uit om niewe berichten te krijgen .

anders moet ik alle forums stuk voor stuk langslopen .

ik heb niet het gevoel dat er ook maar ene reet gebeurd achter de schermen om de boel te herstellen .

het zinkende schip word gewoon aan de golven gelaten .

de kapitein was allang weg die was nog rapper van boord als die van de costa concordia .

jammer allemaal .

maar de farao s zijn ook uitgestorven net als de dinoos en mamoets .

alles is eindig .

een beetje jammer allemaal .

en vooral spijtig dat er vooraf nix is gemeld .

het komt zoals het komt .

en zelfs in de bijbel staat achter het laaste woord een punt en dan is het klaar .

jezus moet nog steeds terug op aarde vershinen dus zo snel gaat het daar ook allemaal niet .

mischien ben ik ook wel ongeduldig .

 

gewoon genieten

mac :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij werkt de "View New Content" wel?

 

Ik heb dan links een vinkje staan bij "Forums" en bij "Content I have not read". Bookmark naar die link en als ik naar het forum ga heb ik meteen alles wat ik nog niet gelezen had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...heb ik meteen alles wat ik nog niet gelezen had.

 

Behalve de afdeling "Nieuws/Media", dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het kijken van het filmpje mis ik toch wel bepaalde knop, hieronder afbeelding van wat ik te zien krijg... meerdere foto's selecteren zit er niet in, telkens foto per foto.

gallery_32433_13457_37566.jpg

 

grtz, Tubbels

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ ben ik niet de eenigste die zich afvraagt of hij gek geworden was, had zelfs adblock al ff helemaal uit gehad onder chrome is het niet mogelijk op de manier dat het int filmpje te zien is

Share this post


Link to post
Share on other sites

op een windows computer weet ik niet natuurlijk of het zo werkt ?????

maar als het uitkies scherm opent van je computer om 1 foto in te laden dan selecteer je welke foto's je allemaal wilt laden en laden maar allemaal tegelijk .

klaar is kees :D

succes

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het met Chrome, Firefox en IE geprobeerd op een Windoze 7 computer, maar ik kan in het "uitkies scherm" ook maar 1 bestand tegelijk kiezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same here met windows 8 en firefox elke foto appart uitkiezen en appart uploaden kan ze dan wel allemaal tegelijk publischen en revieuwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

op een windows computer weet ik niet natuurlijk of het zo werkt ?????

maar als het uitkies scherm opent van je computer om 1 foto in te laden dan selecteer je welke foto's je allemaal wilt laden en laden maar allemaal tegelijk .

klaar is kees :D

succes

 

knutsel

 

Dat kan dus niet bij mij, ik kan maar 1 selecteren, als ik op een ander klik, selecteerd hij enkel die alleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk filmpje maar volgens mij werken jullie stiekem met een wietforum dat wel goed werkt ofzo want hier kan ik echt niet meer dan 1 foto selecteren.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Ik heb er even een oude windows computer bij gepakt en jullie klachten even nagelopen of het ook echt niet gaat met internet explorer en google chrome.

Mijn bevindingen zijn met chrome ging het net zo als op het filmpje ? als je de ctrl toets vast houd tot dat je de foto's die je wil inladen hebt geselecteerd dat druk je op open rechts onderaan en ja hoor keurig ingeladen, allemaal .

Toen ik het ging proberen met internet explorer , ging het niet fout loos maar ze stonden er wel allemaal mooi in me album

Als je de foto's selecteert met het vast houden van je ctrl knop en dan op open druk rechts onder aan , kom je in het scherm van je ingeladen foto's dan druk je op finish

en toen kreeg ik de melding fout op getreden , en ik was uitgelogd ?

Toen heb ik me gelijk weer ingelogd en kwam uit op de zelfde pagina in me foto album en toen drukte ik op finish en walla alle foto's mooi ingeladen in 1 keer :whistling

Dus ik weet niet wat er fout gaat bij jullie bij is het gelukt met deze twee internet browsers

Succes maar weer :smoke

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een oude computer draait dan Win XP? Daarom zei ik erbij dat ik een Windows 7 computer heb. Nieuwe(re) versies van Windows hebben een nieuwe bestandskeuze dialoog. Wellicht dat daar het verschil zit.

 

:edit: OK, hier ook nog even een antieke PC afgestoft waar Win XP op staat en dat was het blijkbaar ook niet. Krijg dezelfde dialoog met slechts de mogelijkheid om 1 bestand te selecteren. Shift en Control toetsen doen niets.

 

Wellicht dat er een verschil zit in de Java versie dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dan dat knutsel of wie dan ook eens op een niet admin acount moet testen, hier op windows 7met chrome lukt het niet, kunnen jullie niet gewoon die pagina aanpassen met zeg 10 uplaod opties en onderaan een upload all

 

maar maakt geen topics meer dus zal toch geen foto;s meer hoeven te uplaoden

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

@ wietefras

Natuurlijk heb ik geen computer met XP uit 1999 of zo was dat ?

Gewoon een windows 6 computer

 

@ Grow wiet

Een admin account heeft knutsel niet :)

Ik heb dus voor een tijdje een extra account lopen van knuts en daar doe ik natuurlijk die dingen voor de filmpjes om juist dat te voorkomen dat ik geen extra mogenlijk heden heb op het forum als iedereen

Succes maar weer allemaal

 

groeten knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg het ook niet voor elkaar knutsel!

 

Win 7 : nope

Win xp: nope

Win 8 : nope

 

Werkt op geen van mijn laptops. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

moderator/admin iniedergeval iets met meer privs. maar met een " test acount" is daar idd geen sprake van,

maar desaltniettemin lukt het hier niet met chrome IE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook getest, met firefox, chrome, ie geen van allen succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier net hetzelfde hoor.....

 

normaal simpel samen selecteren met de ctrl knop, werkt hier niet, en is geen oude pc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope, hier ook niet....

 

op opengrow lukt het dan weer wel... vaag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...