Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Matiesko

Outdoor strain.

Recommended Posts

Heb ook een autoflower kruising staan. Ik laat het wel weten of ze freaken, tot nu toe zien ze er gezond uit.

Zo, en nu weer :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij weet veel he elmanito?.. Ik heb een aantal zaden uit mijn henkes geplukt, die geen ballen had, ik had een ADH47 mannetje staan dus daat is waarschijnlijk wat stuif van in mijn henkes gewaaid.

 

Wat voorspel je?

 

Henkes die drager zijn (heterozygoot) van het AF gen.

Ligt er natuurlijk aan welke genen ze delen,als er genen voorkomen die in de henkes en de adh zijn gebruikt komen die ook naar voren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Henkes is waarschijnlijk Ruderalis Skunk met een Skunk uiterlijk maar Ruderalis potentie.Misschien wel iets voor de medicinale patienten ivm CBD.Hoeveelste generatie was de ADH47???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom reageer je niet meer in je andere topi. Stel daar je vragen het past erbij en je hebt bijna dezelfde titel gebruikt.

 

Beetje vreemd of niet? Eerst een topic openen en daar dan geen reacties plaatsen, dan daarna een nieuwe openen. Maar zoals je ziet hadden de meeste het wel door, geen reacties..

Share this post


Link to post
Share on other sites

topics samengevoegd

 

wil je het aub bij een topic houden topicstarter

 

dank je wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

K heb een vraagje hea, moet ik de hollands hope voorgroeien? en verduisteren? en zo ja wanneer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verduisteren? Nee en ja, het schijnt een buitenras te zijn. Zelf nooit gegroeid omdat er niet hele beste info over de ronde doet. Volgens de kweker is het een buitenras maar heb er nog geen fatsoenlijke top van gezien. Het is een oud ras wat veel in toeristensouveniersjops wordt verkocht.

 

Als je gaat verduisteren zou ik als ik jouw was eens kijken in het verduister topic, dat is vast en zeker een sticky in de outdoor sectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...