Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dirkieto

Kraakbeen beschadiging.

Recommended Posts

Ik heb een kraakbeen beschadiging in mijn knie waardoor bij iedere beweging irritatie oplevert aan mijn gevrichten en alles wat er bij hoort (regelmatig slijmbeurs ontsteking) zijn er meer mensen met dit? Als ik een keer pijp rook heb ik 2 min ff minder last ervan en na 2 min same old story. Dokters zeggen: Het heelt vanzelf ooit een keer of het nou nu is of over 60 jaar dat is niet bekent. ligt aan mezelf inprincipe zou ik 1 jaar lang op mijn bed moeten liggen wil het weer herstellen :/ oftewel sucks. vooral als je passie in de horeca ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die iiritatie/pijn is bedoeld om je te waarschuwen dat je dat gewricht niet te zwaar belast, zodat je het eventuele herstel niet belemmerd. Zelf gebruik in zo'n geval zo min mogelijk tegen de pijn, Wiet (capsules, olie, tinctuur etc) kunnen daar wel wat aan bijdragen doordat ze vaak de pijn wel draaglijker maakt, maar niet helemaal weg neemt.

Voor een langdurig effect lijkt mij polm in capsulevorm het meest effectief. Olie zou ook kunnen, maar dan vooral als je het in één of andere vorm eet zodat het over langere tijd vrijkomt. Maar uiteindelijk zul je uit la de mogelijkheden die je hier kunt vinden zelf moeten uitproberen wat voor jou werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik er glucosamine voor.

voor mij werkt het goed, wel goede dagen en slechte dagen maar meer goed dan slecht in ieder geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...