Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Exhile

Mammothroom 120 5x Blue cheese 5x Pineapple kush

Recommended Posts

Na 3 jaar inactiviteit toch eens herbeginnen, gisteren alles gaan aanschaffen.

Dus 10 plantjes in 14 liter potten, plagron startset, pH en Ec zullen voor de eerste x constant opgevolgd worden.

Vandaag begint het ontkiemen en morgen komt men lamp toe. Er is nog een beetje voorbereidend werk nodig op zolder, ik wil een aparte zekeringkast + verliesstroomsschakelaar, straks eerste foto's en het voelt leuk om hier terug te zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug dan.... van welke breeder zijn je soortjes??

 

Ik kom nog wel een keer terug als de pics er zijn :) succes alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barney's, vandaag alles opgezet en foto's genomen maar ik heb moeite om de fotolinks in men post te zetten, ik gebruik Een Ipad om te maken en up te loaden, iemand een oplossing ?

Trouwens het is Pineapple Chunk, niet kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soortjes hoop dat jou ervaring met barneys beter zullen zijn als de mijne, al was dat wel een ander soortje.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zien er lekkere soortjes uit, ik ben zelf ook verzot op cheese :). Ik ging normaal ook eerst die grapefruit chunck zetten, tot ik wat schrik kreeg van de reacties over barney's hier.

Ik hoop dat alles goed gaat bij jou, ik ben benieuwd naar je verslag. Succes!

 

Voor de foto's vind ik het makkelijk werken om een 2e tabblad open te doen. Dan daar naar "my gallery" gaan. Als je daar dan je gewenste foto bekijkt, dan is er rechtsboven een knop "options". Dan kies je "share links" en daar dan de BB-code kopieren naar je vakje waar je typt. En dit bij elke gewenste foto herhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

suc6 ik ga je volgen..

 

de 2 favorites van barneys farm heb je staan als je het mijn vraagt. ik heb tot nu toe alleen maar herma vrije planten gehad van ze!!!

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug Exhile,

Leuke soorten zo te lezen. Heb je die Dr Grinspoon weleens gehad van Barney's?

 

Startze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

high miramar zo te lezen had je t tegen exhile maar ehm krijg je de mijn er gratis bij:die grinspoon wel gerookt ook een cuppie van de afgelopen jaren weten te pakken dacht ik zo ff...

 

heb wel begrepen dat het een soortje is voor de echte lovers, schijnt que opbrengst magertjes te zijn evenals de buds die zijn ook niet echt imposant. maar goed dat is mijn favourite nevilles haze ook niet wel een unieke high. die mis ik overigens bij de grinspoon. bij diegene die ik kocht bij barneys farm. althans ik ken haar high me niet meer herinneren. vaak zegt dat wel iets. wel dat ze meer dan 13 eurie kosten. dan moet je jezelf naar de hemel kennen blowen tog :vape:

 

exhile ik heb der al helemaal zin aan. leuk om is een halve tent met blue te zien en de andere helft met chunk. persoonlijk denk ik wel dat je blue meer op gaat leveren word vaker tog copacter. maar goed dat kijken we de komende 10 a 11 weken wel aan.

 

:wave: :wave: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opnieuw geprobeerd verder foto's op te zetten, maar lukt nog altijd niet.

9/10 zijn er uitgekomen, 1 pineapple is nooit bovengekomen, en dan heb ik no 2 freaks die ik nog wat laat staan om te zien of ze herpakken,

 

Intussen ook pakketje van Sannie id bus gehad dus er wordt organisch gekweekt.

Verdere upgrades zijn een elektrisch vuur('s nachts maar 14 graden) en en min max thermo en hygrometer met draadloze metsonde, leuk ding, zo kan ik id keuken mijn temperatuur opvolgen.

 

Voor de geinteresseerden, er staan fotos in mijn album op wietforum.

Nu ze allen goed vertrokken zijn wordt het hopen op enkel wijven, na alles wat ik lees over feminised en Barney's

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Image link copiëren en klikken op image uit de menubalk boven (bij de reply to topic)) en link invoegen.

 

gallery_6747_16504_1627820.jpg

Edited by Limbic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb of gewoon stront geluk gehad of ik weet niet wat ik hoor best wat mensen 'zeiken' over barneys en over greenhouse maar nog nooit ballen gehad. nu heb ik nog geen 100den zaden afgebloeit ofso hoor maar tog wel 10tallen van DEZE merken.

 

freaks wel gehad maar goed dat krijg je als je met hormonen gaat lopen klote. kan toch prima wiet van komen btw.

 

duim hoe dan ook met je mee man :D

 

peace hempy

 

ps: je kweekt ze ook bio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, hemprenaissance, ben begonnen met afzuren en plagron roots en enzym, maar ik heb maar 2 waterbeurten zo gegeven, nu dus buffertabs in de grond geduwt, plus schimmels en bacto...

 

Ik denk de klok om te gooien midden januari maar dan ga ik eerst nog eens op zoek naar lichtlekken, ik wil zoveel mogelijk uitsluiten, dat en het feit dat ik een enorme blue cheese fan ben en dus ook enorm uitkijk ernaar, mislukking zou pijnlijk zijn.

 

Update: net gaan kijken en 1 freak lijkt toch stil te staan, ik geef ze nog 1 week, dan gaat ze eruit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik volg ook mee

heb momenteel ook 8x BC staan

suc6

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga daar maar is vergelijken gaat bij imo de leuke kant op :D

 

erg jammer btw dat er zoveel downies zijn ik had er ook 2 de niet wilde, imo had er ook 1 of een aantal en jij nu ook. beetje jammer van ome barney.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag in de bloei gezet, heb fotos genomen ook maarja, krijg ze niet in mijn verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 1 mogelijke herma gespot, er ontwikkelt zich een balletje in 3 oksels, tijd zal uitsluitsel geven, het spijt me dat ik geen verslag bijhoudt maar ik heb geen alternatieven dan een Ipad...

Als de balletjes verder ontwikkelen begin ik met verwijderen en dan zien of er nog mannelijke bloemen vormen.

 

Fingers crossed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaan ze ? :)

Ben zelf begonnen met dezelfde zaadjes als van jou, best wel benieuwd naar je bevindingen.

 

Merk je noemingswaardige verschillen op tussen de twee soorten ?

Hopelijk slaag je er alsnog in om een foto'tje neer te zetten !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...