Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dirkieto

Flauwvallen

Recommended Posts

Ik ben nog nooit KO gegaan van wiet maar afgelopen weekend, had een vriend van me nog een vriend bij die stukke jonger was (17) en nog een veel jonger grietje die 15 was. Goed maakt mij niet uit, hun jointje gedraait hun smoken, ik ff na de schuur om een pijpje te roken. kom terug. wouden ze ook ff na buiten meisje loopt naar buiten, en toen ze na buiten liep vroeg ik al of er iets was want ze liep nogal vaag, Ze was nog niet buiten en ze ging KO gelukkig voor haar dat ik haar nog optijd kon vangen, Beetje vettig grij gevoert en ze was weer in orde, Maar hebben jullie wel eens zo gerookt dat je gewoon KO gaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal gaan ze nokkie van de GHB, maar met wiet kan het ook ja.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vrouwen zijn wat gevoeliger dan de mannen, maar kan best zijn dat haar bloedsuilker een beetje laag werd met als gevolg KO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet puur door een glazen dragon bong uit amsterdam

aansteken ,dikke hijs genomen ,opgestaan en volgende wat ik zag was de hoek van de tafel XD

 

voor de rest nog niet ko gegaan van de wiet :)

weinig slaap en eten gaat niet samen met diepe bong trekken XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe niets anders speedy, Maar vondt wel appart, heb nog nooit iemand nokkie zien gaan van wiet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer het maar eens met 2 dagen niet eten of slapen wat alcohol en dan 2 a 3 gram puur droge wiet in een keer binnen te trekken ;)

Heb nogsteeds een rode lijn op mijn oogkas XD ik werd wakker toen mijn maat de telefoon in zijn handen had aan het twijfelen om wel of niet de hulpdiensten te bellen

 

Droge wiet en grote vlam op de aansteker gives a big bang :shifty:

Maar van een joint nog nooit iemand ko zien gaan nee ,dizzy en lijkwit worden met een 30 sec wachtijd voordat de maag op de vloer lag dat wel maar ko nog niet XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook voor 18 jaar en ouder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrouwen zijn wat gevoeliger dan de mannen

 

Niet allemaal hoor... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 jaar is ook een beetje te jong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot over 4 jaar dan ......

 

Enne ... Heb ze ook zien flauwvallen .... 1,75 lang , 40 kilo zwaar en op dieet ;-) gaat niet goed ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flauwvallen: vaak een suikergebrek, zoals Elmanito zegt.

te weinig gegeten dus.

Vrouwen zijn over het algemeen meer gebaat bij indica's en cbd

vandaar dat er zoveel hasj roken.

Recent onderzoek maakte een relatie tussen oestrogeen en de werking van THC>

 

vrouwen en haze? gaat minder vaak goed.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

was 14 toen ik begon ;) maar zou het graag nog eens overdoen :D

 

flauwvallen en outgaan zijn verschillende dingen, flauwvallen kan snel door te snel opstaan bij een lage hartslag te weinig suikers (en andere dingen) ,

terwijl outgaan teveel gerookt dus, te hoge dosis , zorgt dat je evenwichtsorgaan van slag raakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

is zeker en vast suikerspiegel geweest

heb hier ook al meermaals last van gehad

ik eet nooit smorgens en soms ook heel laat smiddags (omdat ik nog naar de winkel moet bvb en er geen eten in huis is)

maar rook dan wel 5 joints in de ochtend als ik voor de PC zit

 

en als ik dan naar de winkel ga en er staat een te lange rij aan de kassa dan heb ik al half wit denk ik op m'n winkelkarretje gehangen :)

niet KO maar toch wel close hoor

wat dan zeker helpt is gewoon in de wachtrij al een snickers of andere eten, je betaalt het toch zo....

boem suikers en je staat terug goed, duurt mss 2 a 3 minuten en het werkt al een beetje..

 

my 2 cents

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om het te laten draaien heb ik geen wiet nodig hoor gewoon snel opstaan na lang zitten en ik heb dat al hangen

Is wss indd door de lage hartslag en weinig suikers

Paar tellen blijven stilstaan evenwicht terug zoeken en het is opgelost ;)

 

enne imo mss een idee om dan eerst naar de winkel te gaan zodat je daar niet in de rij aan het trippen bent :)

kheb het voordeel van dat de winkel om de hoek is dus tegen dat ik er last van heb ben ik al terug XD

Voor alle andere momenten hebben we delivery service ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is mij ook een paar keer overkomen, maar op jongere leeftijd en altijd in combinatie met (flink wat) alcohol. Heb nog altijd een litteken naast m'n wenkbrauw van een metalen drempel, en een keer van de trap gedonderd en m'n hele kin opengehaald. Onderschat de kracht van wiet niet, zeker niet als het aankomt op onervaren rokers. Meer is minder zegmaar, en vice versa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meerdere keren meegemaakt.

Heb jaren in shops gewerkt....

 

Oorzaak vaak: niet eten, moe of alcohol.

Dan bij een shop een dikke voorgedraaide kopen en binnen in 1 x de volledige spliff oproken..

Valt gewoon van kruk af of knikt door de knieën en zijn als een vaatdoek.

Geleerd om bij dit soort gevallen een glas met lauw water en veel suiker te laten opdrinken in de frisse lucht op een stoel..

Tot nu toe niet meegemaakt dat dit niet hielp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook zo wel eens paar daagjes doorgetrokken speedy :) maakt niet uit maar bewijst ook alleen maar dat iedereen op bepaalde stoffen weer anders reageren. Ben wel keer KO gegaan van de drank. Zelfde als dat vele mensen niet alcohol en wiet kunnen combineren, geen problemen mee hoor. Alleen eens in de zoveel tijd een pilletje kan mijn maag niet meer aan.;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilletje kan mijn maag wel aan maar ik merk er niks van XD

Combi blow en alcohol heb ik ook nooit geen last mee gehad

Ik weet wel de zogezegde tolerantie tegen middelen hangt iets of wat af van je gewicht skinny peeps moeten wat meer opletten bij gebruik dan gebouwde /ronder volk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat maakt ook niet zo heel veel uit na mijn mening. Ik bikte wel eens op party's 7/8 pillen weg, en nee geen rotzooi. maar gegeven moment kreeg ik zown kut gevoel en als ik er al aan denk van tevoren ga ik al zowat over mijn nek, het zit gewoon tussen je oren. Maar dat is met vele dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijzelf nog nooit overkomen, ik rook dan ook heis voor heis en neem de tijd om het rustig te laten vallen, als ik het gevoel krijg dat ik mijn grens heb bereikt of dat ik me goed voel dan stop ik ermee. De meeste maken de fout door door te roken terwijl de laatste 4 trekjes nog moeten vallen.

 

Ik heb het meerdere keren meegemaakt met een oudere man van rond de 60 die op jonge leeftijd een autoongeluk heeft gehad waardoor lichte hersenschade is opgetreden, verder goed bij zinnen maar deze meneer is ook een aantal keren out gegaan, maar durf niet te zeggen of het mede door het ongeluk en hersenschade het geval is. Als deze meneer ook rustiger aan zou doen zou het mee valen maar haastig roken is meestal de oorzaak. Een te grote trek in een keer is ook soms de oorzaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...