Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

khbhk

freeseedsonline ?

Recommended Posts

Als je nog geen eens een fatsoenlijke omschrijving tt kunt (laten) maken dan moet jezelf afvragen hoe pro ze zijn. Ik ben ook slecht in Nederlands maar als je een bedrijf hebt dan laat je dat toch gewoon doen als je serieus wil overkomen.

 

Bij de naam van die site krijg je al het gevoel dat je geen kwaliteit gaat kopen maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg bij zulke teksten het gevoel dat ze hier en daar wat zaden weggeven voor feedback, de bestellingen binnen lopen en ze heel hard wegrennen met het geld.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe weet je dan dat het zonder herma's is ??? en hoe weet je dan wat voor eindproduct hebt ???

zonder zelf de zaden gedraaid te hebben heb je gewoon geen idee wat je hebt...

 

ook ik plaats een sectie met zaden van een paar bekende liefhebbers met mooi zaad die ik ken,

maar de gold collection (de eigen zaden lijn met 1 iemand anders)

wordt toch echt wel alles zelf gecheckt door ons, anders weet je gewoon niet wat je hebt en kan je ook de kwaliteit/uniformiteit niet garanderen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er verder ook geen idee van.

 

Helaas kreeg ik er geen extra zaden bij of zo, en ze vroegen mij ook niet om foto's o.i.d.

 

Die tekst van de northern light haze had ik ook niet gelezen, ik heb er maar 4 soorten bekeken/vergeleken.

 

Hopelijk worden de gekochte zaden wat, de tijd zal het leren want ik hoop niet dat ik een miskoop gedaan heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach het kan ook zomaar goed zijn, zou alleen jammer zijn na 6 weken er achter te moeten komen dat je opnieuw moet beginnen want dan had je beter duurdere zaden gekocht.

Waren de mensen gewoon nederlands? Aangezien de beschrijvingen zo uit google translate lijken te komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor, gewone Nederlanders en het leken mij studenten.

 

Degene die ik sprak zei dat zijn maat zich met de planten bezig hield en hij meer met de winkel.

Hij was in ieder geval lekker enthousiast over hun product en bedrijf.

 

De winkel zit redelijk dichtbij het centrum van Groningen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een bezoekadres is het vaak toch wat serieuzer als alleen een webwinkel zonder pand.

 

Wanneer gaan de zaden de grond in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De prijzen vind ik in ieder geval niet echt raar.

Koop zelf ook altijd zaden voor deze prijzen bij een andere zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0 Het word getest in amsterdam daar kijken ze dan wss of het kwaliteit is ....

Dus wss beter even wachten met bestellen als je op het nieuws ziet dat er een plantage in amsterdam is opgerold ;)

Als ze het toch laten testen in het lab mss goed om ze het idee te brengen dan om de resultaten ervan bij de zaden te geven op site

Wie weet volgt de rest ook met echte bewijzen :)Wat makkelijker vergelijken dan de pittige peper smaak met een vleug van citrus

 

Bezoek adress is indd wat serieuzer heb je teminste een plek om je mannen door de bus te rammen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindt het ook zeer onproffesioneel overkomen qua design enzovoort. Ze hebben denk ook nog niet veel klanten gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan de vitaliteit/kiembaarheid wel meten maar niet of de planten uniform/stabiel zijn en wat voor eindproduct er af komt..

 

dus zonder dat je haar zelf afgebloeid hebt weet je niet wat je hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vader Baekelandt zaliger zei altyd:

"Als het te mooi is om waar te zijn is het niet waar"

 

verder zei hij ook

"je krijgt waarvoor je betaald hebt, niet meer of minder"

 

hy zy ook vaak "Verdomme Ludo hebt ge nu weer op de vloer gekakt?" maar dat is hier niet relevant

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowaa

 

 

whahahhahahaaa i love poezie :likken:

try before you die .

 

 

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat klinkt gelijk een stuk beter... ;)

 

even nieuwsgierig, blijven jullie prijzen zo laag of gaan die weer terug naar zeg maar +- 200/300 % meer ?

snap het woord promo wel maar vind het verschil zo groot..

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar doe ik me pet voor af ! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog even wachten ,dan zijn ze voor niks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het tegenwoordig marktplaats hier ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn precies weer enkele post's verdwenen van gisterenavond tot nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De advertenties zijn idd weg ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vriendjes politiek bedoelde je zeker;) beetje jammer.

 

Nee Forumregels! waar je je aan hoort te houden, lees ze maar na.

Edited by blowsterke
forumregels!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach anders als logisch vind ik het niet, het is een forum van een breeder geef hem ongelijk om onbetaalde reclame weg te halen..

 

ik ben zelf ook al over me zadenlijn op me vingers getikt maar kan niet anders als begrip op brengen omdat ik het zelfde zou doen..

al hoop ik wel op iets meer medewerking als ik start.. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn ze idd wel snel mee, als ze nou ook zo snel waren om alle problemen van het forum te verhelpen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat niet om breeders maar HANDEL!

Vandaar dat er een aantal posts weggehaald zijn.

050 je bent gewaarschuwd bij deze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou al zeggen want ik begreep er geen zak van, haal dan ook de replies weg die een reactie zijn op de posts die zijn verwijderd anders krijg je halve gepsrekken en weet niemand meer waar het over gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...