Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Torsti

Hennepkwekerij in woning Kwekersweg - Dichtbij.nl

Recommended Posts

Hennepkwekerij in woning Kwekersweg

Dichtbij.nl

SASSENHEIM - In een woning aan de Kwekersweg in Sassenheim werd woensdag een hennepkwekerij ontdekt. In de woning werden 175 planten aangetroffen. De politie nam een kijkje in de woning na meldingen van stankoverlast. Twee ruimtes in de ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat er altijd zo weinig commentaar staat bij slechte berichten als dit. Nochtans lijkt het mij zeer leerrijk voor beginners zoals ik (en misschien ook gevorderden) om lessen te trekken uit fouten van anderen.

 

Stank dus.

 

Er staat niet bij of er koolstoffilters in beslag genomen waren. Zouden er grote kwekerijen als deze zijn die het wagen zonder filter te werken? Blijft dus over:

a) te oude filter

B) te kleine capaciteit

c) ???

 

Welk advies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel eens hokjes voorbij zien komen hier op het forum en ook van horen zeggen dat de wat sterkere haze soortjes door je filter heen komen, dus je zal je lucht minimaal 2 keer moeten filteren, dat kan je heel eenvoudig doen met "inline-filters".

Dat zijn filters in een gesloten cilinder die je gewoon tussen je afblaas slangen plaatst waar je wilt, precies hetzelfde als met een demper.

 

Amnesia Haze bijvoorbeeld of soms SSH. De echte penetrante geurtjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat er altijd zo weinig commentaar staat bij slechte berichten als dit. Nochtans lijkt het mij zeer leerrijk voor beginners zoals ik (en misschien ook gevorderden) om lessen te trekken uit fouten van anderen.

 

Stank dus.

 

Er staat niet bij of er koolstoffilters in beslag genomen waren. Zouden er grote kwekerijen als deze zijn die het wagen zonder filter te werken? Blijft dus over:

a) te oude filter

B) te kleine capaciteit

c) ???

 

Welk advies?

C lek lucht van na de filter (gaatje in slang)

 

Filters nemen ze niet mee kan ik je uit ervaring vertellen, die spuiten ze vol met pur

Afzuiger nemen ze dan weer wel mee(als ze die ook volgespoten haden pak je pur rijniger (werkt niet in koolstof )

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn dr al ergens topics te vinden of andere resultaten van die inline filters? heb ze van presh gezien bij puk support maar ben wel benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was er niet laatst een kwekerij gevonden boven een school daar?! "De plantage"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrij vaak voorkomend euvel is dat filters bij een erg hoge LV verzadigd raken om dan vervolgens tijdens de bloei door te slaan. Ook kan het gebeuren dat er bij storm te weinig onderdruk over blijft en je ruimte gaat "lekken" . Meestal is dat geen probleem omdat de storm de geur snel verdunt, maar als de lucht net naar je buren gedrukt wordt heb je echt een probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...