Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fsmidt

winterkweek sannie`s jack

Recommended Posts

ik heb een aantal dagen geleden een mail gestuurd naar sannie,met de vraag of het kwaad kon om sannies jack op 13/11 te gaan draaien.

 

hier hun response.

 

Ik zou dit niet adviseren.

Wij gebruiken 12/12 als bloei tijd

 

 

nogmaals sorry aan iedereen voor mijn ongeloof ,ik zal dat dus nooooooit weer doen.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oftewel, je gelooft gewoon niet wat er hier allemaal gezegd wordt. Dan heeft het weinig zin om je nog verder te adviseren!

Maar denk dat je het al wel door had dat ik het inmiddels wel een beetje had opgegeven!

 

Zie je de volgende ronde wel weer.....ben benieuwd! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps verkeerde emoticon gebruikt,bij nader inzien.

 

ik dacht" ik ben stom geweest " (i`m with stupid)" blijkt eigenlijkst een belediging te zijn voor mijn meekijkers.

ik heb hem weer verwijderd ,ooooowh wat ben ik toch een noob.

 

mijn groene vriend ,wat krijgen we nou,ga je mij verlaten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja dan vraag k mezelf ook af....wat heeft t voor nut..denk dat je dan beter dan telkens sannie kan mailen als dat de man is waar je geloof in hebt....beetje jammer maar goed.

 

Eerste foto links achterin zie k een top die volgens mij goed gaat is dat je andere plant?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed goed misschien niet niet handig tegenover jullie,maar ik post het hier wel eerlijk.

 

sannie is de hoe zeg je dat "de breeder" van de sannie jack,ik wilde 100 % zeker zijn dat 13/11 alleen de veroorzaker was,ik had nog wat meer dingen gedaan die de stress veroorzaakt (konden) hebben,maar hey dit was voor mijn bekering van gisteren.

yesterday i saw the light, vergeef me,ik heb jullie hulp nu meer nodig dan ooit.

 

zal straks weer een serie pics maken,als er niet heel veel is veranderd gaan ze in mn archief en anders komen ze hier staan.

 

foto 1,2,6,7,8,9 is van mn rechter plant 3,4,5,10 van mn linker plant,ik zal een overzicht foto maken.

 

maar zo uit mn hoofd is dat een topje van de linker plant,deze top is wat kleiner en meer van de onderkant

Share this post


Link to post
Share on other sites

K ben geen breeder en hou mezelf ook niet bezig met een uurtje meer licht geven in de hoop een gr extra te krijgen.

hou gewoon die twaalf uur aan en mischien tegen t einde een iets langere nacht tijd om ze wat gelijkmatigerbaf te rijpen maar nooit meer licht als 12 uur in de bloei.

 

Maarja vraag mezelf nu wel af waarop je de keuze baseerd om nu toch door te gaan met deze plantjes.

wat wil je oogsten of een beetje aankloten?

 

Als je snel wat wilt oogsten lijkt het mij dat je beter een nieuwe ronde kan starten.

wil je aankloten wat ook je goed recht is moet je dat vooral doen denk alleen dat je topic dan snel dood bloeid.

 

het is een beetje t zelfde alsdat je op een vissen forum zit en bleekwater bij je goudvissen gooit omdat ze een beetje een donkere kleur hebben. Iedereen zal je waarschuwen en smeken t niet te doen maar als je het dan toch doet...moet je niet mauwen dat je vissen dood zijn. Heeft ook geen zin om je bak dan nog te behandelen met medicijnen omdat je denkt dat t best wat anders zou kunnen zijn

Bleekwater was de fout..

 

snap je wat k bedoel ? Er zijn hier veel liefhebbers en ergens doet t een beetje pijn om de plantjes zo te zien en jij doet je best om ze te mishandelen

Snel starten met een nieuw snel plantje zal je eerder wat wiet geven dan dat je dit af probeert te maken met alle risico s

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het lijkt mij ook een goed plan lekker met vers zaad te beginnen en het gelijk goed onder controle te houden. de meisjes willen ook slapen dus respecteer dat.

deze ronde is een beetje zonde... :whistle:

wellicht :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ALL

 

 

http://www.wietforum...0onder__st__160

 

 

vanaf post 163 geeft hij aan dat er een 13/11 licht regieme wordt toegepast.

