Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kweekfreak

Planten MOETEN vermoorden

Recommended Posts

Ja, ik weet het.... ik heb meerdere moorden begaan... maar dat had ook mijn eigen voordeel...

 

Ik ''had'' dus 6 prachtige grote struiken in mijn tuintje staan. Echt HUGE waren ze toen ik afgelopen zaterdag terugkwam van vakantie. Ze stonden in 40 literpotten op een terrasje.

 

Nu komt het; De buurmensen hebben een kippehok gebouwd 8 a 10 meter van mijn slaapkamer met 2 haantjes erin. Je kan al raden hoelaat ik s'ochtdends (' NACHTS) wakker werd gekraaid. Damn!!! dat is pas irritant !!! kijk je op je wekker zie je; 04:49 in de ochtend zaterdagochtend/nacht en begint dat beest zijn keel te begruiken!!!!!!!! uit ergernis in de woonkamer op de bank de slaap proberen te vatten... klote geslapen uiteraard.

 

Ik dus naar de buurvrouw, heel vriendelijk gevraagd of ze die haantjes (2stuks) eruit kunnen halen omdat ik niet goed slaapte en zo vroeg wakker werd. Alles heel begrijpelijk uitgelegd enzo... had ze wel begrip voor zei ze....zer zei dat het wel goed kwam.

 

Ik helemaal blij dat die pokkebeesten eindelijk optiefen...... Komt de buurman klagen over mijn 6 toch wel erg goed geurende dames !!!!

Hij; Als jij je planten weghaalt, dan haal ik de haantjes weg.....

Daar kwam het eigenlijk op neer. Ok dacht ik.... als dat is wat het me kost....

 

Medekwekers, ik hoop dat jullie niet naast of in de nabijheid van een boerderij kweken, of op het platteland wonen... want dan kan jullie het zelfde overkomen als mij.... en geloof me.... mijn nachtrust is me veel waard.... meer dan die wietplanten......... Damn wat roken ze goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij jouw komen ze nog langs en proberen te ondehandelen,

bij mij belden ze meteen politie die ze weg heeft gehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je nog geluk dat ze ze gewoon weghalen, heb je dat hier in belgie voor,dan kijk je ook tegen een fikse geldboete aan en als ze't echt kwaad willen nog wat gevangenisstraf ook!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is vrij verelend maar ha je die plant niet ergens andders kunnen onderbrengen zou fijner zijn geweest als gewoon dood maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon ratte gif in het water van die kippen doen ben je er ook van af

of andere shit waar ze dood van gaan

 

of ik zou me planten ergens in een bos ofsow laten verder groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou me planten ook in de gft bak pleure voor me nachtrust

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou nix over die kippen gezegd hebben en snachts een of ander chemisch middel in die kippen voerbakken hebben verspreid ! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon een terraatje naast het kippehok zetten met een phyton d`r in ofzo, eheheh ben je zo van het gekraai af, eheheh.

Laat de natuur d`r gang maar gaan. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom vermoorden? Kippenmest verdoezeld de wietgeur uitstekend! (Voor mensen die er last van hebben dan he :verrygood )

 

Koop gewoon een paar oordopjes en wacht tot je dames klaar zijn, tegen die tijd ben je zo stoned dat je die haantjes leuk gaat vinden :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had een paar oordopjes gekocht en na de oogst weer bij de buren aangeklopt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik ben nog genaaid ook !!!! ik was dus terug van vakantie en die moeder kip had kleine kuikentjes uitgebroed. die haantjes waren weg en ook mijn planten dus. na enkele weken gingen die kuikentjes dus uitgroeien tot...... wat denk je? haantjes !!!!!!!!!!!! en weer had ik er last van !!!!!!!! en geen planten meer ook !!!! dat was het ergste !!!!

 

Ik ben dus 3 keer gaan klagen en heb nog nagedacht over gif in hun voedsel, maar ik huur die dump van de buren en als ik dat had gedaan had ik egt burenruzie en zouden ze echt schijt aan mij hebben. en het huis waar ik in woon staat ook op hun grond dus ik had niks in te brengen.

 

Maargoed, na 3 keer klagen heeft de buurman een plank met een steen voor de regenton gezet (waar die beesten s'nachts in kruipen want ze hebben geen hok waar ze in zitten) zodat ze het daglicht niet zien en ik vooral in het weekend eindelijk een beetje kon uitslapen. dat had maar even effect want met z'n 5en krijgen die beesten die plank echt wel omver!!! en weer had ik last !!!!

 

Ik ben weer gaan klagen en gelukkig........ ik zeg...... GELUKKIG !!! zijn ze van de week allmaal lekker GESLACHT !!!!!!!! hahaha dood aan de hanen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ik ben nog gaan vragen of ze nog wat overhadden voor op de barbeque..

 

dat vonden ze niet echt leuk kan ik jullie vertellen, maar ik ben al lang blij dat ik er nu van verlost ben..

 

:wOOt :( :no :P :P :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom vermoorden? Kippenmest verdoezeld de wietgeur uitstekend! (Voor mensen die er last van hebben dan he :smoke )

 

Koop gewoon een paar oordopjes en wacht tot je dames klaar zijn, tegen die tijd ben je zo stoned dat je die haantjes leuk gaat vinden :-P

Vind ik een goeie :D

 

Lachen dit topic, laat je even weten hoe je dit jaar gaat kweken? (er zijn hele goeie oordopjes op de markt) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou beste medekwekers, ik had geen plannen meer om nog 1 keer daar te kweken hoor.... dat schiet toch niet op. Straks heb ik er weer last van die pokkebeesten als ze besluiten nieuwe kippen en hanen erin te zetten, want het hok is nu leeg.

 

Ik ben nu ook echt al een hele tijd aan het bedenken waar ik planten in de natuur kan laten groeien. Dan wil ik ook meerdere locaties. Maar hier in de polder is echt geen geschikte plek!!! :verrygood

 

Kzou het niet weten.....

 

tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...