Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokesomekush

gezocht: redelijke (betaalbare) hasj in kop van NH

Recommended Posts

Hallo,

 

Mijn vaste coffeeshop in Den Helder is tot 2 januari gesloten, aangezien ik eindelijk een paar weken vrij ben wil ik echter voor die tijd alweer aardig wat roken (met m'n vriendin). Aangezien de overgebleven twee coffeshops vrij duur zijn vroeg ik me af of er ergens in de kop van NH redelijke hasj te koop is voor een redelijke prijs (3-4 eu p.g.). Het hoeft geen topkwaliteit te zijn, besef me prima dat dat niet gaat lukken voor die prijs, maar het moet natuurlijk geen troep zijn.

 

Iemand ervaringen met een goede coffeeshop waar ik (met m'n vriendin) even 10 gram kan inslaan voor een eurotje of 30-40? Of andere opties in de omgeving?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm.... In de tijd dat jij op je aanmelding zat te wachten had je ook even naar alkmaar kunnen rijden.......

 

Vragen om hasj is verboden op dit forum kan ik je alvast melden.

 

Edit: dan ga je naar een andere shop in den helder!

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

om een shop vragen waar het verkocht word niet hoor :whistle: , maar uiteraard is dit een ingekapselde vraag om een undercover individu te vinden die hem kan helpen... :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh absoluut niet. Begrijp me niet verkeerd, ik haal al jaren 5 gr superpolm voor 20 euro in Den Helder. Andere shops in den helder kan ik ook halen, maar voor zelfde kwaliteit betaal ik meer dan het dubbele, das een beetje zonde van m'n geld. Ik vroeg me af of er in de regio ergens voor een vergelijkbare prijs een redelijk product te koop is, genoeg mensen met ervaring hier me dunkt.

 

Overigens moet ik met het ov (ben student), dus vandaar dat ik vooraf wat info probeer in te winnen. Haal normaal gesproken bij hightimes in Alkmaar, maar vind dat een vuige shop en de hasj vind ik ook niet van om naar huis te schrijven.

 

 

 

Edit; Ik besef dat ik nieuw ben op dit forum, maar dacht dat dit gedeelte van dit forum bedoelt was voor dit soort vragen, my bad als dat ongebruikelijk is oid.

Edited by smokesomekush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga in ieder geval nooit naar high times hehe stap dan een halte verder uit en loop eens bij anytime naar binnen of bij de brug.

Any heeft leuke hasj op de kaart maar weet de prijzen niet van hasj.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, nu komen we ergens:P Anytime vaker goede verhalen over gehoord, je zegt stap uit bij de volgende halte, bedoel je dan alkmaar noord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk toch dat je beter niet dit soort vragen hier kan stellen.. Uit tacties oogpunt.

 

Er zijn echter ook websites die reviews doen van coffeeshops in Nederland met daarbij de prijslijst vermeld.

De website is me ff ontgaan maar Google is dr altijd nog voor je

Edited by Pirus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee een bus stopt bij een halte, een trein bij station noord.

Stap uit bij de grote kerk ( abn amro kantoor), dan rechts om de kerk heen.

Dan zie je vanzelf een winkelstraat met een kpn winkel aan het begin, die helemaal uitlopen en na de v€d nog klein stukje rechtdoor.

Dan zie je eerst links de zero zero ( mischien hebben die wel iets) en na zero komt de any time!

 

Met de trein op centraal uitstappen, centrum in lopen ( kan niet missen) grote kerk bovenstaand verhaal volgen!

 

Edit: de brug zit bij de friese brug hehe langs kanaalkade net na parkeergarage karperton.

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me alleen af of het de moeite is om hash van 3 per gram te roken, het lijkt me niet echt wat (mijn mening dan)

je vraag kan ik je helaas niet mee helpen, woon in het zuiden maar hoop dat je snel vind wat je zoekt iig...want het dubbele betalen van wat je gewent bent stinkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee hoe geitenshit stinkt...

vraag mezelf trouwens wel af hoe je t in je botte hersens kan halen om in deze tijd je coffeeshop tot 2 januari te sluiten...

ook als je het geld niet nodig hebt dan nog draai je toch niet zomaar de deur dicht...voordat je t weten ben je je klanten kwijt tenminste wel de klanten die een hoop komen brengen in de week.....volgens mij spoor je dan niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn stout geweest en moesten daardoor verplicht sluiten, inderdaad slechtste timing ooit. Bedankt voor de route beschrijving, ga vanavond even kijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super Polm voor 4 euro? mm dat is wel vrij weinig.....hoeveel kost dan een thai/gr bij die coffeshop

 

Bij de meeste shops is dat min 8 euro, en een gewone polm rond 6 euro.en dat is nog van de slechtste waar je helemaal niet van stoned wordt en de rest ruikt naar auto-olie..............i dunno

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je beter ff kan door rijden naar friesland , daar is de prijs iets lager en product hash erg lekker

misschien dat weetje kan reageren met wat namen van goede shops

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...