 

dit was mijn reden om de 13/11 toe te passen.

 

dit topic van whazzup was mijn aanleiding om met weinig wattage proberen te gaan scroggen.

ook heb ik hier een beetje een schema van gemaakt.

aangezien whazzup niet zomaar een kweker is, heb ik er voor gekozen om het op zijn manier te doen.

helaas is dit voor mij niet met het gewenste resultaat afgelopen.(hij gebruikt een ander soort dan de sannies jack)

dus a.u.b mensen respecteer mijn keuze, achteraf weet iedereen het beter.

 

@ Agent

 

Maarja vraag mezelf nu wel af waarop je de keuze baseerd om nu toch door te gaan met deze plantjes.

wat wil je?, oogsten of een beetje aankloten?

 

ik weet het zelf niet eens :) ik heb verschillende gedachtes,op dit moment geef ik afgezuurd water dus kan alle kanten op.

om te "oogsten" kun je het als spoeling beschouwen en vanwege gele puntjes om het voedings gehalte te verlagen.

 

op dit moment denk ik om door te gaan met het schema wat ik voor ogen had,maar het kan zo weer omslaan.

 

wil je aankloten wat ook je goed recht is moet je dat vooral doen denk alleen dat je topic dan snel dood bloed.

 

dat het dood gaat bloeden zou jammer zijn,veel lezers is niet mijn doel,hulp en adviezen wel.

dit topic is voor mij ook een soort van naslag werk.

 

ik sla dit ook offline op (gefilterd) zodat ik het ten alle tijden weer kan nalezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben jij soms stiekum een vrouw......?....zo eigenwijs kom k ze alleen tegen van het andere geslacht namelijk

 

wat zou je nu willen gaan oogsten dan..

 

sorry maar dit groeit mij boven mn pet :whistle: k wens je heel veel suc6 met je kweek en je oogst hulp heb je verder niet nodig denk k je doet toch je eigen ding en terecht

maar heel soms zou t toch wel wijs zein om dingen aantenemen zoals ze zijn

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben jij soms stiekum een vrouw......?....zo eigenwijs kom k ze alleen tegen van het andere geslacht namelijk

 

mwoahahah ,nee een echte kerel,ik neem je zo mee onder mn armen als ik wil. :)

 

je moet er niet zo zwaar aan tillen,wat denk je nou zelf, dat ik het de volgende keer weer zou doen? dannnn pas ben je "echt" eigenwijs,natuurlijk ga ik de volgende keer 12/12 bloeien.

alleen ik heb hier nog nergens gelezen hoe het precieze verloop zal zijn of iets van ik heb dit zelf meegemaakt en ben toen ook doorgegaan eigenwijs dat ik was en het was toen helemaal op niks uitgelopen.

en dit alles met pics erbij.

ik zeg zoals het "nu" staat, ga ik door om te kijken hoe het verloop zal zijn,achteraf zal ik misschien wel zeggen dat het zonde van de tijd was,nou ik zal je vertellen dat gebeurd wel vaker.

bijv. het archiveren van mn commandore 64 diskettes,dat vond ik toen heel noodzakelijk maar zoals ik er nu over denk is/was het verloren tijd.

maar dat idee kan ook zo weer veranderen.

maar nog steeds goede vrienden hoor :) ik denk dat je stiekum toch nog wel meekijkt :)

 

gallery_38745_16505_5325.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet bot bedoeld; maar ik zou vandaag nog nieuwe zaadjes bestellen, bio pakketje van Sannie eventueel zodat je niet naar je ph en ec hoeft te kijken, en dit in de kliko deponeren...

 

Veel succes verder, wat je keuze ook is :) Zie het (hopelijk) wel in een nieuw topic verschijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je voor je advies bob,

 

een nieuw topic zal er zeker wel komen,alleen heb ik nog zaadjes in de koelkast liggen.

