Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

ANALYZING CANNABIS

Recommended Posts

@ elmanito

 

Bedankt. Lees wel weer van alles over verontreinigd zeoliet, zo wordt het wel een beetje een oneindig verhaal natuurlijk. Jammer genoeg heb ik een totaal blinde vlek voor alles wat met wis, natuur of scheikunde te maken heeft, en ben ik verder ook helemaal niet thuis in deze materie, Misschien heb jij een antwoord op mijn vragen hierover?

 

Blijven de metalen ook gebonden of worden deze na verloop van tijd weer vrij gegeven?

 

Is het wel zo verstandig om grond te blijven hergebruiken? en is het niet verstandiger om, in ieder geval, na de zoveel keer de grond te vervangen om zo een opbouw van zware metalen te voorkomen?

 

In mijn vriendenkring hebben sommige mensen een chronische metaalvergiftiging, kan ik hen in goed fatsoen wat organisch aanbieden? of zullen zij meer tot hun gerief komen met een, op steriel medium en mineraal gevoede, versnapering?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor bentoniet wordt er 20 g per 10 liter potgrond geadviseerd.Hornbach heeft trouwens voor 6 euro ook goeie bentoniet.Voor Zeoliet kan je dezelfde hoeveelheid gebruiken, maar misschien dat Chassie daar nog aanvulling op heeft.

 

Bentoniet bevat nagenoeg geen meststoffen daar kun je toch best wat meer van door je potgrond mengen ... 7.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ja dat ken, alleen loop je de kans dat je grondje zo hard wordt als beton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...