 

n.l 2 sannies jack :) en 2 freebees Jackberry x Madscientist

 

biopakketje ? ik zal eens googlen

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk blijf k stiekum kijken wat denk jij dan :likken:

k had het al eens opgesomd voor je dacht k maar goed nogmaals

 

je hebt je plant opnieuw de groei in geforceerd door je lichtregime de topjes die op je plant zaten zul je waarschijnlijk nu niet meer als dusdanig herkennen dit is geen 2e bloei ofzo dit is gewoon de groei die weer in je toppen zit de kleine topjes groeien weer uit tot "takjes"

de wiet die er nu aanzit zal niet goed meer afbloeien aangezien je plant zn energie gaar gebruiken om te groeien..

 

je hebt de klok wel gelijk weer terug gezet dus zal met een week of 2/3 de groei er weer uit zijn en zal hij weer toppen gaan aanmaken...dit zal waarschijnlijk wel met 1/3 vingerig blad zijn aangezien je plant niet de tijd krijgt om weer te herstellen van zn reveg beter was geweest als je m had laten doorgroeien tot er weer gewoon 9/11 vingerig blad aanzat.

 

Maar dit alles is leuk je hebt daarnaast nog wat probleempjes....1 je gebruikt fem zaad niemand weet hoe dit gaat reageren op de reveg en de stress dus vergrote kans dat je alsnog herma s gaat krijgen.

2 je beperkte ruimte voor monsters als jack...

en 3 komt er nu nog bij het afgezuurde water wat je al een paar dagen meegeeft op relatief kleine potten dus ze hebben al een poosje gegeten zeg maar nu afgezuurd water zou er dan nog genoeg voeding enz in de bodem zitten denk je ? ik denk van niet

 

en hier zal je inderdaad weinig over terug lezen mischien in de outdoor sectie even kijken daar gebeurt het reveg verhaal nog wel eens geloof k

binnen ben je gewoon een rund als je ze laat reveggen en als het dan zover is niet mauwen gewoon opnieuw beginnen.

 

en dan zie k dat je gewoon de jackberry x mad scientist hebt liggen.....man k had hier geen seconde over hoeven nadenken hub jack in de kliko jackberry x madscientist in de potten heerlijk wietje en een stuk vlugger als je sannies jack..

 

laatste ronde die k had was een rommel ronde beetje heriuana beetje mad shack en de jackberry x madscientist...

van allemaal vind k de jackberry toch wel heeeel lekker en heeeel mooi

 

ik had t wel geweten iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog even volhouden meneer Agent :)

 

hier komen ze weer ,mn 10 hoofdpersonen.

 

gallery_38745_16505_973317.jpg

 

gallery_38745_16505_875628.jpg

 

gallery_38745_16505_1131352.jpg

 

gallery_38745_16505_263516.jpg

 

gallery_38745_16505_287769.jpg

 

gallery_38745_16505_1051183.jpg

 

gallery_38745_16505_940293.jpg

 

gallery_38745_16505_291338.jpg

 

gallery_38745_16505_503993.jpg

 

gallery_38745_16505_714724.jpg

 

nu overzicht links en rechts

 

gallery_38745_16505_281101.jpg

 

gallery_38745_16505_542233.jpg

 

en nog wat resterende kleinere topjes.

 

gallery_38745_16505_504117.jpg

 

gallery_38745_16505_667988.jpg

 

gallery_38745_16505_735561.jpg

 

gallery_38745_16505_765145.jpg

 

gallery_38745_16505_1007093.jpg

 

thats all folks

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ook zoals iemand eerder zei er mee stoppen

bestel onmiddellijk nieuwe zaadjes en begin opnieuw, dit is rommel vol met groeischeuten

ook de topjes die er dan toch opstaan bestaan uit 5 witte sprietjes, zo hoort het ook niet te zijn in dit stadium...

 

het is duidelijk dat er iets serieus met de hormonen foutgelopen is ergens in het proces

ook de opbouw van de plant klopt niet, gelijk welke soort het is...

 

mss heb je hier of daar nog wel een goede plant of topje, want bvb die laatste foto ziet er dan wel nog niet zo slecht uit

maar ga je alles laten draaien voor enkele topjes? gaat langer duren en meer kosten als wat je gaat oogsten, als het dan nog te roken is....

 

dit helemaal objectief en los van jullie kritische commentaren op elkaar soms...

 

nog steeds veel suc6

 

imo

Edited by Lord Imotep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog iemand die allang gestopt was, duurt minstens een maand voordat er weer fatsoenlijke bloei is, dan mag je ballen plukken en op het einde nog wat banenen, als je dan toch tot het einde door hebt gezet, loop je uiteindelijk zaad te roken.

 

Heb je het probleem trouwens wel opgelost? Kan me niet voorstellen dat het reveggen komt van een rood lampje wat er in de groei al zat. Lijkt me eerder dat ze dan niet in de bloei komen. Of was die niet constant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Lord & Hans,

 

dank je voor jullie reactie,

 

het reveggen is omdat ik 13 uur licht en 11 uur donker heb toegepast,hier kan de sannies jack niet tegen.

nu staat de lamp weer op 12/12

 

de wiet wordt niet gerookt maar verdwijnt in de tinctuur en AHO.

ik kijk het nog een tijdje aan.

zit ze nu in de groei of in de bloei?

 

hierna komt de jackberry x mad scientist erin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier wil ik even iets aan toevoegen aangezien ik zelf met de sannie's jack bezig ben en .....

 

Ik draai al een tijdje mee nu en heb er al een rondje of 10 opzitten met fem zaad,

ik heb tot nu toe geen last gehad van ongedierte,herma's of andere problemen,

ik draai steeds op dezelfde locatie,in een pikdonkere ruimte en mijn dames worden nooit gestoord tijdens de nachtfase,

van lichtlekken,lichtstress,...is dus totaal geen sprake.

Ik heb een dr240 staan met 1200watt er boven en ik kiem altijd 20st om met 18st verder te gaan in 18liter potten,

in het begin was het iets minder maar de laatste rondes zit ik altijd tussen de 950-1100 drooggewicht,waar ik toch tevreden mee ben.

 

Nu heb ik dus ook 18 x sannie's jack staan die 4 weken voorgroei hebben gehad (inclusief ontkiemen),

en nu richting de 9 weken 12/12 gaan.

Ze beginnen precies naar hun einde te gaan want het word al een geel boeltje,

het zijn wel serieus dikke toppen wat ze hebben die druipen van de thc,

en nu komt het,

ook hier heb ik bij 1 top hetzelfde revegverschijnsel gekregen als bij jou,

sinds enkele dagen groeit er uit 1 van de dikste toppen een scheutje met 1 vingerig blad,het is nu zo'n 2cm lang,

enkel en alleen bij 1 plant,bij 1 top ,in het midden van de tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet toevallig een hoge stralingswarmte blowke? Dan wil die ook nog wel een een uitloper geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies, dat heb ik ook ergens gelezen,tijdens mn reveg strooptocht,

 

eerst dacht ik ook dat dit bij mij een oorzaak zou kunnen zijn daar de spaarlampen 1cm boven de hoogste toppen hangen en alleen de hoogste topjes uitschieters hebben en de lager gelegen topjes niet.

 

http://www.wietforum.nl/topic/103486-help-mijn-bovenste-blaadjes-krullen-naar-beneden/page__p__1210308__hl__lichtstress__fromsearch__1#entry1210308>

teveel voeding en hoge temperatuur voor doorschieten kan zorgen in de bloei waardoor je, als de topvorming al begonnen is alsnog een 'vegetatieve spurt' krijgt en later mogelijk rot en ook nieuwe 1 vinger blaadjes en hangend blad/gevoelige planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

K heb niet het idee dat dat hier bij jou opgaat hoor fsmidt maar als k bij jou naar die laatste top kijk heb k toch sterk idee dat bij jou de problemen voornamelijk in 1 plant zit wan dat laatste topje ziet r gewoon lekker uit

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

was dat maar waar...nee allebei hebben last van reveg.

vandaag of morgen weer een aantal pics maken,heb nu weer een nieuw "probleem".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan wel best zijn wat je zegt,temp zitten gehele ronde tussen min 20° en max 29°,heb er deze ronde 3 x 600 boven hangen (1ste x),

ook staat deze net in het midden,en ze staat juist in de luchtstroom van de verwarming,mss dat dit een oorzaak kan zijn,verwarming blaast er wel over,maar wel net in de richting van die plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...